Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از میزان، رئیس شورای شهر تهران گفت: تمام برنامه‌های شورای پنجم شهر تهران با محوریت شهروندان بوده و ما برنامه ویژه‌ای برای خودروها در پایتخت نداریم.

وی افزود: بدون شک فراهم کردن شرایط زندگی برای شهروندان به مراتب اولویت بیشتری نسبت به برنامه‌ریزی برای خودروها داشته و این موضوع در رأس توجه اعضای شورای پنجم شهر تهران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به موضوعات مطرح شده پیرامون معضلات رانندگان خودروها برای یافتن جای پارک در سطح خیابان‌ها اظهار کرد: سیاست ما به‌گونه‌ای تعریف نشده که بخواهیم برای خودروها تسهیلات ویژه‌ای قائل شویم. بهتر است شهروندان به‌جای استفاده از خودروی شخصی از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

هاشمی در خصوص برنامه‌های شورای پنجم شهر تهران برای توسعه حمل و نقل عمومی در پایتخت خاطرنشان کرد: بهره‌گیری از حمل‌ونقل عمومی با محوریت حمل و نقل ریلی اولویت اصلی شورای پنجم شهر تهران خواهد بود و به دنبال این هستیم که شرایط را برای ترقیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی فراهم کنیم.

وی با انتقاد از بهره‌گیری از سوخت فسیلی و میزان استفاده از این سوخت در بسیاری از امور اذعان کرد: باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که از سوخت‌های فسیلی حتی برای تأسیسات ساختمان‌ها نیز استفاده نشده و ما به‌دنبال فراهم کردن شرایط به منظور حذف سوخت‌های فسیلی هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: مذاکراتی را با مسئولان وزارت نیرو خواهیم داشت تا در صورت فراهم بودن شرایط میزان استفاده از سوخت‌های فسیلی در شهر تهران کاهش یابد.

705

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست شهرداری منطقه ۹ تبریز مبنی بر جابجایی تأسیسات در تقاطع غیر همسطح پل خلعت پوشان، نیاز به قطع موقت آب خط آبرسانی ۸۰۰ میلی متری سعید آباد برای جابجایی تأسیسات وجود دارد.

اطلاعیه یاد شده می‌افزاید: با ضمن پوزش از شهروندان محترم ساکن در شهرک خاوران تبریز به اطلاع می‌رساند، آب مناطق مذکور از شنبه هشتم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۲۰ شب همان روز، با افت فشار و احتمالاً قطعی مواجه خواهد شد.

در این اطلاعیه از مردم درخواست شده است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضرور همکاری لازم با شرکت آب و فاضلاب را انجام دهند.

کد خبر 6088628

دیگر خبرها

  • احتمال قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • تهران قدیم| ساختمان راه آهن تهران ۷۸ سال قبل/ عکس
  • آغاز به کار هیات امنای محلات تهران در روز شوراها
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد
  • فیلم| حملۀ اوکراین به تأسیسات نفتی روسیه
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید