Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن ضمن تشریح پروژه های هفته دولت، گفت: آب ونک قرار بود به رفسنجان منتقل شود که با پیگیری خانم ربیعی نماینده مجلس جلوی کار با جدیت بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، محمد علی مرادی در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بروجن، اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و گوش های شنوا خواسته ها و مسائل جامعه را به مسئولین انتقال می دهند و در راستای حل مشکلات و نیازهای مردم تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرادی اضافه کرد: در دولت یازدهم با توجه به تنگناهایی که وجود داشت سال گذشته از کل اعتبارات تملک دارایی 58 درصد از صد درصد به پروژه های معرفی شده تخصیص داده شد.

وی با بیان این که بروجن توانسته رتبه های برتر را در حوزه آبیاری نوین کسب کند، افزود: در حوزه گیاهان دارویی، کشت گل محمدی و گیاهان دیم حرکت خوبی در سطح شهرستان شروع شد.

مرادی ضمن بیان این که شهرستان بروجن به عنوان یکی از مراکز پایلوات در اجرای طرح مناریت در بخش گندمان تحت پوشش کشور کره فعالیت می کند، گفت: طرح مناریت کشت گیاهان دارویی و درختان دیم را به صورت پایلوت پوشش می دهد که اعتبارت آن هم به صورت ملی تزریق می شود.

سرپرست فرمانداری بروجن به پروژه چهار خطه شهرکرد_بروجن اشاره کرد و گفت: از گردنه زردی ها تا شهر سفیددشت 22 کیلومتر محور تقریبا آماده است که به محض آزاد شدن پل پیش ساخته قبل از کارخانه سیمان زیر بار ترافیک می رود.

وی در ادامه با اشاره به پروژه همسطح سازی شهرهای سفیددشت و فرادنبه، گفت: همسطح سازی شهر سفیدشت آسفالت شده و شهر فرادنبه هم طی روزهای آینده آسفالت می شود.

مرادی همچنین گفت: در سفر اخیر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان بروجن و بازدید از بیمارستان 220 تخت خوابی قول مساعد دادند که تا آخر امسال عملیات ساخت و ساز آن به اتمام برسد.

سرپرست فرمانداری بروجن اضافه کرد: بیش از 70 درصد تجهیزات بیمارستان 220 تختخوابی بروجن خریداری شده و به محض اتمام ساخت و ساز تجهیز می شود.

وی در ادامه به تشریح پروژه های هفته دولت پرداخت و گفت: طی هفته دولت 50 پروژه در شهرستان بروجن افتتاح و هشت پروژه با حضور مقامات کشوری و استانی کلنگ زنی می شود.

افتتاح و کلنگ زنی 58 پروژه در هفته دولت

مرادی گفت: این پروژه ها در حوزه های مختلف کشاورزی، اقتصادی، گردشگری، عمرانی و ورزشی با اعتباری بالغ بر 602 میلیارد و 774 میلیون ریال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان این که افتتاح پروژه های هفته دولت زمینه اشتغال 405 نفر را فراهم می کند، گفت: هشت پروژه هم در حوزه های برق رسانی و روشنایی معابر با اعتبار یک میلیارد و 340 میلیون کلنگ زنی می شود.

سرپرست فرمانداری بروجن با اشاره به بحران کم آبی در بروجن، گفت: هشت سالی می شود که بارش های شهرستان زیر حد میانگین است و به طبع برای حفر چاه ها و استحصال آب باید جایگزینی برای سفره های زیر زمینی باشد.

پروژه بن بروجن با سرعت در حال پیشرفت است/جلوی انتقال آب ونک به رفسنجان گرفته شد

وی بیان کرد: در 6 ماه گذشته 12 حلقه چاه در شهرستان بروجن حفاری کردیم که از این تعداد دو چاه در حد 3 تا 6 لیتر آبدهی داشتند که انتظار می رود الگوی مصرف مردم رعایت کنند.

مرادی با بیان این که سالن دومیدانی تارتان ساختمان شبکه بهداشت و درمان از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت است، گفت: برای ساخت سالن دومیدانی تارتان اعتباری بالغ بر 15 میلیارد هزینه شده است.

وی با بیان این که پروژه آب رسانی بن-بروجن با قوت و سرعت در حال پیشرفت است، تصریح کرد: آب ونک قرار بود به رفسنجان منتقل شود که خانم دکتر خدیجه ربیعی نماینده مردم بروجن در مجلس با جدیت جلوی کار را بستند و طی نامه ای به وزیر قول گرفته اند آب شرب، صنعت، گردشگری و آب مربوط به مسائل زیست محیطی دیده شود و اگر مازادی وجود داشت این آب منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ۲۵۰ کیلو گرم گوشت دام‌های تصادفی در بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ ربیعی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بروجن گفت: با گزارش خبری مبنی بر تصادف یک دستگاه خودرو با تعدادی دام در این شهرستان، بازرسان این شبکه با حضور در محل و معاینه دام‌های تلف شده، ۲۵۰ کیلوگرم گوشت این دام‌ها را به دلیل نداشتن شرایط و استاندارد‌های بهداشتی مورد نیاز حذف و از چرخه مصرف خارج کردند.

دیگر خبرها

  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • حذف ۲۵۰ کیلو گرم گوشت دام‌های تصادفی در بروجن
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان