Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@16:24:35 GMT

یک زن برنده بزرگترین جایزه بخت آزمایی تاریخ آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۰۸۸۷۹

یک زن برنده بزرگترین جایزه بخت آزمایی تاریخ آمریکا

یک زن 53 ساله اهل ماساچوست آمریکا برنده بزرگترین جایزه بخت آزمایی تاریخ این کشور به ارزش 758/7 میلیون دلار شد و بلافاصله از کارش در یک مرکز درمانی استعفا کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ، ماویس وانسزیک (Mavis Wanczyk ) گفت: او هیچ گاه فکر نمی کرده است بتواند یک روز برنده بخت آزمایی شود و زودتر از موعد خود را از یک مرکز درمانی که در آن کار می کند بازنشسته کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بلیط بخت آزمایی خود را از فروشگاهی در شهر کوچک چیکوپی در 160 کیلومتری شرق بوستون خرید.
همسر این زن که یک آتش نشان بود 9 ماه پیش زمانی که در یک ایستگاه اتوبوس منتظر رسیدن اتوبوس بود بر اثر تصادف خودرو جان باخت .

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از این تعداد ۱۶ هزار بیمار بستری و مابقی سرپایی درمان شده اند.
شریفی با بیام اینکه این آمار مربوط به مراجعه کنندگان به مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز است، افزود: در این مدت در این بیمارستان ۳ هزار ۶۰۰ عمل جراحی انجام شده است.
وی ادامه داد: امسال برنامه ریزی شده بود که تجهیزات و پزشک برای بیمارستان شهرستان‌ها تامین شود که در حال حاضر ۵۵ درصد از خدمات درمانی در شهرستان‌ها انجام می‌شود و این اقدام از مراجعه بیماران به مرکز استان در ایام تعطیلات جلوگیری کرده است.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • جایزه ویژه به ستاره پرسپولیس پس از تاریخ‌سازی
  • حادثه رانندگی در گردنه شلمزار
  • خدمت رسانی به بیش از ۶ هزار بیمار در بیمارستان خلیلی شیراز
  • خوش‌شانس یا بدشانس؟/ روایت زندگی زوجی بیمار و سالمند که بلیط بخت‌آزمایی ۱ میلیون پوند برنده شدند
  • اعزام ۲ مصدوم انفجار گاز در نوشهر با بالگرد به مرکز مازندران
  • بزرگترین مراسم محفل قرآنی کشور در ورزشگاه آزادی/ همه چیز آماده یک گردهمایی با شکوه +عکس و فیلم
  • کیلین مورفی وارد ماجراهای جنجالی زغال سنگ آمریکا شد
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به هزار و ۹۰۳ نفر در زاهدان