Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه همدلی مداحان، شعرا و هیئت های مذهبی اصفهان، با حضور ستایشگران اهل بیت(ع) در خانه مداحان این استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛ نشست همدلی مداحان و شعرای استان اصفهان با حضور ستایشگران اهل بیت(ع) و مسئولان استانی برگزار شد.

در نشست همدلی مداحان که با مدیریت مداح اهل بیت(ع) مهدی منصوری آغاز شد،استاد سید مصطفی هادوی متخلص به شهیر اصفهانی و دیگر مهمانان مدعو پیرامون مداحان و شعرا، همدلی مداحان، شهدای دفاع مقدس و اجلاس پیرغلامان که در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با شعر خوانی محمد صادق میرصالحیان شاعر ولایی در مدح اهل بیت(ع) و پس از آن سعید گلبان مداح اهل بیت (ع) به اجرای همخوانی شعر در مدح امیرالمونین علی(ع) ادامه یافت.

در ادامه این نشست، مداح اهل بیت(ع) مهدی رعنایی در مدح مولا امیرالمومنین علی(ع) به مدیحه سرایی و پس از آن حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شریفی در خصوص اهمیت عید سعید غدیر و توجه مداحان و هیئت های مذهبی به این روز عزیز و برگزاری مراسمات باشکوه در سطح شهر پرداختند.

در این گردهماییحجت‌ الاسلام رحمت الله اروجیمدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان، مجید صابری مسئول سازمان بسیج مداحان استان اصفهان، رسول میرباقری مسئول مجمع الذاکرین استان و دیگر مدیران هیئت های مذهبی حضور داشتند.

همدلی مداحان و شعرای استان اصفهان در اولین پنجشنبه هر ماه، با محوریت تعامل، همدلی و تبادل نظر بین این دو قشر فعال که در زمینه های فرهنگی و مذهبی نقش بسزایی دارند برگزار می شود.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی امروز (چهارشنبه) به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

برهمین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رأی‌گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند.

احتمال برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی در خرداد

 

کمیسیون ورزشکاران:
حسن تفتیان (رئیس کمیسیون)
1- کیوان قنبرزاده (نماینده حاضر در مجمع)
2- حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)
3- مهدی پیرجهان (نماینده حاضر در مجمع)
4- فرزانه فصیحی (نماینده حاضر در مجمع)
5- تکتم دستاربندان (نماینده حاضر در مجمع)
6- الهام سادات هاشمی (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:
هادی سپهرزاد (رئیس کمیسیون)
1- سامان برزگر (نماینده حاضر در مجمع)
2- هادی سپهرزاد (نماینده حاضر در مجمع)
3- زهرا نبی‌زاده (نماینده حاضر در مجمع)
4- زهرا حکمت‌نژاد (نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:
الهه رستمی (رئیس کمیسیون)
1- شهرام شهبازی (نماینده حاضر در مجمع)
2- الهه رستمی (نماینده حاضر در مجمع)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • روایتی از پیشتازی نصف‌جهان و اهالی آن در عرصه شعر و ادبیات
  • همایش بین‌المللی شعر عربی رضوی در هویزه برگزار می‌شود
  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • کتاب شعر جشنواره نفس پاک منتشر می‌شود
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود