Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@04:18:45 GMT

مراسم تحلیف منتخبان شورای پنجم شهر حاجی آباد+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۴۰۸۰

مراسم تحلیف منتخبان شورای پنجم شهر حاجی آباد+تصاویر

مراسم تحلیف شورای شهر پنجم حاجی آباد با حضور فرماندار،امام جمعه و فرمانده سپاه صبح امروز (چهارشنبه) در سالن جلسات فرمانداری زرین دشت برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرنوشت؛ حمید یزدان پناه در جلسه تحلیف منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی شهر حاجی آباد، با قدر دانی از زحمات چهار ساله اعضای شورای چهارم و شهرداران شهرهای های زرین دشت و ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه امسال، به جایگاه شورای اسلامی از نظر قانون اساسی اشاره کرد و افزود: اداره امور محلی شهرها و روستاها و همکاری با قوای مقننه و مجریه از جمله وظایف و اختیارات شوراهای اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با اشاره به اینکه امروز همزمان مراسم تحلیف در بخشداری ها نیز برگزار می شود، نسبت به همکاری مسئولان اداری با اعضای شوراهای اسلامی و تخصیص اعتبارات دولتی به شهرداری های زرین دشت در حد توان، قول مساعد داد.


امام جمعه زرین دشت هم با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و سالروز ولادت امام علی (ع) و فاطمه زهرا (س) به اصل هفتم قانون اساسی اشاره کرد و گفت: در قانون بیش از ۳۰ وظیفه مهم به شوراهای اسلامی واگذار شده، که نظارت بر دستگاه های اجرایی و پیگیری امور اجتماعی از طریق مجاری قانونی و بدون دخالت مستقیم، از جمله آن هاست.
حجت الاسلام رستاد با تاکید بر انجام وظایف شوراها مبتنی بر قوانین و برای رضای خدا و با هدف ارائه خدمات بیشتر به مردم افزود: اگر در انجام کارها رضایت پروردگار لحاظ نشود، آن کارها شرک محسوب می شود.


وی اعضای شورای پنجم را به رعایت تقوی، پرهیز از مجادله و اختلاف، جلب اعتماد عمومی و تلاش برای توسعه و ترقی توصیه و تصریح کرد: مردم با انتخاب شما وظیفه خود را به خوبی به سرانجام رساندند و اکنون نوبت شماست که حتی گاهی با گذشت از حق شخصی خود برای ترقی و تعالی شهر تلاش کنید، وگرنه در پیشگاه خداوند سبحان و مردم شریف شهر مسئولیت دارید.


رئیس دستگاه قضا در زرین دشت نیز با بیان اینکه شهر حاجی آباد به لحاظ منابع مالی در فقر مطلق به سر می برد گفت: فراموش نشود که کار کردن در چنین شرایطی برای اعضای شورای اسلامی، بسیار سخت و طاقت فرسا است.
حجت الاسلام عسکری ضمن قدردانی از تلاش های شورای چهارم و شهردار حاجی آباد در این دوره، پرهیز از تصمیمات عجولانه، استفاده از خرد جمعی و نظرات معتمدین صادق در جلسات عمومی را از مهمترین راهکارهای یل به موفقیت توصیف و خطاب به منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی اظهار داشت: مراقب باشید دچار توهم و خود بزرگ بینی، که عامل رکود و شکست است، نشوید.
رئیس دادگستری زرین دشت با اشاره به اینکه مسئولان همواره در مظان اتهام قرار دارند، تصریح کرد: پرهیز از تبعیض و نابرابری، توجه به شعارهای انتخاباتی، و تلاش برای تحقق آن شعارها، جلب اعتماد عمومی با هدف پاکسازی قاموس شورا از اتهامات وارده، توجه به اجرا و تکمیل طرح های اولویت دار و خودداری از اجرای طرح های متعدد غیر کارشناسی و هزینه بر را از مهم ترین محورهای توسعه عمومی شهر عنوان کرد و تلاش منتخبان مردم، برای توسعه متوازن شهر را خواستار شد.
وی همچنین نسبت به همکاری دستگاه قضایی شهرستان در صورت درخواست شورا، با حفظ موازین قانونی قول مساعد داد.
علیرضا شجاعی رئیس شورای اسلامی دوره چهارم مرکز شهرستان زرین دشت هم با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا و شهرداری و یادآوری برخی از مشکلات فراروی شورا برای توسعه بیشتر شهر، توفیق منتخبان در شورای اسلامی پنجم برای ارائه خدمات بیشتر به مردم را آرزو کرد.


حجت الاسلام دروار عضو شورای پنجم شهر حاجی آباد نیز ضمن تشکر از خدمات شورای چهارم و شهردار این دوره و قدر دانی از اعتماد مردم به منتخبان دوره پنجم شورای اسلامی گفت: به نمایندگی از طرف سایر همکارانم در این شورا قول می دهم که با امانت داری و ارائه خدمات ارزنده به مردم، پاسخگوی اعتماد عمومی بوده و از اعتماد مردم حراست کنیم.
در پایان مراسم تحلیف به ریاست ابراهیم زمانی رئیس سنی شورای شهر حاجی آباد برگزار و منتخبان با ادای سوگند به قرآن مجید برای امانت داری از اعتماد مردم، حفظ و حراست اموال عمومی، اجرای طرح های توسعه ای در حوزه فعالیت خویش و پرهیز از هرگونه تبعیض و نابرابری با مردم بیعت کردند.


منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد

نشست منتخبان مجلس شورای اسلامی دوازدهم سه شنبه شب ۱۱ اردیبهشت ماه در مسجد نور برگزار شد.

به گزارش مشرق، در این نشست که به دعوت شورای ائتلاف برگزار شد، بیش از ۱۴۰ منتخب حضور داشتند.

در این نشست که با حضور چهره های از جمله غلامعلی حدادعادل، محمدباقر قالیباف، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، علی نیکزاد، حمیدرضا حاجی بابایی و سردار محمداسماعیلی کوثری سردار کوثری برگزار شد، ۱۰ نفر از منتخبان به بیان نظرات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • کار ترانشه حاجی آباد به دستگاه قضا رسید
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد
  • نشست منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد
  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس