Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت روز جمعه در حاشیه بازدید از گلزار شهدا و ورزشگاه تختی بندرانزلی به خبرنگار ایرنا گفت: درخصوص تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه گلزار شهدای انزلی به عنوان یک پروژه ملی، مبلغی را از اعتبارات ملی به آن اختصاص خواهیم داد.
وی افزود: با توجه به شرایط جوی خاص انزلی به عنوان پرباران ترین شهر کشور، گلزار شهدای این شهرستان نیازمند سرپناهی مناسب برای حضور خانواده های معزز شهدا بر سر مزار عزیزانشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوبخت به آغاز بازسازی ورزشگاه تختی انزلی نیز اشاره و تصریح کرد: با توجه به اهمیت تیم ریشه دار ملوان بندرانزلی، برای تسریع در روند مطالعات و بازسازی این ورزشگاه اعتباراتی پرداخت شده و مبلغی نیز مجددا جهت شتاب در روند تکمیل و مطالعات این استادیوم اختصاص می دهیم .
رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری مسابقات بزرگ در ورزشگاه تختی انزلی ، جایگاه و بنای آن به دلیل قدمت بالای ورزشگاه، نیازمند بازسازی مجدد است که آن را به عنوان طرح های عمرانی استانی و ملی پیگیری می کنیم .
وی یادآور شد : همانگونه که در سراسر کشور وظیفه پشتیبانی از همه تیم های ورزشی جزو تعهدات و برنامه های دولت است ، تیم ریشه دار و محبوب ملوان بندرانزلی نیز دارای ظرفیت های بسیار و بازیکنان با استعدادی است که تقویت این تیم هم از تکالیف دولت است و امیدوارم ملوانان نیز به زودی به لیگ برتر بازگردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور پس از افتتاح پست 63.20 کیلو ولت مسکن مهر انزلی ، از روند ساخت و بازسازی گلزار شهدای انزلی و ورزشگاه تختی این شهر بازدید و با بازیکنان ملوان بندرانزلی نیز دیدار کرد و با آنان عکس یادگاری گرفت.
در دومین روز هفته دولت، چهار پروژه ملی و زیربنایی برق منطقه ای استان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و استاندار گیلان در بندرانزلی افتتاح شد.
هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود. گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از یک هزار و 174 پروژه عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر یک هزار و 226 میلیارد تومان است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده:کبیری
7471/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن نامی معاون وزیر و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به این استان اظهار کرد:

وزه پیشگیری از حوادث غیرمترقبه یکی از موضوعاتی است که در سفر در استان ایلام موردتوجه قرار دارد.

وی بیان کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و فرونشست زمین و آتش‌سوزی باتوجه‌به جغرافیای کوهستانی و سبز استان ایلام جلوگیری شود در این سفر در دستور کار قرار دارد.

نامی تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان از جمله گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: باتوجه‌به اینکه برخی از قسمت‌های این مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام فروریخته است که با کمک‌های جدید تلاش خواهد شد که بازسازی این گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام انجام شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: بازدید از شهر سرابله و سایر مناطق استان که نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران و کاهش مخاطرات در سوانح و حوادث غیرمترقبه دارند از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام است.

کد خبر 6088378

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا + عکس
  • (عکس) جدیدترین تصویر از محمدرضا گلزار در آمریکا
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام در دستور کار است