Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@17:30:30 GMT

زوج‌های شاعر و ادیب با «یک بیت عاشقانه» تجلیل می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۱۲۹۸

زوج‌های شاعر و ادیب با «یک بیت عاشقانه» تجلیل می‌شوند

ویژه‌برنامه «یک بیت عاشقانه» ویژه زوج‌های شعر و ادبیات در خانه شعر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «یک بیت عاشقانه» عنوان ویژه برنامه‌ای است که شنبه چهارم شهریورماه به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها در اول ذی الحجه در خانه شعر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه به دکتر مظاهر مصفا و امیر بانو کریمی فیروز کوهی زوج شعر و ادبیات تقدیم می‌شود و در آن از دکتر مهدی محقق و دکتر نوش آفرین انصاری همچنین تعداد دیگری از زوج‌های شاعر و ادیب تجلیل خواهد شد.

ویژه‌برنامه «یک بیت عاشقانه» چهارم شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ در خانه شعر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران واقع در میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از ایستگاه مترو حقانی، ورودی کتابخانه ملی، جنب ساختمان باغ کتاب برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای هفته عقیدتی و سیاسی که هم‌زمان با هفته معلم است، ۶۰ عنوان برنامه با هماهنگی با آموزش و پرورش در سطح استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، سردار عوضعلی فقیری، با بیان اینکه به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری که مصادف با هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است، ستادهایی در سراسر استان تشکیل شده است، اظهار کرد: به همین مناسبت ۶۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: چهار عنوان برنامه شاخص قبل از این هفته آغاز می‌شود که از جمله تشکیل ستاد، فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی و فضاسازی محیطی در ارتباط با گرامیداشت شأن معلمان است.

فقیری تصریح کرد: اولین روز این هفته هشتم اردیبهشت با عنوان «گفتمان مطهر، شهید مطهری، خودسازی، جامعه‌سازی و انسان‌سازی» نام‌گذاری شده است که این برنامه برای نسل جوان پیش‌بینی‌شده است و مطالب و دیدگاه‌های شهید مطهری تبیین می‌شود.

وی ادامه داد: دهم اردیبهشت با عنوان «مکتب مطهر» نام‌گذاری شده است که مکتب انقلاب و بسیج در همه حوزه‌ها به ویژه بسیج اساتید و فرهنگیان برگزار می‌شود، همچنین برگزاری نشست‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از مدیران و معلمان نمونه، جلسات تبیین و گفتگو پیرامون حجاب از دیدگاه شهید مطهری توسط بسیج خواهران از سایر برنامه‌هایی است که در این روز اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین، نشست‌های تربیت تعالی با موضوع شعار سال و مطالبه‌گری از ارگان‌های مختلف نیز برگزار می‌شود، همچنین آثار و خدمات شهید مطهری برای آشنایی نسل‌های جوان با آثار این شهید و اندیشه‌های وی در جامعه تبیین شود.

وی گفت: سه‌شنبه با عنوان «مشق مطهر، شهید مطهری، پژوهش و تولید علم» برنامه‌هایی توسط حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، مراکز فرهنگی و ارگان‌های دانشجویی برگزار می‌شود، همچنین فراخوانی برای تجلیل از پژوهشگران نمونه و نوشتن انشای مطهر در مدارس برگزار می‌شود.

فقیری تصریح کرد: همایش هادیان سیاسی و حلقه‌های صالحین در رابطه با موضوعات پژوهشی با تفکر شهید مطهری برگزار می‌شود.

وی گفت: روز چهارشنبه همایش «شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت» با تجلیل از فرماندهان و هادیان سیاسی برگزار می‌شود، محافل انس با قرآن، اجرای زنگ قرآن و ولایت با حضور سخنرانان قرآنی در استان، تبیین دستاوردهای انقلاب و تبیین جایگاه معلم همچنین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان استان اظهار کرد: سیزدهم اردیبهشت با عنوان «یاد مطهر، شهید مطهری شهدا و ولایت‌مداری» است که برای این روز برنامه غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، اجرای برنامه‌های فرهنگی و سخنرانی در محل گلزار شهدا، تجلیل از معلمان توسط اداره‌کل آموزش و پرورش، دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و تربیتی در قرائت وصیت‌نامه و خاطرات شهدا در سطح پایگاه‌ها اجرا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: روز جمعه به عنوان «فریاد مطهر، مهدویت، معنویت و قدس شریف» نام‌گذاری شده است که در این روز همه گروه‌های مختلف جامعه در نماز دشمن‌شکن جمعه شرکت خواهند کرد.

کد خبر 748587

دیگر خبرها

  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی