Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نمی‌خواستم اولین بازی‌ام برای پرسپولیس با شکست همراه باشد و در بازی برگشت با شکست

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس در اولین دیدار خود برای سرخوشان عملکرد خیلی خوبی از خود به جای گذاشت بر روی دو گل حساس پرسپولیس برابر الاهلی عربستان تاثیر زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک عراقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری میزان در مورد بازی پرسپولیس و الاهلی، شرایط خودش و تیم پرسپولیس و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

عملکرد خوبی در اولین بازی با لباس پرسپولیس داشتی و روی دو گل حساسی که پرسپولیس به ثمر رساند تاثیر مستقیم داشتی. در این باره صحبت کن.

این مسابقه شرایط خاص خودش را داشت و تیم ابتدا با دو گل از حریف عقب بود. دوست نداشتم اولین بازی‌ام برای پرسپولیس با شکست همراه باشد

بازی با الاهلی چطور بود؟

بازی خوبی انجام دادیم و تیم هم عملکرد خوبی داشت اما برخلاف جهت بازی دو گل خوردیم تیم ما کنترل بازی را در اختیار داشت اما خوشبختانه در دقایق پایانی توانستیم با ارائه عملکرد منطقی و خوب نتیجه را به تساوی عوض کنیم. هدف ما پیروزی برابر الاهلی بود اما متاسفانه نتوانستیم به آن برسیم.

هنوز 10 روز نشده که به پرسپولیس آمده‌ای اما خیلی زود توانستی برای این تیم بازی کنی. خودت فکر می‌کردی به این زودی برای پرسپولیس به میدانم بروی؟

من می‌دانم که پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و همه با هم هماهنگ هستند. در این تیم همه همدل هستند. من هم از هنگامی که به این تیم اضافه شدم سعی کردم که در تمرینات آنچه که کادر فنی به من می‌سپارد را در زمین انجام دهم.

دقیقا زمانی که به زمین آمدی پرسپولیس دو گل به ثمر رساند. فکر می‌کردی بتوانید بازی با دوگل باخته را جبران کنید؟

من فکر می‌کنم بر خلاف جریان بازی ما دو گل خوردیم و از همان ابتدا هم چند موقعیت خوب روی دروازه حریف داشتیم اما این نکته که در بازی رفت شکست نخوریم مهم بود و از این موضوع خوشحال هستیم. همه بازیکنان در این بازی عملکرد خوبی داشتند. من هم همانطور که گفتم سعی کردم فقط دستورات کادر فنی را در زمین به خوبی انجام دهم.

بازی برگشت با الاهلی را چطور میبینی؟

الاهلی همانطور که دیدید تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد اما برای بازی برگشت کاملا آماده‌ایم تا با پیروزی برابر این تیم به جمع چهارتیم برتر آسیا راه پیدا کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، این در شرایطی است که ژوزه مورایس به دلیل خریدهای خارجی و حضور بازیکنانی نظیر کاتاتائو, کامسوبا، نیلسون جونیور و عیسی عباس که عملکرد خوبی در اصفهان نداشته‌اند به شدت در نیمه دوم دومین فصل حضورش تحت فشار قرار گرفته و در این بین خیلی به عملکرد برایان دابو که سابقه قابل اتکایی در لیگ یک فرانسه و سری‌آ ایتالیا دارد، توجه نمی‌کند. 

با این حال دابو به ویژه در هفته‌های اخیر که دیگر به مانند بسیاری از هفته‌های فصل با تغییر پست مداوم مواجه نمی‌شود و در پست هافبک دفاعی که تخصص اصلی او به شمار می‌رود وارد ترکیب می‌شود، توانسته به بهترین فرم خود دست پیدا کند و عملکرد او توجه بسیاری از مربیان لیگ برتر را به خود جلب کرده است. 

دابو شب گذشته نیز در مصاف با پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بود و توانست در کنار سایر نفرات تیم مورایس به خوبی سد محکمی پیش از رسیدن توپ به مدافعین تیم ایجاد کند، تا خیلی خطر جدی‌ای روی دروازه پیام نیازمند ایجاد نشود. 

اما دابو یک اقدام اثرگذار دیگر هم در مصاف با سرخ‌پوشان پایتخت داشت؛ جایی که در دقیقه ۸۱ و در شرایطی که شاگردان اسمار ویرا با شدت بیشتری به دنبال طراحی حملات بودند، با ایجاد یک درگیری آگاهانه در میانه میدان برای گرفتن سرعت بازی پرسپولیس با امید عالیشاه وارد چالش شد و در این صحنه پس از وارد کردن امید عالیشاه به شکل حرفه‌ای خود را در نقش مظلوم ماجرا جا زد تا کاپیتان پرسپولیس با وجود تجربه بالایی که دارد، واکنش تندی نشان بدهد و بیژن حیدری مجاب به اخراجش شود. 

پرسپولیس تا دقیقه ۸۱ و پیش از اخراج امید عالیشاه حملات پراکنده‌ای برای باز کردن دروازه سپاهان انجام می‌داد، اما پس از ۱۰ نفره شدن دیگر نتوانست اقدام موثری برای طراحی حملات داشته باشد و در نهایت هم درحالی‌که حتی سپاهان تا آستانه گلزنی پیش رفت، بازی با تساوی بدون گل تمام شد تا نقش دابو در روزی که بی‌امان جنگید و از تجربه خود نهایت استفاده را برای کمک به تیمش برد، با یک امتیاز و کسب یک نتیجه تلخ از زمین مقابل دیدگاه هوادارانش خارج شود.

دیگر خبرها

  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • وقتی دابو کاپیتان پرسپولیس را بازی داد (عکس)
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • اولین واکنش امباپه به شکست از دورتموند
  • ادین ترزیچ: فقط در صورت صعود شایسته تعریف و تمجید هستیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • نویدکیا: نبردن در خانه برای ما اذیت‌کننده است
  • ده روسی: رم می‌تواند اولین تیمی باشد که بایرلورکوزن را شکست می‌دهد
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا