Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-08@16:09:28 GMT

با مرسدس S600 میباخ بیشتر آشنا شویم+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۴۳۴۹

با مرسدس S600 میباخ بیشتر آشنا شویم+تصاویر

به گزارش بولتن نیوز، مرسدس بنز S600 میباخ یک سدان لوکس آلمانی است و با توجه به ابعاد و امکاناتی که دارد، خودرویی مناسب برای تشریفات به شمار می رود.

مدل استاندارد S-Class مرسدس بنز S600 میباخ از یک موتور هشت سیلندر بهره برده که در میباخ 2016 این موتور به یک 6.0 لیتری biturbo دوازده سیلندر ارتقا یافته خروجی قدرت آن 523 اسب بخار و گشتاور 612 پوند فوتی تولید می کند ؛انتقال قدرت به وسیله گیربکس هفت سرعته اتوماتیک به چرخ عقب منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سبب بهره گیری از سیستم استارت-استاپ ضد تاخیر، S600 مصرف سوخت این خودرو در بزرگراه و شهر کاهش یافته است.

وجود سیستم تعلیق تطبیقی موجب می شود تا کمک فنرهای S600 ضربه را جذب کنند همچنین رانندگان این خودرو می توانند با استفاده از کلیدی ارتفاع اتومبیل را متناسب با سطح موردنظر تغییر دهند تا در مسیر های ناهموار لرزشی متوجه سرنشینان نشود.

تمام صندلی های عقب قابل تنظیم به همراه سیستم تهویه مجهزند تا تمامی سرنشینان در شرایط مطلوبی قرار داشته باشند.

با پرداخت هزینه ای اضافی بسته صندلی Rear Seat PLUS به مشتری عرضه خواهد شد که این بسته شامل ویژگی هایی چون گرم / سرد کن صندلی، قابلیت تنظیم، کنسول بزرگ میانی، زیرپایی و برخی دیگر است همچنین در کنسول میانی ریموت کنترل هایی تعبیه شده تا افراد صفحه نمایش عقب را با آن کنترل کنند.

طراحی چراغ هایLED قابل تنظیم در خودرو موجب شده تا فضای داخلی نمای جالبی داشته باشد همچنین خریداران با پرداخت هزینه ای اضافه بر سازمان ازپکیج پخش کننده عطر در فضای داخلی بهره مند شوند.

صفحه نمایش لمسی 12.2 اینچی از کنسولی میانی تا پشت فرمان خودرو کشیده شده که وظیفه ی نمایش مشخصات فنی خودرو، سیستم ناوبری و سرگرمی خودرو را برعهده خواهد داشت. آپشن SplitView ویژگی است که به کمک آن سرنیشنان و راننده در یک صفحه نمایش از دو زاویه محتوای مختلفی را می توانند مشاهده کنند.

مرسدس بنز S600 از 23 اسپیکر در فضای داخلی خودرو استفاده کرده است همچنین وجود چهار تویتر در قسمت سقف قدرت صوتی این اتومبیل را بیشتر می کند در کنار چنین سیستم صوتی یک ساب ووفر 400 واتی می تواند حجم صدای کلی اسپیکرها را به 1540 وات برساند.

مرسدس بنز S600 میباخ از یک سیستم نقطه کور بهره مند است که به این علت خودرو از خطوط خارج نخواهد شد ؛از دیگر ویژگی های ارتقای ایمنی این خودرو آلمانی می توان به سیستم Distronic Plus ، سیستم کمک فرمان ، سیستم رانندگی نیمه مستقل، سیستم عدم خروج از خط اشاره نمود.

سیستم کمک پارک در S600، از جمله ویژگی های این خودرو است که خود اتومبیل به صورت کاملا خودکار فرآیند پارک را انجام می دهد.


بکار بردن دوربین در دور تا دور خودرو موجب می شود تا راننده نقطه ای را از دست ندهد همچنین به کمک دوربین دید در شب راننده می توانند از قسمت صفحه نمایش موجودات و حیوانات و یا حتی انسان را در صورت دید نامناسب، مشاهده کند.

از مزایای این خودرو می توان به وجود پیشرانه ای 12 سیلندر به همراه سیستم تعلیق تطبیقی، برخورداری از صندلی های عقب با فناوری Plus اشاره کرد.

لازم به ذکر است گسترده بودن سیستم سرگرمی Comand که سبب گیج شدن کاربر می شود و عملکرد ضعیف سیستم پارک خودرو از معایب این خودرو به شمار می رود.

در آخر باید گفت که مرسدس بنز S600 به سبب ارائه ی ویژگی ها و امکانات بسیار و برخورداری از مواد با کیفیت درون کابین از خودرو های لوکس به شمار می رود به همین علت قیمت بالایی برخوردار است.


مشخصات فنی مرسدس مایباخ S600
پیشرانه: توربو دوقلو دارای اینتِرکولِر، SOHC، حجم دقیق 5980 سی‌سی، 36 سوپاپ، بلوک و سر سیلندر از جنس آلومینیوم
محور محرّک: عقب
حداکثر قدرت: 523 اسب بخار در 5300 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: 830 نیوتن متر در 1900 دور در دقیقه
جعبه‌دنده: 7 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دستی
طول/عرض/ارتفاع/فاصله بین دو محور (میلی‌متر): 3365.5/1498.6/1899.9/5054.8
وزن خشک: 2450 کیلوگرم
شتاب 0-96 کیلومتر و 0-160 کیلومتر (به ترتیب): 5 ثانیه، 11 ثانیه
زمان طی مسافت 400 متر: 12.9 ثانیه

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود

گروه بهمن با طیف متنوعی از محصولات تجاری خود در ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت پخش ایران که از 18 تا 20 اردیبهشت ماه ۱۴۰3 در کیش برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

محصولاتی همچون کامیونت F38، کامیون BD300، فورس 6تن ، کامیون فورس F210 و اینرودز از جمله محصولاتی است که در این رویداد در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

کامیونت F38 از محصولات تجاری شرکت بهمن دیزل است، این خودروی تجاری از فناوری هشدار دهنده‌ حرکت بین خطوط LDWS و ESC و هشدار برخورد از جلو FCWS و ترمز اضطراری هوشمند AEBS و... بهره برده است.

کامیون فورس 6 تن نیز در زمره کامیون‌های سبک قرار می‌گیرد؛ موتور به کار رفته برای کامیون از نوع چهار سیلندر خطی سوپاپ بالا، تزریق مستقیم،۱۶ سوپاپه است و به امکاناتی نظیر توربوشارژر و اینترکولر تجهیز شده است.

قدرت موتور کامیونت فورس 6 تن (کابین خوابدار) همانند کامیونت فورس 6 تن 155 اسب بخار، میزان گشتاوری آن 491 نیوتن متر و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است. فورس6 تن به سیستم‌های ترمز ABS+EBD مجهز است که برای ایجاد تعادل و پایداری طراحی شده است و مانع از سرخوردن خودرو در جاده های لغزنده می‌شود.

کامیون فورس ۱۲ تن F210 نیز از سطح بالای امکانات ایمنی و رفاهی بهره برده و ‌از پیشرانه کامینز (Cummins) با حجم ۴۵۰۰ سی سی برخوردار است.

فورس ۱۲ تن همچنین به سیستم هشدار حرکت بین خطوط، ترمز اضطراری هوشمند و هشدار برخورد از جلو و کنترل شروع حرکت خودرو در سربالایی تجهیز شده است. از دیگر ویژگی‌های این کامیون برخورداری از تاییدیه استحکام کابین براساس استاندارد اروپا است.

همچنین BD300 نیز یک کامیون ۱۹ تن محسوب می شود که موتور این خودرو کامینز با توان 300 اسب بخار و گشتاور 1100 نیوتن متر است. این کامیون مطابقت کامل با استانداردهای 85 گانه کشور و استانداردهای ایمنی روز دنیا دارد که بخشی از آنها از جمله سیستم کنترل الکترونیکی پایداری (ESC)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم هشدار انحراف از مسیر(LDWS) است.

بازدید کنندگان می‌توانند از 18 الی 20 اردیبهشت ماه 1403 در ساعت 17 الی 22 با حضور در نمایشگاه بین‌المللی کیش از محصولات تجاری گروه بهمن بازدید کنند.

دیگر خبرها

  • بی وای دی شارک : این پیکاپ چینی، خارجی شد! (+تصاویر)
  • محصولات تجاری گروه ‌بهمن در نمایشگاه صنعت‌ پخش ایران معرفی می‌شود
  • فیلم/ با طبیب زاده بیشتر آشنا شوید
  • چت‌جی‌پی‌تی حالا دیگر حافظه هم دارد
  • لونا GRE برقی ایران خودرو + مشخصات، عکس و قیمت Luna GRE EV
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • هونگچی EQM5 برقی بی ام کارز + مشخصات، عکس و قیمت Hongqi EQM5
  • خودروی مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو مرسدس بنز کلاس E چه مشخصاتی دارد؟
  • رانندگی با مرسدس میباخ S680 دوازده سیلندر، تجمل با چاشنی پویایی (+عکس)