Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(ع) گفت: دولت‌های ما باید از شهید رجایی و باهنر درس لازم را برای خدمت برگرفته و غیرتمندانه در برابر دشمنان و تهدیدها ایستادگی کنند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید محمد سعیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در استانداری برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: این هفته به مناسبت شهادت شهیدان رجایی و باهنر به این عنوان مسمی یافته است، از این‌رو باید دولت‌های ما از این دو دولتمرد درس لازم را برای خدمت برگرفته و غیرتمندانه در برابر دشمنان و تهدیدها ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

تولیت آستان کریمه اهل‌بیت(ع) بابیان اینکه در آستانه دهه ولایت از عید سعید قربان تا غدیر خم نیز قرارگرفته‌ایم، گفت: این دهه، دهه مبارکی است که در آن باید به ذکر مناقب و فضایل اهل‌بیت(ع) پرداخته شود و معارف ناب مکتب آل الله برای مردم به‌ویژه جوانان تبیین شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بیان کرد: در این دهه باید برای ترویج فرهنگ شادی در سیره اهل‌بیت(ع) تلاش شود.

امام‌جمعه قم با اشاره به برگزاری آیین تحلیف پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: اعضاهای شوراها امروز کار خویش را شروع کرده‌اند، ولی این نکته را باید مدنظر داشته باشیم که فرصت‌ها برای کار و خدمت محدود است ولی آنچه از ما می‌ماند، خدمتی است که به اسلام و نظام و مردم و کشور داشتیم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم

دریافت 29 MB

به گزارش خبرنگار مهر، میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران گفت: در جهت ترویج فرهنگ پهلوانی واینکه قهرمانان باید مسیر روحیه ایثار و گذشت را در پیش بگیرند باید هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم.

وی افزود برنامه‌های متعددی در هفته پهلوانی در سطح کشور در نظر گرفته شده است و در هفته پهلوانی از شهید شاخص ورزش رونمایی خواهد شد تا فرهنگ و منش پهلوانی در جامعه گسترش یابد.

کد خبر 6091361

دیگر خبرها

  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نامه باشگاه سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • مسئولان در چینش داوران دقت کنند/ امیدوارم نفت در لیگ ماندنی شود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • هفته پهلوانی را قوی‌تر برگزار کنیم