Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زن جواني که پا به خانه مرد متاهلي گذاشته بود در درگيري براي گرفتن 300 هزار تومان پول به قتل رسيد.
به گزارش خبرنگار حوادث فارس، در روز 28 مرداد زن جواني با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران عنوان داشت که خواهرش ( 35 ساله ) روز گذشته از خانه خارج شده و ديگر مراجعتي به خانه نداشته و پاسخگوي تماس هاي تلفني آنها نيز نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با تشکيل پرونده مقدماتي با موضوع فقدان افراد و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسراي ناحيه 27 تهران ، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
خواهر فقداني با حضور در اداره يازدهم پليس آگاهي در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: خواهرم حدود ساعت 11:00 روز جمعه 27 مرداد با خودرو شخصي پرايدش از منزل خارج شد ؛ قرار بود عصر به خانه برگردد اما تاکنون مراجعتي به خانه نداشته و پاسخگوي تماس هاي تلفني ما نيز نمي باشد.
با ثبت دستور توقيف خودرو فقداني در سيستم جامع پليس ، واحد گشت انتظامي در روز 31 مرداد و در محدوده شهر جديد پرديس موفق به شناسايي خودرو پرايد فقداني شدند. در بررسي اوليه خودرو مشخص شد سارق يا سارقين با سرقت لوازم داخل خودرو ، آنرا به صورت رها شده در ابتداي ورودي شهر جديد پرديس رها کردند.
با افزايش احتمال وقوع جنايت، کارآگاهان اداره يازدهم پليس در اقدامات ويژه پليسي موفق به شناسايي جواني 33 ساله بنام مجتبي . و ( متأهل و داراي يک فرزند چهار ماهه پسر ) شدند که برابر دلايل پليسي به تازگي با فقداني آشنا شده بود.
با شناسايي مجتبي . و کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي با مراجعه به محل سکونت وي در شهر جديد پرديس ، اين محل را تحت مراقبت هاي نامحسوس پليسي قرار داده و سرانجام در روز 2 شهريور موفق به دستگيري وي شدند ؛ مجتبي در اظهارات اوليه عنوان داشت که در مورخه 27/05/1396 با فقداني ملاقات داشته اما پس از آن اطلاعي از او ندارد.
با انتقال مجتبي به اداره يازدهم پليس آگاهي ، تحقيقات تخصصي از وي آغاز شد و سرانجام در ساعت 16:00 روز گذشته لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنايت اعتراف کرد.
مجتبي در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: چند روز پيش از طريق يکي از دوستان خود با مقتوله آشنا شدم؛ روز جمعه خانواده ام در شهرستان بودند که با فقداني تماس گرفته و او را به خانه ام دعوت کردم ؛ پس از چند ساعت مقتوله به خانه من آمد؛ مدت کوتاهي از حضور مقتوله در خانه من نگذشته بود که از او درخواست کردم خانه را ترک کند اما او براي اين کار درخواست مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد کرد و تهديد کرد که اگر اين پول را به او پرداخت نکنم، همسايگان را از حضورش در خانه مطلع مي کند؛ به او گفتم که بيشتر از 150 هزار تومان نمي توانم به او پرداخت کنم اما او همچنان اصرار داشت تا 300 هزار تومان به او پرداخت کنم.
باهم درگير شديم که ناگهان مقتوله روي زمين افتاد؛ مقتوله نفس نمي کشيد؛ ترسيده بودم؛ مي خواستم تا هرچه زودتر جسد را به بيرون از خانه منتقل کنم تا خانواده ام متوجه موضوع نشوند ؛ يک چمدان مسافرتي تهيه کردم تا جسد را با آن به داخل ماشين پرايد مقتوله منتقل کنم اما جسد در داخل چمدان قرار نمي گرفت.

تصميم گرفتم تا جسد را مثله کنم تا داخل چمدان جا شود ؛ پس از قرار دادن جسد در داخل چمدان ، چمدان حاوي جسد را به زحمت به داخل ماشين منتقل کرده و [ به سمت غرب استان تهران ] حرکت کردم ؛ از تهران خارج و به سمت شهريار حرکت کردم ؛ به منطقه بازيافت زباله در منطقه صفادشت رسيدم؛ چمدان را به محل نخاله و زباله منتقل کردم ؛ در چمدان را باز کرده و داخل آن بنزين پاشيدم ؛ جسد و چمدان را آتش زده و به سرعت محل را ترک کردم ؛ نزديکي هاي خانه که رسيدم ، ماشين را در ابتداي ورودي شهرک رها کرده و به خانه رفتم.
سرهنگ کارآگاه حميد مکرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با توجه به اعتراف صريح متهم به ارتکاب جنايت و انتقال جسد به منطقه صفادشت کارآگاهان اداره يازدهم پليس آگاهي بهمراه متهم پرونده به محل انتقال جسد اعزام و در بررسي محل موفق به کشف بقاياي جسد شدند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۰۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که مادرش را با ضربات دمبل به قتل رسانده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی قبل ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران از طریق تماس تلفنی با اداره دهم پلیس آگاهی از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر شده و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. همزمان با دستور مقام قضایی، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ نیز در محل حاضر شده و رسیدگی به پرونده بر عهده آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم جنایی با ورود به خانه موردنظر با جسد زن میانسال در حالی که با ضربات جسم سخت به قتل رسیده بود مواجه شدند. تحقیقات اولیه در این خصوص آغاز و در جریان آن همسایه‌ها که متوجه صدای درگیری در خانه زن میانسال شده بودند به کارآگاهان گفتند که در این خانه یک مادر و پسر با هم زندگی می‌کنند و وقتی صدای درگیری را شنیدند به خانه آنها آمده و با جسد زن میانسال رو به‌رو شده و با پلیس تماس گرفته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به ادامه تحقیقات پلیس گفت: باتوجه به سالم بودن در ورودی و صدای مشاجره پسر جوان با مادرش قبل از جنایت، احتمال دست داشتن او در قتل مطرح شد. در ادامه کارآگاهان خیلی زود پسر جوان را در یکی از خیابان‌های شرق تهران شناسایی و وی را در یک عملیات دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم گفت: متهم که حالت روحی و روانی مناسبی نداشت در جریان بازجویی‌ها مدعی شد که روز حادثه مادرش اعتراض کرده که چرا خانه را بهم ریخته است و سر این موضوع باهم دعوایشان شده است، در ادامه این فرد عصبانی شده و با وزنه بدنسازی ضرباتی را به او وارد کرده است و زمانی که به خود آمده متوجه شده که دیگر نفس نمی‌کشد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به تشکیل پرونده برای این فرد، گفت:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای سیرمراحل قانونی به زندان اعزام شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • قتل شاگرد قهوه خانه به دست کارگر اخراجی
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • پایان زندگی مخفیانه بوکسور قاتل در پاسداران
  • قتل مادر به دلیل اعتراض به به‌هم ریختن خانه