Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ داوود کشاورزیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، همه راه‌های شریانی کشور تا سال ۱۳۹۸ مجهز به دوربین ثبت تخلفات خواهد شد، افزود: تا به امروز بیش از یک‌هزار دوربین ثبت تخلف در جاده‌های شریانی کشور نصب شده و طبق برنامه‌ریزی قرار است همه راه‌های شریانی کشور، این مهم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه پارسال ۶۰۰ دوربین ثبت تخلف در راه‌های شریانی کشور نصب و طی امسال نیز به همین تعداد دوربین در این راه‌ها نصب خواهد شد، ادامه داد: بی‌شک، یکی از اولویت‌های این سازمان، بحث ارتقای ایمنی جاده‌ها است که برنامه‌های این‌چنینی می‌تواند باعث ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی شود که برای برداشتن گام‌های بلند در این راستا، حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال‌جاری برای ارتقای جاده‌های استان زنجان از محل اعتبارات ملی تخصیص یافته است.

این مقام مسئول در ادامه به روند نوسازی ناوگان فرسوده در کشور اشاره و با تاکید بر اینکه مالکان خودروهای بیش از ۳۵ سال عمر نسبت به نوسازی خودروی خود با تسهیلات ۹ درصدی اقدام کنند، اظهار کرد: یکی از فاکتورهای مهم در روند اجرایی این طرح، بحث واقعی شدن قیمت سوخت است؛ چرا که در صورت عدم تحقق این موضوع، مالکان خودروهای فرسوده رغبت چندانی برای انجام این کار نخواهند داشت.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به اینکه نوسازی ناوگان بخش حمل و نقل کشور از محل ماده ۱۲ بوده و بخشی از هزینه‌های نوسازی نیز توسط وزارت نفت پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: باید ابزاری برای ترغیب صاحبان خودروهای فرسوده جهت نوسازی خودروی خود وجود داشته باشد که یکی از این ابزار می‌تواند اضافه کردن هزینه خودروهای فرسوده متناسب با سوخت مصرفی و آلودگی در محیط زیست باشد.

منبع:ایسنا

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: جلسات مستمری در خصوص ایمنی و امنیت خودروها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودروها به ردیاب مجهز شوند.

سردار علی ولی‌پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفت وگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودروها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودروها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودروها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودروها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار ولی‌پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901689

دیگر خبرها

  • نوسازی مسکن در بافت فرسوده از مرز ۲۶۶ هزار واحد عبور کرد
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • ۲.۷ میلیون بنای فرسوده و ناکارآمد شناسایی شد
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • رکورد نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده شکسته شد
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • نوسازی ۷۲ هزار دستگاه ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران