Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با تاکید بر حفظ ارزش‌های ایثار در جامعه گفت: روحیه شهادت طلبی مدافعان حرم در کشورهای اسلامی نهادینه شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر امروز در دومین کنگره شهدای کارمند مازندران در سالن الغدیر سپاه کربلای استان اظهار داشت: شهدا زنده هستند و یکی از نیازهای جامعه زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا بوده که امروز باید به وصیت آنان عمل کنیم و زندگی پرافتخار آنان سرلوحه زندگی شخصی و کاری ما باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سه عنصر ایثار، جهاد و شهادت از زمان قبل از انقلاب در میان رزمندگان و حق طلبان بودهکه امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم.

فلاح گفت: شهید حججی یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم و افتخارات شهدا را نصبالعین خود قرار دهیم و تکریم و تعظیم شهدا و خانواده‌هایشان را فراموش نکنیم.

این مسئول بیان کرد: شهدا قهرمانان واقعی جامعه هستند که باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم زیرا نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.

فلاح گفت: پدران، مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید همیشه در ادارات مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.

استاندار مازندران گفت: شهادت مردان بزرگ در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود موحب تقویت روحیه شهادت‌طلبی در جامعه می‌شوند که باید با مراسم بزرگداشت و برگزاری یادواره‌ها فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

وی بیان کرد: در نخستین روز هفته دولت و در آستانه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر یاد و خاطره 385 کارمند شهید سرافراز دیار علویان مازندران را گرامی می‌داریم و به روح مطهر این شهدای گرانقدر درود و سلام می‌فرستم.

فلاح گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور، زنده نگه داشتن نام شهدا است. شهدا به تصریح قرآن کریم زنده بوده و بهترین الگو برای جامعه بشری هستند باید همه پیام شهدا را مرور کنیم چرا که شهدا الگوی جامعه انسانی هستند.

وی افزود: شهدا موجب انسجام و وحدت و تولید کننده اقتدار و قدرت جامعه هستند. روحیه شهادت طلبی، دشمنان را در پشت خاکریزها متوقف کرده و امروز در سایه فداکاری شهدا و ایثارگران در اوج اقتدار هستیم.

فلاح تاکید کرد: امروز شهادت‌طلبی و آمادگی مردم برای دفاع از حریم ولایت و فداکردن هستی در راه سرافرازی انقلاب اسلامی درسی بزرگ برای همه آزادگان و حق طلبان جهان بوده که شهید بی سر و با صلابت‌مان شهید حججی همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حجت خداوند در مقابل همگان است.

استاندار گفت: همه باید یاد شهدا، افتخارات شهدا، عزت شهدا را نصب العین خودمان قرار دهیم چرا عزت و اقتدار و سربلندی امروز ما به برکت خون شهیدان است.

وی گفت: یاد و خاطره شهید شاخص حوزه کارمندی امسال شهید سرافراز حاج جلیل سلمانی که از کارکنان جهادی و پرتلاش صنعت برق استان بود و با افتخار 22 ماه به صورت بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشت را گرامی می‌داریم. شهید عزیزی که تنها چند ساعت بعد از عقد زناشوئی، عازم جبهه شد و پس از 16 روز از زمان عقد به مقام آسمانی شهادت نائل آمد.

این مسئول بیان کرد: شهدا قهرمانان واقعی جامعه ما بوده که باید پای خود را جای پای شهدا بگذاریم زیرا نسبت به خون شهدا مسئول هستیم.

فلاح گفت پدران، مادران و همسران شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند که باید همیشه در ادارات مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند.

انتهای پیام/

R41358/P1492/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و برزگ ترین مستکبران جهانی هم جرأت تعرض به این کشور را نداشته باشند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ رئیس پلیس پایتخت صبح امروز در مراسم تشییع شهید گمنام در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند، آنها رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما، شهدا جان خودشان را تقدیم کردند برای اینکه سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد.

وی افزود: شهدا جان خودشان را تقدیم کردند تا امروز کشور ما در امنیت کامل باشد و بزرگ‌ترین مستکبران جهانی هم جرات تعرض به این کشور را نداشته باشند.

سردار محمدیان بیان کرد: انتظامی کشور همواره در معرض شهادت است، چراکه باب شهادت همیشه باز است و هر لحظه ممکن است ماموران ما در انجام ماموریت‌ها توسط معاندین، مجرمین و بزهکاران به شهادت برسند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور یک شهید در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ایجاد می‌کند و برکت مجموعه انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا رفتند تا مستکبران جرأت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • شهدا بار دیگر با پیام آزادگی در اصفهان تشییع شدند