Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود WiFi Manager Premium 4.1.4 ؛ مدیریت شبکه های بی سیم در اندروید

نرم افزار WiFi Manager Premium یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مدیریت وای فای است. با استفاده از ویجت های این برنامه در صفحه اصلی می توانید اطلاعات دقیق مربوط به اتصال را مشاهده و یا شبکه ی خود را با شبکه را تعویض کنید و در عین حال نقطه ی دسترسی به وای فای را نشانه گذاری کنید. همچنین میتوانید به صورت خودکار شبکه های وای فای را اسکن وشبکه خود از بین چند شبکه تنظیم شده به بهترین آنها تغییر دهید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Powerful System Monitor 5.7.6 ؛ برنامه نظارت بر CPU - Ram و باتری اندروید

مدیریت سخت افزار گوشی‌های هوشمند همیشه یکی از دغدغه‌های کاربران بوده است. کاربران همیشه می‌خواهند بهترین و بیشترین دسترسی را به بخش سخت افزاری گوشی هوشمند خود داشته باشند. بخش هایی مثل سی پی یو ، رم و باتری که از مهمترین قطعات یک گوشی محسوب می‌شوند همواره مورد توجه کاربران بوده اند. اما نرم افزار Powerful System Monitor این امر را برای کاربران سهولت می‌بخشد و به آنها اجازه می‌دهد که اخرین وضعیت استفاده از سی پی یو ، رم و باتری خود را ببینند و آن را مدیریت کنند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود TeamViewer for Remote Control v12.3.7343 ؛ برنامه کنترل کامپیوتر با اندروید از راه دور

نرم افزار TeamViewer برای کنترل، هدایت، و تعمیر رایانه ها از راه دور به روش وصل دو رایانه با کمک شبکه اینترنت است. دو کاربر میتوانند با نصب و بکار گیری این نرم افزار ، رایانه‌های خود را به شکلی با یکدیگر مرتبط سازند که یک کاربر (طرف فعال) تصویر مانیتور کاربر دیگر را از دور ببیند و به تمامی محتوای رایانه او دسترسی داشته باشد.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Hourly chime PRO 5.0.1 ؛ برنامه مدیریت زمان و برنامه ریزی

برنامه ریزی و تنظیم هدف در زندگی انسان موضوع بسیار مهمی است. هرچند برنامه ریزی دقیق و رسیدن به همه اهداف ممکن است سخت و دشوار به نظر برسد، اما امروزه همه امور با کمک تکنولوژی راحت تر شده است. نرم افزار Hourly chime PRO ، نرم افزاری است که به شما کمک می‌کند برنامه ریزی منظمی در راه رسیدن به هدفتان داشته باشید و همواره این امور به یادتان بماند. این نرم افزار با ذخیره اهداف و برنامه های شما، آنها را سر موقع یادآوری می‌کند و مانند یک منشی به شما کمک می‌کند تا اهدافتان را فراموش نکنید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود 1.3.7 Power Security AntiVirus برای اندروید؛ آنتی ویروس قدرتمند،کم حجم با آپدیت رایگان

گوشی‌های هوشمند همیشه نیازمند یک نرم‌افزار امنیتی برای مقابله با تهدیدات، ویروس ها و باج افزارها هستند. Power Security AntiVirus Clean یک آنتی ویروس قدرتمند است که با وجود قدرت بسیار بالا در برابر ویروس ها، بدافزار ها و نرم‌افزارهای جاسوسی، حجم بسیار کمی دارد و از این نظر برای گوشی های با حافظه کم نیز بسیار مفید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: با تلاش مأموران کلانتری نواب صفوی مشهد متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو به دام افتاد. - اخبار استانها -

سردار احمد نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهددر تشریح جزئیات این پرونده اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در محدوده بلوار شارستان مشهد، پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری نواب صفوی با بررسی دقیق دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها تصاویری از متهم را به‌دست آورده و آن‌را در اختیار تمامی گشت‌های انتظامی حوزه استحفاظی قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات برای دستگیری متهم با تقویت گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق آسیب‌پذیر آغاز تا این که یکی از تیم‌های انتظامی روز گذشته متهم را در حالی پرسه‌زنی در اطراف خودروهای پارک شده در محدوده خیابان 17 شهریور مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت به دام انداختند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهم که اعتیاد به موادمخدر دارد. پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی های به عمل آمده به 46 فقره سرقت کامپیوتر خودروهای پژو در سطح شهر مشهد و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد.

نگهبان خاطرنشان کرد: تحقیقات برای دستگیر مالخر موردنظر و کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند؟
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شناسایی بیماری‌های عفونی با نانوکامپوزیت آراسته به طلا
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری