Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از بانوان مهابادی در مراسمی درمسجد حضرت محمد رسول الله(ص) با نحوه زندگی و ساده زیستی حضرت فاطمه (س) آشنا شدند. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، در این مراسم ماموستا یحی اسماعیلی امام جمعه موقت مهاباد،حضرت فاطمه(س) را الگویی کامل برای بانوان دانست و گفت : بانوان با الگوگیری از ایشان سعادت دنیا و آخرت را برای خود تضمین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه(س) و تجلیل از سه بانوی نمونه ساده زیستی، از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برنامه های دهه کرامت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) تشریح شد
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان مشخص شدند
  • آشنایی بانوان مهابادی با شیوه‌های جدید طبخ آبزیان
  • کهنسال‌ترین معلم ایران درگذشت / معلم مهابادی که بود؟ + عکس
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است