Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین با اعلام این خبر گفت: در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه کامیون در قزوین یک تن کشته و 15 نفر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ بیگلری در تشریح این جزئیات این حادثه اظهارکرد: ساعت 04:50صبح امروز در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد تصادف اتوبوس با یک دستگاه کامیون در محور بویین زهرا به ساوه بلافاصله عوامل پلیس راه برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول ادامه داد: در بررسی به عمل آمده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه اتوبوس اسکانیا از استان آذربایجان غربی با 16سرنشین در محور بویین زهرا به ساوه به مقصد اصفهان با یک دستگاه کامیون کمپرسی بنز برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه استان قزوین افزود: در این حادثه رانندگی، راننده اتوبوس به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و 15 نفر از سرنشینان آن مصدوم که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان امیر المومنین بویین زهرا منتقل شدند.

سرهنگ بیگلری تصریح کرد: سه نفر از مصدومان به علت شدت ضربات وارده در بیمارستان بستری و 12نفر دیگر نیز که به صورت سطحی مجروح شده بودند به صورت سرپایی در حال مداوا و ترخیص از بیمارستان هستند.

رئیس پلیس راه استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان، علت این حادثه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی توسط راننده اتوبوس بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب یک فوتی و یک مصدوم بر جای ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد باقر محمدی امروز _ سه شنبه یازدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب دو دستگاه خودرو پراید و کامیون با هم تصادف کردند.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه هلال‌احمر شهرستان قصرشیرین بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و عملیات رهاسازی را انجام دادند.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در این حادثه نیروهای هلال احمر یک نفر فوتی و یک نفر مصدوم را از لابه‌لای آهن‌آلات رهاسازی نمودند فرد فوتی را به عوامل قضایی حاضر در محل حادثه تحویل دادند و یکمصدوم توسط عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه به مرکز نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شد.

کد خبر 749524

دیگر خبرها

  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین