Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@21:41:22 GMT

آناهیتا نعمتی و دختر مهران مدیری + عکس

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۳۸۳۶

آناهیتا نعمتی و دختر مهران مدیری + عکس

شهرزاد تمام کارهایمهران مدیریرا دیدهوازبین انها «شب های برره» را بعنوان برترین کار پدر گزینش می کند.دخترظاهرا ساکت و سربه زیریکهروبه روی ما نشسته اعتراف می کندکهبرخی مواقع مچ پدرش را میگیرد و به دلیل اشتباهات در کارهایش به او تذکر میدهد:« سرسریالباغ مظفرازیکیازقسمت ها خوشم نیامد

به پدرم گفتم و او هم گفت درستش می کنم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرزاد یازده سال اکثر ندارد اما در این مدت تمامسریال‌های پدرش را موبهمودنبال می کرده و حتی گاهی اوقات هم برای نزدیکی اکثر به پدریکههمۀ وقت} سرکار هست با او به پشت صحنهسریالها می‌رود:« سر پاورچین و باغ مظفر با بابام به پشت صحنه رفتم.

اونجا تمام مدت دنبال شقایق دهقان بودم».دخترمهران مدیریبودن برای شهرزاد مهمترین اتفاقات زندگی هست. او گاهی اوقاتازاین ماجرا حسابی لذت می‌برد و گاهی اوقات هم نه.« هم مفید هست و هم بد. گاهی اوقات آن قدر سؤال می پرسندکهآدم اذیت می‌شود».

شهرزاد با کمک برادرش و گرچههوشذاتی اش راه و روش مناسبی برای برخورد با این سؤالات پیدا کرده. اگرازشهرزاد مدیری درمورد پدرش، خانواده و هر مسئله خصوصی دیگری بپرسید؛ او یا جواب نمی‌دهد یا اینکهبا جواب های نصفه و نیمه پشیمان‌تان می کند.

اما اگر فکر می‌کنیدکهاین سختی ها وی راازدخترمدیری بودن خسته کرده، کاملا در اشتباه‌اید، چون:«‌همه یمهران مدیریرا دوست دارند. من هم.

چون پدرمه، در تلویزیون می بینمش و کارهایش را دوست دارم و گرچه یک جاهایی هم به‌ درد میخورد». بله، مهمترین نکته همین هست. چه کسی بدش می‌آیدکهبه اردو برود و معرفی خانم مدیر باعث شود تا با یک بغل جایزه به منزل برگردد؟ شهرزاد این ماجرا را با ذوق تعریف می کند و بعد میگویدکهتا به حال کاری نکرده کهمهران مدیریبه مدرسه دخترش برود.

در تمام مدتی که شهرزاد حرف می‌زند، فرهاد با سکوت به خواهرش و حرف هایش گوش می‌دهد و وقتی حرف به شیطنت شهرزاد میرسد، برخلاف نظر شهرزاد سرش را بالا می اندازد.شهرزاد صحبت هایش را قطع می کند و نگاه معنی داری به برادرش می اندازد و میگوید:« شیطان هستم ولی سر کلاس های مهم درس گوش می‌دهم».

ارتباط این خواهر و برادر عجیب و بامزه هست. فرهاد در تمام مدت گفت و گو سعی می کند با حفظ استقلال خواهرش، مواظب او باشد. در منزل مدیری، همۀ با هم مفید میباشند و شهرزاد بعنواندخترکوچک خانواده با همه ی احساس راحتی و نزدیکی می کند.

دختر کوچکمهران مدیری،ازپدرش بعنوان یک هم‌بازیمفید در وسطی و گل کوچیک حرف می‌زند و وی را بعنوان نخستین آدمی که در زمان قهر برای آشتی پیش قدم می‌شود، معرفی می کند.معمولا در این جور مواقع، شهرازد به اتاقش میرود و پدر مجبور هست که به اتاق او برود و گاهی با توضیح منطقی و گاهی هم

با قربان صدقه رفتن، دختر کوچک را راضی کند. شهرزاد مدیریازهمین زندگی ساده و پرازدوستی در کنار خانواده اش لذت می‌برد، در حال حاضر سرگرم مدرسه،موسیقی و نقاشی هست و قصدبازیگرشدن هم ندارد. اگر پدرم بخواهد برای اوبازیمی کنم اما هیچوقتبازیگرنمی‌شوم.

آخرین خبر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۳۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید مهران مدیری در راه است
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری