Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-05@13:11:03 GMT

ترامپ دمدمی مزاج است و باید برکنار شود

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۷۵۵۶

ترامپ دمدمی مزاج است و باید برکنار شود

جکی اسپیر عضو زن دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اولین عضو کنگره است که گفت: ترامپ باید طبق تبصره بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا که تا کنون به کار نرفته است، برکنار شود. طبق این تبصره اگر معاون رئیس جمهور و اکثریت کابینه او اعلام کنند رئیس جمهور قادر به انجام وظایف خود نیست، کنگره می تواند رئیس جمهور را بر کنار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز، عضو ارشد کنگره آمریکا تلاش می کند تا ترامپ را برکنار کند و یکی از علل آن نحوه واکنش او به رخداد شارلوتزویل است.
بر اساس این گزارش ، جکی اسپیر عضو زن دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اولین عضو کنگره است که گفت: ترامپ باید طبق تبصره بیست و پنجم قانون اساسی آمریکا که تا کنون به کار نرفته است، برکنار شود. طبق این تبصره اگر معاون رئیس جمهور و اکثریت کابینه او اعلام کنند رئیس جمهور قادر به انجام وظایف خود نیست، کنگره می تواند رئیس جمهور را بر کنار کند.
وی در توئیتر خود نوشت: رئیس جمهور ترامپ نشانه هایی از دمدمی مزاجی و عدم تعادل روحی دارد و این کشور را به شدت به خطر می اندازد بنابراین اکنون زمان اجرای تبصره بیست و پنجم قانون اساسی است.
جکی اسپیر در گفتگو با سی ان ان در این خصوص گفت: شواهد و مدارک فزاینده ای وجود دارد که رئیس جمهور ترامپ خیلی دمدمی مزاج است و نشانه هایی از عدم تعادل روحی و روانی را دارد. هفته گذشته این مسئله کاملا روشن شد و حرفهای او درباره کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و اینکه ما چگونه او را از قدرت کنار می کنیم و همچنین بعد از آن حرفهای ترامپ درباره شارلوتزویل که پیامدهای اجتماعی نامطلوبی داشت، گواه این مسئله است.
وی افزود: مدتی است بسیاری در کنگره هستند که پشت پرده درباره عدم تعادل روانی وی صحبت می کنند. اگر به شش سال پیش نگاه کنید و مصاحبه های ترامپ را با رسانه ها ببینید، متوجه می شوید که وی در آن زمان جمله بندیهای درستی داشت اما در حال حاضر چند کلمه را بیان می کند و هنوز جمله اول تمام نشده است به جمله دیگری می رود که اصلا ربطی به جمله اول ندارد. از نظر من این نشانه ای از وجود مشکلی جدی است. من نگران هستم چنین شخصی دست روی دکمه کلاهک های اتمی داشته باشد و تسلیحات اتمی را به جایی در جهان شلیک کند.
نماینده دموکرات درباره برکناری ترامپ گفت: به نظر من اکنون گوی در میدان معاون رئیس جمهور و اکثریت اعضای کابینه است که چنین چیزی را تایید کنند که آیا این ناتوانی و مشکل مانع عمل او به وظایفش می شود؟.
وی همچنین خاطر نشان کرد: می بینیم تعداد زیادی از اعضای کنگره نگران وضع ترامپ هستند. به نظر من ما باید بالاخره درگوشی صحبت کردن در این باره را متوقف کنیم و طوری درباره این مسئله صحبت کنیم که همگی به اجماعی در این خصوص برسیم. قضیه مثل آن پادشاهی است که فکر می کرد لباس پوشیده است اما لباسی به تن نداشت. در این مورد نباید فقط آن کودک فریاد بزند که پادشاه لباس ندارد بلکه وقت آن است که اعضای کنگره که از طرف مردم آمریکا انتخاب شده اند، به صراحت صحبت کنند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۷۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • درخواست ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو در کنگره
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • درخواست نمایندگان کنگره آمریکا برای ممنوعیت فروش سلاح به تل آویو