Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل گفت: با سرعت مناسبی که در روند اجرایی پروژه پایاب سد خداآفرین وجود دارد پیش‌بینی می‌کنیم این پروژه بزرگ ملی را تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری برسانیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اصغر سلیمان‌زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه پایاب سد خداآفرین اظهار داشت: توسعه اراضی کشاورزی و به دنبال آن توسعه دامپروری و صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی با استفاده از منابع آب و خاک موجود در منطقه از اهداف پروژه پایاب سد خداآفرین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این پروژه در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ناحیه عمرانی اول و دوم این پروژه به مساحت بالغ بر 12 هزار هکتار به بهره‌برداری رسیده است، گفت:طول کانال انتقال اصلی 91 کیلومتر خواهد بود که با سرعت مناسبی که در روند اجرایی پروژه وجود دارد امیدواریم این پروژه بزرگ ملی را تا پایان سال 97 به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیل با اشاره به اهداف مهم این طرح بیان کرد: در حال حاضر بحث اشتغال جوانان و تحصیل‌کرده‌ها یکی از بزرگترین دغدغه مسئولان است که با بهره‌برداری از این پروژه و اشتغالزایی 26 هزار نفری بخش عمده‌ای از این دغدغه استان قابل حل خواهد بود.

سلیمان‌زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه بالغ بر 10 هزار خانوار عشایر اسکان می‌یابند، افزود: این پروژه در حال حاضر در بخش‌های مختلف با حضور پیمانکاران توانمند در حال اجراست و تلاش می‌کنیم تا براساس برنامه زمانبندی بتوانیم پروژه را تکمیل کنیم.

وی با بیان اینکه اکثریت شاغلان در بخش‌های مختلف این پروژه عظیم ملی از مردم بومی منطقه هستند، اظهار کرد: از بدو شروع این پروژه بیش از 95 درصد شاغلان در بخش‌های مختلف پروژه پایاب خداآفرین از مردم بومی منطقه هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اردبیلتصریح کرد:دومین استان از لحاظ تخصیص منابع مالی از صندوق توسعه ملی هستیم به طوری کهشرکت آب منطقه‌ای اردبیل بعد از شرکت توسعه منابع آب و نیرو ایران بیشترین تخصیص را از محل صندوق توسعه ملی داشته است.

انتهای پیام/

R41374/P1336/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان

آیین بهره‌برداری از پروژه تحکیم بستر، ایمن‌سازی، تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در آئین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» اظهار کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آن چنان ارقام بالایی ندارد، اما واقعیت این است که یک معضل بزرگ ترافیکی رفع شد.

وی ادامه داد: این گلوگاه ضمن ناایمن بودن باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می‌شد بنابراین اجرای این مهم یک کار اثرگذار است.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان اینکه تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر و باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید دو کیلومتر طول دارد که با اجرای این پروژه‌ها ناایمنی که به دلیل تنگ بودن مسیر در گذشته وجود داشت حل شد، خاطرنشان کرد: این سه پروژه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران نیز تاکید کرد: ابعاد و بزرگی پروژه‌ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه این پروژه به لحاظ ابعاد جزو کوچک‌ترین پروژه‌ها است اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، اضافه کرد: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه‌هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف شش ماهه نخست امسال تکمیل فاز دوم فتح- باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه این تقاطع تأثیر فوق‌العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت، تصریح کرد: پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دو گاز است که سال‌ها متوقف مانده بود، فاز نخست پروژه تا پایان امسال تحویل شهروندان خواهد شد.

دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق تکمیل می‌شود

محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ تهران با اشاره به اینکه این نقطه یکی از نقاطی بود که به دلایل مختلف از جمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد، تاکید کرد: درخواست پلیس حل و فصل و ایمنی این نقطه بود که اهمیت اجرای پروژه را دوچندان کرد.

وی با بیان اینکه نیمه تمام ماندن این پروژه باعث نارضایتی مردم شده بود، اضافه کرد: با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد.

شهردار منطقه ۲۱ تهران معارض اصلی این پروژه را مسائل ترافیکی دانست و افزود: اتمام دسترسی کرمان خودرو به شهید متوسلیان شرق در این محدوده نیز در برنامه شهرداری منطقه ۲۱ قرار دارد.

به گزارش ایمنا؛ امروز- هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- آئین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

کد خبر 748367

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس