Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در چهارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتسال روز جمعه سوم شهریور ماه تیم صدرنشین مس سونگون مهمان حفاری اهواز است.

حفاری اهواز - مس سونگون

در اولین دیدار از روز دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم های حفاری اهواز و مس سونگون به مصاف هم می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان تیم حفاری اهواز هفته گذشته توانستند با نتیجه تساوی 3 بر 3 فرش آرای مشهد را متوقف کنند و با کسب ۱۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار بگیرند. در مقابل تیم مس سونگون، صدر نشین این روز های لیگ برتر توانست با نتیجه سنگین ۶ بر یک تیم ارژن شیراز را در هم بکوبد.
فرهاد فخیم و محمدرضا سنگ سفیدی مهره های تاثیر گذار مس سونگون هستند. مسی ها برای تثبیت صدرنشینی خود و ایجاد فاصله با تیم دوم جدول خواهان هر 3 امتیاز این دیدار هستند، اما بازیکنان حفاری هم برای اینکه بتوانند در جمع مدعیان قرار بگیرند حتما باید در این دیدار پیروز شوند. تیم حفاری اهواز با کسب سه امتیاز این دیدار می‌تواند تا جایگاه پنجم بالا بیاید.

تیم‌های حفاری اهواز و مس سونگون روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف هم می‌روند.

شهروند ساری - مقاومت قرچک

تیم مقاومت قرچک در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مهمان شهروند ساری است.

هر دو تیم شهروند ساری و مقاومت قرچک با امتیازهای مشابه ۱۲ به ترتیب در رتبه های ششم و پنجم جدول رده بندی قرار دارند. بازیکنان شهروند ساری که در دیدار گذشته خود توانست با نتیجه 2 بر یک شهرداری ساوه را شکست دهند به دنبال دومین پیروزی متوالی خود هستند تا بتوانند در جمع مدعیان باقی بماند. در مقابل تیم مقاومت هفته گذشته با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل گیتی پسند اصفهان متوقف شد، قصد دارد بار دیگر طمع پیروزی در لیگ را بچشد‌.

بهنام فعال بازیکن تاثیرگذار قرچک و رضا امانی در تیم شهروند ساری عملکرد قابل قبولی داشته اند.

دیدار تیم های شهروند ساری و مقاومت قرچک روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

گیتی‌پسند - آتلیه تهران قدیم

در چهارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال تیم های گیتی پسند و آتیه تهران قدیم به مصاف هم می روند. آتلیه تهران قدیم هفته گذشته با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل تیم مقاومت البرز متوقف شد و با کسب ۱۲ امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار دارد.

شاگردان علیرضا افصل در تیم گیتی پسند که در رتبه دوم لیگ قرار دارند، هفته گذشته برخلاف تصور همگان مقابل مقاومت قرچک به نتیجه تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند. البته تیم گیتی پسند به دلیل حضور در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا یک دیدار کمتر از برگزار کرده است.

دیدار تیم‌های گیتی پسند و آتلیه تهران قدیم روز جمعه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

مقاومت البرز - پارسیان شهرقدس

بازیکنان پارسیان شهر قدس در قالب هفته نهم رقابت‌های لیگ‌برتر مهمان مقاومت هستند.

پارسیان شهر قدس در دیدارهای گذشته خود به 2 برد و 3 تساوی دست یافته است و با کسب ۸ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. بازیکنان مقاومت البرز هم شرایط مشابهی دارند. مقاومتی ها هفته گذشته توانستند با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ آتلیه تهران قدیم را متوقف کنند و با کسب یک پیروزی و ۳ تساوی در رتبه دهم جدول قرار بگیرند. هر دو تیم برای فرار از انتهای جدول نیاز مبرم به کسب 3 امتیاز این دیدار دارند.

دیدار تیم های مقاومت البرز و پارسیان شهر قدس روز جمعه سوم شهریور ماه ساعت ۱۸ برگزار می شود.

ارژن شیراز - آذرخش بندرعباس

‌تیمهای ارژن شیراز و آذرخش بندرعباس در چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. تیم ارژن شیراز که هفته گذشته با نتیجه سنگین 6 بر یک مقابل مس سونگون شکست خورد و با کسب تنها چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته است و در این دیدار به دنبال اعاده حیثیت است. در مقابل بازیکنان آذرخش بندرعباس هم شهرایط مناسبی ندارند و تنها با ۶ امتیاز در رتبه یازدهم جدول لیگ حضور دارند.

آذرخشیها هفته گذشته توانست با نتیجه عجیب ۵ بر یک حریف قدرتمند خود تاسیسات دریایی را شکست دهند و در این مسابقه قصد دارند دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرند.

دیدار تیم های ارژن شیراز و آذرخش بندرعباس روز جمعه سوم شهریورماه ساعت 18 برگزار می شود.

تاسیسات دریایی - شهرداری ساوه

در آخرین دیدار از هفته نهم رقابت های لیگ برتر شاگردان وحید شمسایی در تیم تاسیسات میزبان شهرداری ساوه هستند. تیم تاسیسات هفته گذشته با نتیجه سنگین 5 بر یک مقابل آذرخش بندرعباس شکست خورد و با کسب ۱۵ امتیاز از ۷ دیدار قبلی خود در رتبه سوم جدول قرار دارد.

شاگردان وحید شمسایی برای باقی ماندن در جمع مدعیان نیاز مبرم به هر سه امتیاز این دیدار دارند. در مقابل شهرداری ساوه در هفته هشتم لیگ مقابل شهروند ساری با دو گل شکست خورد و با کسب تنها 5 امتیاز در رتبه دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارد. بازیکنان شهرداری ساوه برای فرار از منطقه خطر محکوم به شکست تأسیسات هستند.

دیدار دو تیم تاسیسات دریایی و شهرداری ساوه روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه برگزار می شود.

انتهای پیام/

هفته نهم لیگ برتر فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۴۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است

جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر حکایت از رقابت شدید تیمهای استقلال و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی ایران دارد.

به گزارش طرفداری، در نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر، تیم پرسپولیس در 9 بازی 22 امتیاز دارد و 5 امتیاز از دست داده است. استقلال با 9 بازی و 21 امتیاز، 6 امتیاز از سه مساوی از دست داده است.

تیم مس رفسنجان در 9 بازی خود در این مسابقات 15 امتیاز به دست آورده و تیم سوم جدول تا روز دوم اردیبهشت ماه در جدول رده بندی مسابقات نیم فصل دوم لیگ برتر است. اما در بخش گل ها، پرسپولیس 14 گل زده و 3 گل خورده دارد و استقلال با 11 گل زده و 5 گل خورده در نیم فصل دوم و طی 9 بازی تنها تفاضل گل 6 را برای خود ثبت کرده است.

در پایین جدول نیم فصل دوم مسابقات لیگ حرفه ای، نفت آبادان با کسب تنها 5 امتیاز ناکامترین تیم این مقطع از فصل است. بنابراین اگر مقطع زمانی بعد از جام ملتهای آسیا که نیم فصل دوم شروع شد را در نظر بگیریم، پرسپولیس صدرنشین لیگ ایران است.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر
  • شمس آذر به استقلال باخت، اما شمایل یک تیم بازنده را نداشت
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه