Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر مشهدمقدس گفت: با رویکرد تعاملی در فضای شهر مشهد به‌دنبال هم‌افزایی و رسیدن به اجماع در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم چراکه مشهد به‌دلیل خرده فرهنگ‌های مختلف به صورت بالقوه زمینه برای واگرایی‌های اجتماعی را دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمدرضا حیدری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره شورای شهر مشهد اظهار داشت: انتخابات جلوه‌ای از حضور مردم در تعیین سرنوشت است و فرصتی است که گفتمان‌های مختلف دیدگاه‌های خود را عرضه کنند تا مردم درباره آن‌ها تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای پنجم شهر مشهد خاطرنشان کرد: اعتماد مردم به تمامیافراد لیست یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شورای شهر است و این جمع بسیار متخصص در عرصه‌های جهادی و مدیریتی هستند و حضور جوانان و بانوان در لیست امید مشهد به اعتبار این لیست می‌افزاید، همچنین از زمان انتخاب تاکنون در سه ماه صدها جلسه با مدیران شهری و انجمن‌های صنفی داشته‌ایم تا بتوانیم با آمادگی کامل حاضر شویم و با اشراف کامل در فضای مدیریت شهری برای بهبود اوضاع شهر تلاش کنیم.

وی افزود: با رویکرد تعاملی در فضای شهر مشهد به‌دنبال هم‌افزایی و رسیدن به اجماع در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی هستیم زیرا مشهد به‌دلیل خرده فرهنگ‌های مختلف به صورت بالقوه زمینه برای واگرایی‌های اجتماعی را دارد و عدم همسویی و همگرایی آسیب بزرگی به شهر می‌زند، همچنین اعلام نتایج انتخابات پایان عرصه رقابت سیاسی است و بعد از آن عرصه خدمت به مردم است و همه اثر گذاران این مسیر باید تلاش کنند.

حیدری با اشاره به اهمیت افزایش حس تعلق به شهر عنوان کرد: ترمیم، افزایش سرمایه اجتماعی و افزایش حس تعلق به شهر زمینه را برای توسعه شهر فراهم می‌کند، همچنین نمایندگان شورای شهر باید به حقوق شهروندی توجه ویژه داشته باشند و از حقوق مردم دفاع و فرصت‌های برابر برای مردم به ویژه مناطق کم برخوردار فراهم کنند.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه مشهد شهر فراملی است، گفت: شفافیت رویکرد اصلی در جریان اصلاح است و امیدواریم با تکیه بر هوشمندسازی شهر، کارآمدی، استفاده از ظرفیت‌ها، چابک‌سازی شهرداری، ایمنی و مدیریت بحران مشکلات شهر در حوزه ایمنی را حل کنیمهمچنین شورای پنجم دارای اجماع و انسجام فراوان است و این امر در انتخاب شهردار، هیئت رئیسه و اعضای کمیسیون‌ها کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازنشستگان روزهای طولانی‌ست که در انتظار مشخص شدن تکلیف افزایش مستمری‌های خود هستند؛ آنها با مطالبه‌ی اجرای ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی معتقدند افزایش مستمری‌ها نباید به مصوبات شورایعالی کار محدود بماند.

در این شرایط، رحمان فراهانی، مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تأمین اجتماعی، در پاسخ به مکاتبه‌ی رئیس هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته بجنورد و این سوال که چرا با وجود نزدیک شدن به نیمه اردیبهشت، تکلیف افزایش مستمری‌ها مشخص نمی‌شود، در نامه‌ای رسمی نوشت: اعمال افزایش مستمری، مستمری بگیران سازمان در اجرای مواد ٩۶ و ١١١ قانون تأمین اجتماعی هر ساله وفق مصوبات شورای عالی کار و هیات محترم وزیران در این خصوص صورت می گیرد و هر گونه تغییر روال جاری نیازمند اصلاح مواد قانونی فوق الذکر می‌باشد.

محمدزاده، بازنشسته کارگری با اشاره به این پاسخ رسمی می‌گوید: این پاسخ یعنی اینکه در خوشبینانه‌ترین حالت، افزایش حقوق سال جاری بازنشستگان تأمین اجتماعی مطابق مصوبه شورای عالی کار خواهد بود.

این بازنشسته ادامه داد: به عبارتی پایه دریافتی کمتر از ۵،۳۰۰،۰۰۰ تومان حداقل بگیر محسوب شده و مشمول ۳۵‌ درصد افزایش حقوق می‌شود و مبلغ پایه دریافتی بالاتر از مبلغ ۵،۳۰۰،۰۰۰ تومان سایر سطوح محسوب شده و مشمول ۲۲ درصد + ۶۹۰،۰۰۰ تومان می‌شود.

او افزود: از عبارتِ «وفق مصوبات شورای عالی کار» در نامه آن مقام مسئول، مشخص می‌شود که توجهی به ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی ندارند و بازهم همان مصوبات ناچیز شورایعالی کار برای بازنشستگان طابق‌النعل به النعل اعمال خواهد شد.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900887

دیگر خبرها

  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است