Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@04:03:14 GMT

قتل هولناک احمدرضا ۵ ساله توسط پدر و مادرش +عکس

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۰۳۱۴

قتل هولناک احمدرضا ۵ ساله توسط پدر و مادرش +عکس

پدر و مادر بی رحم در یک سناریوی هولناک قتل احمدرضا 5 ساله رقم زدند.

رکنا: گزارش پیدا شدن جسد یک کودک در یکی از پارک های بخش کورنیش نیل توسط اهالی در اختیار پلیس قرار گرفت.پس از انتقال جسد کودک به پزشکی قانونی مشخص شد این کودک ناشناس حدودا پنج سال دارد. جسد این کودک در حالی پیدا شد که یک تی شرت و شورت به تن داشت و جای یک زخم بزرگ نیز روی سر او بود، همچنین آثار ضرب و شتم روی قفسه سینه و دست های این کودک مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
از آن جایی که تحقیقات نشان از قتل این کودک داشت تیمی از ماموران به دستور سرلشکر محمد منصور، رئیس بخش تحقیقات جنایی پلیس قاهره وارد عمل شدند.تحقیقات پلیسی ادامه پیدا کرد تا اینکه هویت این پسربچه مشخص شد، نام او احمدرضا و ساکن دارالسلام بود. بلافاصله پدر و مادر این کودک برای پی بردن به راز مرگ او مورد بازجویی قرار گرفتند. در بازجویی ها مشخص شد که مصطفی، پدر این کودک سابقه سرقت دارد و همراه همسرش، اشرف بارها و بارها احمدرضا را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.در ادامه بازجویی ها این پدر و مادر جنایتکار پرده از راز کثیفی برداشتند. مصطفی در اظهارات خود گفت: یک روز همراه اشرف در حال تنبیه احمدرضا بودم که ناگهان او را هول دادم و سرش به جسم آهنینی برخورد کرد، زمانی که او را صدا زدم دیگر تکان نمی خورد آن جا بود که فهمیدم او مرده است.اشرف نیز در اظهارات خود مدعی شد: پس از قتل کودک یک تاکسی گرفتیم و او را به صورت مخفیانه با تاکسی در جایی دورافتاده رها کردیم.با اعتراف پدر و مادر جنایتکار پرونده این قتل هولناک در اختیار دادستان قرار گرفت.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش

سهراب رضایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: عصر امروز یک کودک ۱۰ ساله در منطقه نوبنیاد کیش در یک چاه ۲۰ متری سقوط کرد که ماموران آتش نشانی جزیره بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانی کیش توانست دقایقی پس از حضور در محل حادثه، این کودک ۱۰ ساله را نجات دهد.

وضعیت سلامتی این کودک مناسب گزارش شده و هم اکنون در اورژانس کیش تحت نظر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | ثانیه‌های نفس‌گیر احیاءِ کودک هفت ساله توسط اورژانس ورسک
  • (ویدئو) عملیات نجات کودک سقوط کرده در چاه عمیق در کیش
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان هستند
  • پنج هزار مادر و کودک لرستانی مشمول دریافت سبد تغذیه رایگان
  • مرگ مادر و فرزند بر اثر گازگرفتگی‌ در دلفان
  • قاتل خاموش جان مادر و کودک نورآبادی را گرفت
  • مرگ مادر و کودک نورآبادی بر اثر گاز گرفتگی
  • فوت مادر و کودک نورآبادی به دلیل گازگرفتگی
  • تفکیک زباله از مبدأ در بوستان‌های شهری آموزش داده شود
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم