Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری با ارسال تصاویری از شکستگی لوله های آب و جمع شدن فاضلاب منازل در یکی از خیابان های منطقه نجف آباد شهر یاسوج خبر داد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس یکی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری با ارسال تصاویری از شکستگی لوله های آب و جمع شدن فاضلاب منازل در یکی از خیابان های منطقه نجف آباد شهر یاسوج خبر داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمع شدن این حجم از آب برای ساکنین این منطقه دچار مشکلاتی از قبیل سختی تردد حتی با وسیله نقلیه که در تصاویر زیر مشهود است و همچنین مشکلات بهداشتی و زیست محیطی شده است . به گفته این شهروند خبرنگار بیش از ده روز از بروز این مساله می گذرد اما همچنان هیچ یک از مسئولین برای رفع این مشکل اقدامی نکرده اند .

به نظر می رسد این برای اولین نیست که در این نقطه از منطقه نجف آباد چنین مشکلی پیش آمده است و طبق شنیده ها به دلیل عدم آسفالت شدن این خیابان ، اهالی این منطقه در فصل زمستان با مشکلات جدی تری روبه رو هستند . چرا که به گفته آن ها چندین بار عملیات زیرسازی این خیابان برای آسفالت کردن آن انجام شده است اما همچنان خبری از آسفالت نیست و روز به روز بر شدت مشملات آن افزوده می شود .

این تصاویر مربوط به خیابان امام حسن (ع) ، فرعی شهید زائری نسب در منطقه نجق آباد شهر یاسوج می باشد .

این پایگاه خبری از ادره آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد و استان و همچنین شهرداری یاسوج انتظار دارد که وارد عمل شده و در سریع ترین زمان برای حل این مشکلات اقدامات لازم را انجام دهند .

تصاویر ضمیمه :

اویر ضمیمه : انتهای پیام / انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم

دریاچه سد آغچه در شهرستان بوئین میاندشت استان اصفهان و در نزدیکی روستایی با نام آغچه واقع شده است. روستای آغچه دارای چشمه‌ها و رودخانه‌های پرآب و فراوانی است و همینطور ارتفاعات بسیار زیبایی دارد که اغلب سفیدپوش است. یکی از زیبایی‌های این منطقه دریاچه سد آغچه است.

آب و هوای خنک این منطقه موجب گشته تا در فصل بهار و تابستان میزبان گردشگران بسیاری باشد.

شهروند خبرنگار ما دریاچه سد آغچه را به نمایش درآورد که می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - اصفهان

بیشتر بخوانید:

جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • نگاهی به طبیعت بهاری دریاچه سد آغچه در بوئین میاندشت + فیلم
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • خط لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • خط لوله میلی‌متری ۳۰۰ آب شرب در خیابان علامه مجلسی اصلاح شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی / لوله ۳۰۰ میلی‌متری آب شکست
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی