Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@18:54:35 GMT

وزیر بهداشت: آستان قدس به مدیریت شهری جدید کمک کند

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۶۴۱۵

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آستان قدس رضوی باید به رأی مردم احترام بگذارد و به مدیریت شهری جدید کمک کند.

به گزارش ایسنا، دکتر حسن هاشمی امروز، دوم شهریورماه، در آیین گشایش و آغاز به کار شورای پنجم شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلات ما این است که آستان قدس رضوی تنها خود را مسئول بقعه متبرکه می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آستان قدس در قبال کل زائران مسئولیت دارد.

وی افزود: همچنین آستان قدس می‌تواند در بخش سلامت کمک‌های زیادی انجام دهد. اداره شهر خرج دارد و ارائه خدمات هم بخشی از حق مردم است.

وزیر بهداشت یادآور شد: هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها باید بین دستگاه‌ها بیشتر شود و این تعامل است که می‌تواند در اداره شهر کمک کند.

هاشمی با بیان اینکه «بعد از خدا، روحانی حامی شماست»، عنوان کرد: ارادتی که روحانی به امام رضا (ع) دارد را من تا حالا در هیچ فرد دیگری ندیده‌ام. او موفقیت خود را مدیون امام رضا می‌داند.

وی افزود: شهرداری جدید نیز باید کار و تلاش شبانه‌روزی کند و هیچ‌وقت در دام حاشیه‌ها نیفتد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه «شهرداری‌ها زیر ذره‌بین هستند»، گفت: معمولاً شهردارها آخرین سِمَت خود را می‌گیرند، چون شهرداری‌ها خیلی زیر ذره‌بین هستند.

وی تصریح کرد: مدیریت شهری جدید باید طوری عمل کند که چهار سال بعد اقبال مردم نسبت به زمان انتخابات بیشتر باشد، چون مشهد علاوه‌ بر اینکه ظرفیت بالایی دارد، عقب‌افتادگی‌ها و گرفتاری‌های زیادی نیز دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی چمران در همایش گرامی‌داشت شوراهای شهر و روستا که صبح پنج‌شنبه در سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: عقب‌ماندگی شوراهای شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است.

وی در ادامه افزود: تصویب قانون درآمدهای پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران بیان کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین مسائل شوراها است که در برنامه هفتم هم دیده شود باز هم در مجلس با یک پشتیبانی خوب پیگیری و انجام شود.

چمران با اشاره به اینکه شوراها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، بیان کرد: شوراها پارلمانی محلی هستند که در روند حل امورات محلی مردم اثرگذار است.

کد خبر 6094921

دیگر خبرها

  • شهر و حیات مدنی
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • عقب‌ماندگی شوراهای شهر از سایر نهادها هنوز جبران نشده است
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • شهرداری اصفهان باید فصل وصل سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر با شرکت‌های دانش‌بنیان باشد
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه