Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس استان سمنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین غلامحسین مهدوی‌نژاد ظهر امروز در خطبه نماز جمعه این هفته که با حضور مردم ولایتمدار سمنان در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه در سال 88 فتنه‌گران با شعارهای ضد نظام جمهوری اسلامی ایران چهره واقعی خود را به همه نشان دادند، گفت: فتنه‌گران نشان دادند که دشمنان مردم و کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مردم در سال 88 با حماسه‌ای که پای صندوق‌های رأی ایجاد کردند قدرت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا و دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند و بعد از فتنه 88 با حضور در حماسه 9 دی نیز نشان دادند که همواره پشت نظام ایستادگی می‌کنند.

امام‌ جمعه موقت سمنان افزود: دشمنان در تلاش بودند تا با فتنه‌گری طعم شیرین انتخابات را به کام مردم تلخ کنند که در این راستا حتی حرمت عزاداران حسینی را شکستند.

مهدوی‌نژاد با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی در آن زمان مردم و کشور را بارها تهدید کردند، اظهار کرد: خوشبختانه مردم یک‌بار دیگر نشان دادند که با وحدت و یکپارچگی در مقابل ظلم و استکبار ایستادگی می‌کنند و اجازه دخالت به دشمنان را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: فتنه‌گران به دنبال عدم رعایت قانون بودند که موفق نشدند به هدف خود برسند چراکه همواره در کشور قانون به‌خوبی رعایت می‌شود.

مهدوی‌نژاد تأکید کرد: مجریان امور در کشور خدمات خود را در حد توان خود ارائه می‌کنند و در این مسیر باید همه مردم از دولت‌مردان حمایت کنند.

امام‌ جمعه موقت سمنان تبیین کرد: خطوط قرمز در هر شرایطی باید رعایت شود، چراکه به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: همواره مردم انقلابی ایران یک‌صدا و با وحدت در کنار یکدیگر بودند و در زمینه‌های مختلف به‌خصوص در شرایط حساس نشان داده‌اند که پشتیبان انقلاب هستند.

مهدوی‌نژاد ادامه داد: دشمنی‌ها همواره ادامه دارد و باید با بینش انقلابی و توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم تا دولت بتواند در همه عرصه‌ها، موفقیت‌های بسیاری کسب کند و در پایان کارنامه موفقی داشته باشد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۱۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • دفاع دانشجویان از مردم فلسطین نشان‌ می‌دهد حرف حق جای خود را باز می‌کند
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • هشدار! به خط قرمز نزدیک می‌شوید