Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@16:35:38 GMT

تشریح فعالیت‌های قرآنی پایگاه امام رضا(ع) یزدانشهر

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۵۷۶۹

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مؤذن، فرمانده بسیج پایگاه امام رضا‌(ع) در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ اظهار کرد: برگزاری این برنامه‌های قرآنی با هدف ایجاد زمینه تربیت و مسیر تربیتی قرآنی برای کودکان و نوجوانان و تربیت نیروی مستحکم برای حضرت ولی‌عصر (عج)، انقلاب، نظام و رهبری تشکیل می‌شود.
حجت‌‌الاسلام و المسلمین موذن گفت: از فعالیت‌های مهم پایگاه امام رضا(ع) می‌توان به برگزاری محفل قرآنی جمعه شب‌ها با موضوع حفظ، روخوانی، روانخوانی، تجوید، صوت و لحن، حدیث، تواشیح، سرود که توسط حافظ کل قرآن حجت‌الاسلام و المسلمین سید حیدر حسینی برگزار می‌شود اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از دیگر برنامه‌های قرآنی این پایگاه کلاس حفظ چهل‌حدیث، حفظ موضوعی قرآن کریم، حلقه صالحین، مراسم پیاده‌روی شب‌های سه‌شنبه به سمت مسجد جمکران و اقامه نماز جماعت و نماز امام زمان(عج) است.
فرمانده بسیج امام رضا(ع) گفت: بخش دیگری از فعالیت‌های پایگاه امام رضا(ع) با موضوع «بسیج سازندگی و محرومیت زدایی» است که می‌توان به برخی فعالیت‌های این پایگاه که شامل، پخش بن خرید لباس، خرید برخی از مایحتاج ضروری زندگی، پخش مواد غذایی در زمان‌های مختلف سال، پرداخت برخی هزینه‌های مالی و جمع آوری کمک‌های مردم جهت ارائه به نیازمندان اشاره کرد.
وی گفت: از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی پایگاه امام رضا، تعامل با برخی از کسبه محل از جمله فروشگاه‌های موادغذایی، قصابی، آرایشگاه، عکاسی، پزشک متخصص و عمومی جهت ارائه تخفیف ویژه با ارائه بن به افراد نیازمند است.
مؤذن یادآور شد که برنامه‌های قرآنی و بسیج سازندگی با همت هیأت حضرت علی‌اکبر (ع) و هیئت امنای مسجد بزرگ المصطفی انجام می‌گیرد.
سید محمد مهدی موذن

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلبهای خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته معلم/ معلم کردستانی نمونه کشوری شد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد