Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز هته دولت در شهرستان طبس ۱۲ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری طبس نیوز، طرح انتقال آب با لوله در بخش مرکزی و روستای رحمت آباد با حجم عملیاتی دو هزار و ۳۱۲ متر با اعتبار دولتی یک میلیارد ریال و سهم آورده ۴۲۸ میلیون و ۵۷۰ هزار ریال به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح آبیاری کم فشار در بخش مرکزی و در همین روستا با اعتبار دولتی دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال از دیگر پروژه های بخش کشاورزی بود.

احیا و مرمت قنات در سه بخش شهرستان طبس و در روستاهای خسروآباد، نجات آباد و قاسم آباد چیروک با حجم عملیاتی۳۶۱ متر و اعتبار دولتی ۷۳۵ میلیون ریال و سهم آورده متقاضی به مبلغ ۱۲۸ میلیون ریال نیز به بهره برداری رسید.

احداث استخر در سطح شهرستان و در روستاهای حومه طبس، کریت و مشاع شهید زمانی با حجم عملیاتی شش هزار و ۴۹۰ متر مکعب و با تسهیلات یارانه دار به مبلغ دو میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال و اعتبار دولتی ۲۲۰ میلیون ریال و سهم متقاضی ۴۷۱ میلیون ریال و در مجموع دو میلیارد و ۹۰۵ میلیون ریال افتتاح شد.

تجهیز و جابجایی چاه در بخش دستگردان با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های جهاد کشاورزی شهرستان طبس بود.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»