Web Analytics Made Easy - Statcounter


‌به گزارش بی‌باک نقل ازروابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای، داود کشاورزیان در مراسم ‌بازدید از چند طرح راهداری‌محور‌های شریانی، به سیاست سازمان راهداری در زمینه ارتقای ایمنی حوزه راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای اشاره کرد.

وی اظهار داشت‌: تهیه و نصب تجهیزاتی مانند گاردریل و نیوجرسی که ارتباط مستقیم به ایمنی راه‌ها دارند یکی از اصول مهمی است که باید بیش از گذشته مود توجه ویژه قرار گیرد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طرح‌های زیربنایی انجام شده و همچنین پروژه‌های متعددی که در حوزه حمل‌ و نقل جاده‌ای آغاز شده است را در راستای اهداف سازمان راهداری دانست و گفت: طرح‌های نوسازی ناوگان حمل و نقل کالا و شبکه سیر مسافری دو طرح مهم و اصلی سازمان راهداری هستند که با انجام این طرح‌ها بهره‌وری در این حوزه رشد چشمگیری خواهد یافت.

کشاورزیان ارتقای ایمنی سفر‌، افزایش کیفیت خدمات و ارزیابی کیفیت خدمات را سه هدف اصلی در طرح شبکه سیر مسافری قلمداد کرد و افزود:‌ به دنبال فضای رقابتی ناسالم نیستیم و اولویت با سرویس‌دهی خوب و مناسب است، شرکت‌ها باید سطح و کیفیت خدمات خود را افزایش دهند و هر شرکتی که درست عمل نکند‌، طبق روال بازار حذف خواهد شد ‌اما شرکت‌هایی که قصد دارند کیفیت خود را افزایش دهند هیچ نگرانی دراین باره نخواهند داشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی فعالیت شرکت‌های مسافری تحت یک نام را موجب تعهد شرکت‌های مادر در کنترل و سلامت شرکت‌های زیرمجموعه دانست و افزود: در مراحل بعد امکان ارزیابی شرکت‌ها نیز فراهم می‌شود و سازمان می‌تواند بر اساس درجه‌بندی برای شرکت‌هایی که از سطح کیفی پایینی برخوردار بودند محدودیت‌های در خصوص تعداد شعب، نمایندگی یا مسیرهای تردد اعمال کند.

وی تقویت حمل‌ونقل عمومی را سیاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دانست و افزود: حمل‌ونقل عمومی به معنی جابه‌جایی و سفر با اتوبوس است و سازمان باجدیت‌ شرایط و زمینه لازم برای فعالیت فعالان، صاحبان و سرمایه گذاران بخش را با ارائه پیشنهادات لازم به مبادی ذیربط در دستور کار خود قرار دارد.

انتهای پیام/م


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۰۹۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: این شبکه آبیاری یکی از مهم‌ترین مناطق تولید کننده خرما در استان بوشهر است و تامین به موقع و با حجم مناسب آب، موجب افزایش کمی و کیفی این محصول خواهد شد.

عبدالطیف عباسی نژاد افزود: روش‌های سنتی آبیاری شامل غرقابی موجب بهره وری پایین آب در دسترس کشاورزان می‌شود و با توجه به کاهش ۵۴ درصدی بارندگی در سال آبی جاری نسبت به سال گذشته، باید این روش‌ها اصلاح شود.

وی گفت: فرآیند آبیاری بیش از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار اصله نخل پس از اتمام گرده افشانی آغاز و تا پیش از فصل برداشت محصولات ادامه خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر عنوان کرد: از کشاورزان می‌خواهیم با توجه به کاهش ۶۶ درصدی آبگیری سد رییسعلی دلواری در مقایسه با سال گذشته، ضمن رعایت الگوی مصرف و افزایش بهره وری آب در دسترس، نهایت همکاری در فرآیند آبیاری را داشته باشند تا آب با حجم و زمان بندی برنامه ریزی شده در اختیار بهره برداران قرار گیرد.

عباسی نژاد با اشاره به رو به پایان بودن آبیاری دیگر شبکه‌های پایاب سد رییسعلی دلواری گفت: به صورت همزمان با آبیاری در شبکه آبپخش، روند توزیع آب در شبکه‌های آبیاری شبانکاره، کلل و حاشیه رودخانه حله نیز طبق تقویم آبیاری ادامه دارد.

وی اظهار داشت: تعهدات تامین نیاز‌های زیست محیطی رودخانه شاپور، رودخانه حله و تالاب حله از محل رهاسازی سد رییسعلی دلواری و تنظیم در بند بصری نیز به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته