Web Analytics Made Easy - Statcounter

اجتماع>اجتماعی - همشهری آنلاین:
معاون عملیات سازمان اورژانس کشور با اشاره به برخورد اتوبوس با کامیون در محور بوئین‌زهرا ـ ساوه گفت: ‌این حادثه در ساعت ۴:۳۰ دقیقه به وقوع پیوسته که در اثر آن ۱۸ مسافر مصدوم شدند.

حسن نوري افزود: 4 مصدوم این حادثه از اتباع کشور عراق بوده و دارای آسیب دست و کمر هستند.

معاون عملیات سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: متأسفانه راننده اتوبوس به دلیل شدت جراحات در محل حادثه فوت کرده و همه مصدومان به بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) بوئین زهرا منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوری گفت: یاسر رهروی، یاسین میرآقایی، محمد مقدسی، نگار حبیبیان، احمدرضا منصوری، یوسف رستمی، قاسم اجدادی، عباسعلی ابراهیمی، مصطفی محمدشیر، سیما عثمان، عزت‌الدین عبدالله، علی عبدالوهاب، عز‌الدین عبدالسلیمان، میان، میرعلی حسینی، صفر طباخی، ایما شجاعی و ابراهیم بیابانگرد از مصدومانی هستند که به بیمارستان بوئین‌زهرا منتقل شدند.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند

آفتاب‌‌نیوز :

بنابر اعلام سازمان اورژانس یزد، واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی دچار واژگونی شد.

این اتوبوس ۱۵ نفر مسافر داشت که از این تعداد ۱۳ نفر دچار مصدومیت شدند و ۱۱ نفر از این مصدومین به بیمارستان به منتقل شدند و دو مصدوم دیگر نیز در محل حادثه توسط عوامل اورژانس درمان سرپایی شدند.

به گفته سازمان اورژانس یزد، تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه مدیریت و هم اکنون تمام مصدومان حادثه در دو بیمارستان شهید صدوقی و شهید رهنمون یزد تحت نظر می‌باشند. 

سرهنگ «رحیم حاجی ده‌آبادی» رئیس پلیس راه استان در خصوص جزئیات این حادثه گفت: این حادثه در ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین) در کیلومتر چهار جاده کمربندی (مهریز به میبد) رخ داد.

وی افزود: عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از لغزندگی جاده به دلیل بارش باران علت این حادثه بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ۵ کشته و شش مصدوم بر جا گذاشت
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • ببینید | ۵ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان