Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات آمریکایی یک تبعه چین را در این کشور به فراهم کردن بدافزار مورد استفاده در سرقت سوابق امنیتی میلیون ها نفر از کارکنان دولت این کشور متهم کردند.

به گزارش سرویس بین المللخبرگزاری صداوسیمابه نقل از خبرگزاری رویترز، مقامات آمریکایی یک تبعه چین را در این کشور به فراهم کردن بدافزار مورد استفاده در سرقت سوابق امنیتی میلیون ها نفر از کارکنان دولت این کشور متهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یو پینگان، از شانگهای روز دوشنبه در فرودگاه بین المللی لس آنجلس و پس از آنکه به همدستی با چندین نفر دیگر برای تامین بدافزارهای مورد استفاده در سرقت اطلاعات متهم شد، دستگیر شد.بر اساس شکایت صورت گرفته، این تبعه چین به همراه همدستانش با استفاده از برنامه رایانه ای ساکولا (Sakula) به چندین شرکت آمریکایی حمله کردند؛ این همان بدافزاری است که در حملات اینترنتی به سازمان مدیریت کارکنان دفتر ریاست جمهوری آمریکا در سال های 2014 و 2015 مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، یک دانشجوی آمریکایی مقیم ایران به جرم سرقت دستگیر شد.

اطلاعات آنلاین در گزارشی نوشت: مارک پردی دانشجوی آمریکایی که به جرم سرقت انگشتری گران قیمت تحت تعقیب بود در فرودگاه مهرآباد دستگیر شد. روزنامه اطلاعات ۴ اردی‌بهشت ۱۳۵۳ خبر دستگیری پردی را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از پردی و انگشتر ۹۰۰ هزار تومانی که سرقت کرده بود را تماشا کنید.

٢٣٣٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902677

دیگر خبرها

  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • پلیس کانادا سه هندی را به اتهام قتل رهبر سیک‌ها بازداشت کرد