Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@09:25:47 GMT

تشکیل کمیته در جهت حمایت از حقوق کاربران حوزه ICT

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۲۸۸۰

تشکیل کمیته در جهت حمایت از حقوق کاربران حوزه ICT

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ حسین فلاح جوشقانی گفت: این کمیته که در رگولاتوری تشکیل می‌شود وظیفه دارد وضعیت فروش بسته‌های اینترنتی و کم‌فروشی خدمات را بررسی و همچنین چارچوب نظام‌مندی برای رعایت حقوق مصرف‌کننده‌ها و رعایت آن از سوی اپراتورها تدوین کند.

او با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر بررسی شکایات مردمی بویژه در موضوعات مربوط به کم‌فروشی خدمات افزود: اپراتورها ملزم هستند درباره سرویسهای قابل ارائه خود در قالب یک پیوست اطلاع‌رسانی، علاوه بر پیامک، با استفاده از تمامی ابزارهای موجود، خبررسانی کافی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاح جوشقانی از کاربران سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات درخواست کرد اگر در حوزه سرویسهائی که دریافت می‌کنند با کم‌فروشی مواجه شدند شکایت خود را با جزئیات و مستندات کافی به سامانه ۱۹۵ اعلام کنند تا به آن رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

402

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده

به گزارش خبرنگار مهر، پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان که در آن یکی از هواداران منتسب به باشگاه سپاهان نسبت به هواداران خانم پرسپولیس الفاظ زشتی را به کار برده بود، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج خواستار پیگیری فوری این موضوع شد.

امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهار داشت: پیرو دستور وزیر ورزش، فوراً جلسه‌ای پیرامون این موضوع تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شد. در گام نخست تمامی باشگاه‌ها موظف هستند تا کانون‌های هواداری خود را تشکیل دهند و نفرات تأیید شده در آن را به اطلاع فدراسیون فوتبال برسانند.

او ادامه داد: در مرحله دوم برای فصل آینده لیگ برتر، بلیت فروشی هوشمندانه صورت خواهد گرفت و این بدان معناست که هر فرد روی صندلی مربوط به خودش خواهد نشست و در این زمینه صحبت‌هایی نیز با سازمان ثبت احوال شده است تا به بهترین شکل بلیت فروشی و احراز هویت افراد صورت گیرد.

علوی افزود: در مرحله سوم، تمام باشگاه‌ها موظفند تا مطابق با دستورات کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC تجهیزات ورزشگاه‌ها و تیم‌های خود را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: چنانچه این اتفاقات در باشگاه‌ها رخ ندهد و سیستم بلیت فروشی هوشمندانه اجرایی نشود، برگزاری فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر به تعویق خواهد افتاد.

کد خبر 6098134

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • طلابی که اقدام به تشخیص نیازهای جامعه و حل مسئله می کنند حمایت می شوند
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است