Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني HP به تازگي گزارش خود از سه ماهه سوم سال مالي 2017 را منتشر کرده و خبر از عملکردي فراتر از انتظارات در حوزه هاي پي سي و پرينت داده است. اين کمپاني اعلام کرده طي سه ماهه اخير، به سود 43 سنتي به ازاي هر سهم دست يافته که در مجموع، درآمد 13.1 ميليارد دلاري را براي آن رقم مي زند. تحليلگران وال استريت انتظار داشتند اين سود، برابر با 42 سنت به ازاي هر سهم باشد و به درآمد 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ميليارد دلاري منجر شود.
درآمد حاصل از سيستم هاي شخصي، طي سه ماهه سوم سال مالي HP برابر با 8.4 ميليارد دلار بوده است که رشد 12 درصدي نسبت به همين بازه در سال گذشته ميلادي را با خود به همراه آورده. نرخ درآمد محصولات سازماني، 11 درصد افزايش يافته و اين رقم براي محصولات مصرف کنندگان به 14 درصد مي رسد. مجموع ديوايس هاي فروخته شده رشدي 7 درصدي را پشت سر گذاشته اند و نوت بوک ها، افزايش فروش 12 درصدي، و دسکتاپ ها کاهش فروش 3 درصدي را تجربه کرده اند.

HP توانسته تجارت پي سي خود را گسترش داده و به اصلي ترين بازيگر اين حوزه تبديل شود؛ حتي با اين وجود که ميزان عرضه پي سي ها در سراسر جهان روندي نزولي دارد. مدتي پيش لنوو، اصلي ترين رقيب HP در حوزه پي سي هم گزارش مالي خود را منتشر کرد و از درآمد راکد حوزه پي سي خبر داد.
از سوي ديگر، تجارت پرينترهاي HP هم در سه ماهه سوم سال مالي، درآمد 4.7 ميليارد دلاري را با خود به همراه آورده و رشدي 6 درصدي نسبت به سه ماهه سوم 2016 داشته است. اين دومين سه ماهه اي است که HP توانسته در هر دو تجارت پرينت و پي سي، به رشد دست يابد. طي سه ماهه گذشته، HP براي نخستين بار طي 7 سال اخير به درآمدزايي از دو حوزه پي سي و پرينتر رسيد و حالا به نظر مي رسد که کمپاني مورد اشاره شرايط بهتري را تجربه مي کند.
پاتريک مورهد، تحليلگر و موسس Moor Insights & STrategy در بيانيه اي گفته است که HP، سه ماهه اي فوق العاده پشت سر گذاشته و بزرگ ترين غافلگيري، رشد 12 درصدي واحد پي سي نسبت به سال پيشين است که نشان مي دهد HP، در حال بازپس گيري بازار پي سي از بازيکنان بزرگ و کوچک اين حوزه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرسیوم بانکی پس از خرید بلوک سهام ۸۵ درصدی باشگاه پرسپولیس در خصوص جزئیات واگذاری کرسی‌های هیأت مدیره و همچنین تعیین مدیرعامل به توافق‌هایی دست پیدا کرد تا در نهایت با اعلام مدیرعامل یکی از این بانک‌ها که عهده دار تعیین مدیرعامل است، رضا درویش با یک شرط به کارش ادامه دهد.

درویش در حالی تا پایان فصل جاری به کارش در پرسپولیس ادامه می‌دهد که ناظر مالی باید روی کارهای او نظارت کند. این عضو اقتصادی که با نظر مستقیم کنسرسیوم بانکی قرار است عضویت در هیأت مدیره باشگاه را نیز دریافت کند قرار است به تمام قراردادهای جاری باشگاه رسیدگی کند.

در حقیقت درویش دیگر نمی‌تواند بدون مجوز این عضو مهم قراردادهای مالی امضا کند و باید تاییدیه های او را نیز دریافت کند.

قرار است عضو جدید ناظر بر امور مالی - حقوقی مدیرعامل باشگاه در هفته آینده شروع به کار کرده و تمام موارد از پیش تعیین شده که در آستانه عقد قرارداد است را مورد بازنگری قرار دهد.

شایان ذکر است کنسرسیوم بانکی تصمیم دارد پس از پایان فصل جاری لیگ برتر در خصوص ادامه حضور درویش در این باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

کد خبر 6091691

دیگر خبرها

  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه