Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قاین در دیداربا فرماندار ومسئولین شهرستان قاین گفت:گزارشات ارائه شده را همه ما مسئولین میدانیم وبهتراست برای اطلاع رسانی به مردم ،درجلسات مردمی بیشتر حضور داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، فرماندار وشورای اداری شهرستان قاین صبح امروز در اولین روزازهفته دولت با امام جمعه شهر قاین دیدارکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درابتدای جلسه فرماندارگزارشی از فعالیت های دولت یازدهم در شهرستان قاینات وخدمات 3ساله انتصاب خویش در فرمانداری قاین ارائه داد.

آیت الله اصفهانی امام جمعه قاین در این دیدار با اشاره به آغاز هفته دولت گفت : ما در دعای افتتاح می خوانیم که دولت خوبی می خواهیم که هم عزت به نظام دهد و هم خدمت صادقانه داشته باشد.

وی افزود: الحمدالله از ابتدای انقلاب نظر خداوند متعال بر این نظام بوده و دست غیب الهی این انقلاب را پیش برده است.

امام جمعه قاین ادامه داد:خیلی از خاطرات گذشته را که مرور کنید و اتفاقاتی که در آن زمانها می افتاد را ببینید اگر این امداد الهی نبود قطعا نظام ما پابرجا نبود.

آیت الله اصفهانی گفت: در زمان جنگ تحمیلی نزدیک به 40 دولت سلاح به عراق می فرستادند ودر حال حاضر داعش را ببینید که از چند دولت کمک می شود.

وی افزود :سلاح های دشمن و تبلیغات گسترده دشمنان نظام چه در داخل و چه در خارج جو کشور را مسموم کرده بود و گاها در بین مردم دلسردی و ناامیدی به وجود می آورد.

اما ما به امام (ره) دلگرم بودیم و نفس گرم و زبان اعجاز گونه اش همه را دلگرم و امیدوار می کردوهدایت ها و تدبیرهای ایشان برای ما و نظام اهمیت فراوانی داشت.

وی ادامه داد:مردم به خاطر دارند کشور چه وضعیتی داشت و امروزه در پیشرفت و آبادانی به جلو می رود. امام دشمن را شناخته بود و می دانست با دشمن نمی شود ساخت

.امام جمعه قاین با اشاره به حرکات تروریستی در اوایل انقلاب ودوران جنگ تحمیلی گفت: این بحث تروریسم و ضربه ای که ایران از آن خورده است مسئله کوچکی نیست. در یک روز 72 تن را از به شهادت برسانند و بعد از مدتی در خانه دولت انفجار به وقوع بپیوندد و سران نظام را به شهادت برسانند.

وی افزود:امروزه الحمدالله به برکت وجود سازمان های اطلاعاتی و نظامی قوی که ایران دارد این مشکلات امنیتی به حداقل رسیده است.

آیت الله اصفهانی ادامه داد:خداوند می فرماید که نعمت ها را باید قدر دانست. الان هم باید این نعمت امنیت و نعمت نظام و دولت اسلامی را باید شکر گذار بود. شکر گذاری این است که باید قدر دان مردم باشیم. شکرگذاری این است که به این است که به حق و حقوق خود قانع باشیم و دست درازی به بیت المال نداشته باشیم.

خداوند متعال رهبری مومن و عالم و با تدبیر به ما عنایت کرده است که همانند امام کشتی انقلاب را به خوبی و درستی هدایت می کند.

وی افزود:تنفر مردم از این دست درازیها به بیت المال است. از کسانی است که از حق خود تجاوز می کنند و سرمایه را مال خود می دانند . نباید اینگونه مسائل در کلان نظام و مسئولین باشد.

وی خطاب به فرماندار قاین گفت: اگرچه گزارش بسیار جامعی را ارائه دادید وما مسئولین این موارد را میدانیم اما لازم است تذکری هم داده شود که حضور شما در جلسات ودربین مردم کمتر است وچه خوب است که شما نیز در همه جلسات چه کوچک وچه بزرگ حضور فعالی داشته باشید واین کارها را در سطح مردم بیشتر مطرح شود و در جلسات مردمی بازگو شود.

امام جمعه قاین ضمن تقدیر وتشکر از فعالیت های انجام شده گفت: این پیگیری و قاطعیت شما در اینکه باید مسئولین حتی الامکان از خود شهرستان باشند بسیار مناسب است.

وی دربخش پایانی سخنان خود اظهارداشت:دربین مردم قاین که از گذشته مورد بی مهری قرار گرفته اند استعدادهای بسیار خوبی هستند که توانایی انجام کارهای بزرگی را نیز دارند.وما انتظار داریم که در تمام استان به همه شهرستانها به یک دید نگاه شود و تفاوتی بین شهرستانها قائل نشوند و بدون تبعیض اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۵۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است، گفت: همه انتقادات وارده به اداره شوراها در همین مفهوم نهفته است که مجریان یا مسئولان سایر سازمان‌ها یا خود شوراها بر این مفهوم پایبند نیستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا جان‌نثاری امروز_ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در همایش رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان ضمن تبریک روز شوراها اظهار کرد: اگر به نظام جمهوری به دید تشکیلاتی نگاه کنیم، در مقایسه با همه نظام‌های جهان می‌بینیم که سایر کشورها بر اساس پادشاهی یا رأی مستقیم مردم یا مجلس و یا به‌صورت دیکتاتوری اداره می‌شود، اما حکمرانی در جمهوری اسلامی متفاوت است و مقامات با رأی مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

وی افزود: گفتمان جدیدی را تحت عنوان «مردم سالاری دینی» در دنیا اختراع کردیم و همین کلمه دینی چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد؛ در دکترین جمهوری اسلامی عبارت مردم سالاری دینی یعنی همه امور در کشور از صفر تا صد در اختیار مردم است و مردم با معیارهای دینی خود ساختار سازی می‌کنند، بنابراین در چنین ساختاری دولت، مجلس، شوراها قاعده دارند با این حال اگر مردم سالاری به صورت دینی شکل گرفت کارآمدی بالایی خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با بیان اینکه شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است، گفت: همه انتقادات وارده به اداره شوراها در همین مفهوم نهفته است که مجریان یا مسئولان سایر سازمان‌ها یا خود شوراها بر این مفهوم پایبند نیستند؛ شوراها در ریزترین واحد کشور تا بزرگترین سطح تشکیلات حاکمیت به صورت مویرگی و قاعده‌مند وجود دارند تا جایی که در اقشار و صنوف هم شورا وجود دارد.

وی تاکید کرد: وظیفه شوراها این است که بدون تعارف آنچه در بطن جامعه می‌گذرد را به حکمرانان ارائه کرده و مطالبه گری کنند و در ادامه آنچه را که توسط حاکمیت انجام می‌شود را به مردم منتقل کنند، کارآمدی نظام را نشان دهند و سبد اقدامات نظام را سنگین کنند، اما در زمینه نشان دادن کارآمدی نظام ضعف‌هایی وجود دارد.

وی تاکید کرد: حلقه میانی باید مطالبات مردم را پیگیری کند، اما همین حلقه امور انجام شده را در سبد انقلاب به مردم منعکس نمی‌کند و جفا به جمهوری اسلامی می‌شود.

جان‌نثاری با اشاره به خدمات جمهوری اسلامی در حوزه راهسازی، بهداشت و درمان و عمرانی گفت: همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم، مراقب باشیم آن را با دست خود سوراخ نکنیم؛ ما باید از خدمات نظام در بین مردم دفاع کنیم، چرا که جریان‌های ضد انقلاب از این حفره‌ها علیه نظام استفاده می‌کنند؛ حفره‌هایی که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌های دو سال اخیر خود همواره بر آن تاکید داشته‌اند.

کد خبر 749978

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • مولد سازی در گناوه باید با در نظر گرفتن مصلحت شهر باشد
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند