Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسرکشور این هفته با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات مختلفی در سطح کشور و بین المللی به ویژه آغاز به کار دولت دوازدهم و تهدید برخی کشورهای منطقه از سوی آمریکا پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه این هفته نیز در سراسر کشور با حضور مردم ولایتمدار برگزار شد و ائمه جمعه در خطبه های نماز به موضوعات مختلفی در سطح کشور و بین المللی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* امام جمعه تبریز:

مسئولان به گونه‌‌‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی تضعیف شود

حجت الاسلام سید محمدعلیآل هاشم ظهر امروز در خطبه‌‌های نماز جمعه تبریز ضمن دعوت افراد به تقوای الهی، اظهار داشت: در هفته گذشته در مورد ویژگی‌‌‌های خوب بندگان خدا و افراد خوب سه ویژگی رابیان کردیم که اطاعت، تواضع و خویشتن داری بود،افراد نمونه باید این سه ویژگی را داشته باشند.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی‌‌‌‌های افراد ممتاز، ارتباط با خداوند و شب زنده داری است و افرادی که می‌‌‌‌خواهند به خدا نزدیک شوند باید این ویژگی را رعایت کنند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه شب زنده داران قلب خود را با آب زلال شسته و قلب خود را پاک و منزه نگه می‌‌‌دارند، عنوان کرد: برادرانی که ویژگی خاصی دارید باید در این جهت نیز قدم بردارید و یکی دیگر از قدم‌‌‌های مهم افراد برگزیده، خوف و وحشت از درگاه خداوند است، انسان‌‌ها بایداز اعمال خود بترسد و همیشه به رحمت و مغفرت پروردگار متعال امیدوار باشند.

وی خاطرنشان ساخت: مومنان حقیقی به جهان آخرت یقین دارند، پس سعی کنید تقوی الهی را پیشه کنیدتا پاداش آن را دریافت نمایید.

نماینده ولی فقیه با تبریک روز کارمند و قدردانی از کارکنانی که برای آسایش مردم تلاش می‌‌کنند، تصریح کرد:روز دارو سازی را نیز در پیش داریم که به مناسبت روز بزرگداشت ذکریای رازی است و تقدیر می‌‌کنیم از پزشکان دارو ساز که برای درمان مردم تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: در هفته پیش رو شهادت امام باقر (ع) را داریم و از ایشان روایت داریم که هرکس به ما دلبسته است ولی به فرمایشات ما عمل نمی‌‌کند، از ما نیست؛در هفته پیش رو شهادت آیت الله حکیم را نیز داریم که خداوند نیز قبر ایشان راپر از نور سازد.

حجت الاسلام آل هاشم با تبریک هفته دولت، متذکر شد:امروز انتظار مردماین است که مسئولان مسائل اصلی کشور و مردم را مورد توجه قرار دهند، امروز مسایلاقتصادی و اجتماعی مشغله اصلی کشور است، راهبرد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یک راهبرد خوب برای برون رفت از مشکلات اقتصادی می‌‌باشد.

وی یادآوری کرد: هفته دولت، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولتی به ویژه باهنر و رجایی است، ما باید در این رو که روز مبارزه با تروریسم تبیین کنیم،جلادهای دهه 60 و داعشان امروز، در آن زمان و این زمان زیر پرچم آمریکا و تروریسم حرکت می‌‌‌کنند.

امام جمعه تبریز با اعلام اینکه بعد از انقلاب 17 هزار شهید ترور داریم و لازم است عرض کنم که عمده وظایف دولت گشایش اقتصادی و فرهنگ دینی مردم است، تاکید داشت:امروز مهمترین وظیفه ما تقویت روحیه دینی و انقلابی است، مسئولان به گونه‌‌‌ای عمل نکنند که جریان انقلابی تضعیف شود و در بعضی از اماکن اعم از دانشگاه‌‌ها تبلیغات منفی گردد.

وی بیان کرد: از دولت دوازدهم انتظار می‌رود در جهت میل به اهداف ششم توسعه و اهداف چشم انداز 1404که یکی از اهداف آنرشد اقتصادی 8 درصدی و رشد اشتغال و جذب سالانه سرمایه گذار و یکی از آنها بهبود فضای کسب و کار که کلید حل مشکلات کشور است، حرکت نماید.

حجت الاسلام آل هاشم ضمن آرزوی موفقیت به دولتمردان و به ویژه ریاست جمهوری، از آنان خواستکه با تهاجم فرهنگی مبارزه کنند و فراهم سازی زمینه اشتغال، ازدواج، مسکن جوانان، مبارزه با سوداگران مرگ و اعتیاد و حفظ محیط زیست را در صدر برنامه‌‌هایشان قرار دهند.

* امام جمعه قم:

دولت در مردم گرایی و پرهیز از ریخت و پاش ها همت کند

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به ایکه نباید نسبت به بروز منکر در جامعه بی تفاوت باشیم، اظهار داشت: عده ای با بهانه‌های مختلف به دنبال این هستند که امر به معروف و نهی از منکر را محترمانه و غیرمحترمانه از فضای جامعه بیرون ‌کنند.

امام جمعه قم ادامه داد: شاهد هستیم که در برخی موارد متاسفانه منکر معروف شده و معروف به منکر تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن حلول ماه ذی الحجه اظهار کرد: امیدواریم با زائران خانه خدا همصدا شویم؛ آنها در حال و هوای خوشی به سر می‌برند و ما نیز از فرصت این ماه بهره مند شویم.

حسینی بوشهری با اشاره به جایگاه عید قربان بیان کرد: مستمندان در این روز چشم به راه هستند به برکت قربانی کردن شما؛ از این کار پسندیده غافل نشوید.

وی با اشاره به وجود روزهای عید غدیر، عرفه و... در ماه ذی الحجه بیان کرد: هفتمین روز این ماه سالروز شهادت امام باقر(ع) است. و باید از این ماه بهره کافی را برد.

امام جمعه قم با اشاره به فرا سیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهادت این دو بزرگوار و رفتار ایشان برای دولتمردان یک الگوی ارزنده است. خداباوری مهم ترین ویژگی این دو شهید بزرگوار است و ایشان نسبت به نظام، اسلام، انقلاب و استقلال کشور پایبند بودند و روحیه عدالت خواهی در ایشان موج می‌زد. حرکت بر اساس عزت و مصلحت نظام در دستور کار ایشان بود.

وی افزود: از مسؤولان، فرهیختگان، اصحاب رسانه و منتقدان منصف تقاضا می‌کنم کارنامه دولت یازدهم را ارزیابی کرده و نقدی منصفانه داشته باشند. نقاط قوت و ضعف را مطرح کرده و پیشنهادات برای ترمیم کاستی‌ها در دولت دوازدهم ارائه شود.

حسینی بوشهری با اشاره به رای اعتماد مجلس به وزرا گفت: باید اهداف و شاخص‌های برنامه ششم مورد توجه قرار گیرد و همه ظرفیت ها را به کار بگیرند و گفته نشود که امکان تحقق اهداف نیست. برای حل مشکل اشتغال و اهداف برنامه ششم وزرا به صحنه بیایند.

وی تاکید کرد: اعتماد به مردم سرمایه ارزشمندی است که باید با خدمت کردن به مردم از این سرمایه صیانت کرد.

امام جمعه قم رشد اقتصادی 8 درصدی در سال، ایجاد اشتغال، افزایش 20 درصدی صادرات غیرنفتی و بهبود فضای کسب و کار را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید برای حل مشکلات مدیریت جهادی داشته و به اقتصاد مقاومتی بر اساس درون زایی و برون گرایی تکیه شود.

وی مردم گرایی و پرهیز از ریخت و پاش و اسراف را مورد تاکید و توجه قرار داد و افزود: امیدواریم که دولت بتواند کارنامه درخشانی داشته باشد.

حسینی بوشهری با اشاره به شهادت شهید حججی و ایجاد فضای ایثار و شهادت در کشور تصریح کرد: جوانان برای ادای وظیفه صف کشیده‌اند و مسوولان باید برای ترویج فرهنگ دینی همت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به وضعیت کشور آمریکا و نظرات مسوولان این کشور درباره ترامپ اظهار کرد: یکی از مسوولان بلندپایه اطلاعاتی آمریکا می‌گوید دسترسی به کدهای تسلیحاتی آمریکا توسط فردی کوتاه فکر مثل ترامپ وحشتناک است.

* امام جمعه زاهدان:

شهید حججی تمام جوانان دنیا را به شگفتی وا داشت

آیت الله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: در دین مبین اسلام با محوریت پیامبر مکرم اسلام بالاترین مهم مسجد است که از زمان پیامبر با مسجد نبی اغاز و تا به امروز این دژ مستحکم ادامه داشته است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در کشور ما مساجد همیشه بهترین و مهمترین دژ هستند که از درون همین مساجد هزاران نفر پرورش یافته‌اند که برای ارزش های اسلام و کشور در عرصه های مختلف از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در جمع مردم یزد و همدان فرمودند جوانانی که از دل مساجد تربیت می‌شوند می شوند نمونه محسن حججی و دیگر شهدای مدافع حرم که برای حفظ نظم کشور و ناموس خود و دفاع از اسلام راه دفاع را در پیش می‌گیرند می شوند الگو برای تمام جوانان که تمام دنیا را به شگفتی وا داشت.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند تربیت نسل جوان ما باید ادامه داشته باشد و مسئولان ما باید تلاش کنند تا جریان های انقلابی و فرهنگی گسترش یابد و امید به اینده و افزایش جوانانی به مثل حججی ها برای حفظ فرهنگ ناموس و حریم و ایثار و دفاع از اسلام ضروری است، محسن ها و حسین ها و عباس ها نور الهی هستند و پرچم دار کشور ما اینها هستند و فرهنگ این رفتار ها باید در همه مردم ما فرهنگ سازی و الگو سازی شود.

نماینده ولی فقیه ضمن تبریک هفته دولت بیان کرد: مجلس از دولت حمایت قاطع نمود و دولت هم باید کمر خدمت برای حل مشکلات ببندد.

امام جمعه زاهدان بیان کرد: شهیدان باهنر و رجائی دو الگوی واقعی خدمت به انقلاب اسلامی و ولایت هستند و بهترین اسوه هستند برای خادمانی که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند.

سلیمانی در خصوص وظایف دولتیان در قبال شهدا، بیان کرد: امیدواریم در انجام وظایفی مانند قانون پذیری و خودباوری و مردمی بودن و رعایت اعتدال برای خدمت به مردم موفق و مؤید باشند.

آیت الله سلیمانی ضمن قدردانی از سردار رحیمی فرمانده انتظامی استان بابت زحماتی که در این استان کشیدند و نظم و امنیت را در استان ما حکم فرما کردند گفت: خیر و مقدم میگوییم به سردار قنبری که هم اکنون سکان دار نیروی انتظامی در استان ما هستند.

* امام جمعه مشهد:

رجائی و باهنر؛ دو الگوی مدیریت دولتی در این نظام هستند

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد به بررسی شیطان‌شناسی در آیات قرآن پرداخت و اظهار کرد: برجسته‌ترین صفت شیطان که در قرآن ذکر شده، استکبار است.

وی ادامه داد: بزرگترین شگرد شیطان به استضعاف کشاندن انسان است؛ چرا که اگر مردم درمانده، مأیوس و دلواپس شدند، دنباله‌رو شیطان می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: دنباله‌روی شیطان حدی ندارد و تا جایی پیش می‌رود که انسان را برده‌ی شیطان می‌کند؛ اینکه تنها خالق بودن خدا را بپذیریم کافی نیست بلکه باید ربوبیت خدا را نیز بپذیریم.

آیت الله علم الهدی در ادامه سخنان خود گفت: این ایام مقارن است با هفته دولت، هرچند امروز روز سوم شهریور مصادف است با سالروز اشغال ایران در سال 1320 به‌وسیله قوای متفقین، مردم ما برای آخرین مرتبه بود که طعم اشغال دشمن را در این کشور چشیدند و نتیجه آن‌که قحطی، گرسنگی و پریشانی مسلط بر مردم ما بود را لمس کردند.

وی با بیان این‌که هیچ‌گاه نباید میراث اشغال کشور توسط بیگانگان فراموش شود، گفت: عبرت اشغال متفقین هیچ‌وقت نباید ما را از حرکت دشمن‌ستیزی باز بدارد و باید این عبرت، نصب العین ما بشود که سلطه دشمن بر ما جز فقر و فلاکت و نکبت، هیچ میراث دیگری ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی به شهادت شهید رجائی و شهید باهنر اشاره و خاطرنشان کرد: وجود مرحوم شهید رجائی و مرحوم باهنر؛ به‌عنوان دو رکن مدیریت اجرایی نظام و کشور به‌عنوان الگوی مدیریت دولتی در این نظام برای ما قابل‌تأمل است؛ دولت دوازدهم در هفته دولت یعنی در سالروز شهادت این دو شهید تقریباً کار خودش را شروع کرده و باید وجود این دو شهید به‌عنوان یک نماد و الگو سرلوحه تمام مسئولان و کارگزاران ما در دولت دوازدهم قرار بگیرد.

آیت الله علم الهدی ضمن بیان این نکته که جهت مسئله مدیریتی به‌وسیله شهید رجائی و شهید باهنر مشخص شد، اضافه کرد: هرچند این دو شهید فرصتی برای مدیریت آرمانی در این نظام و کشور نداشتند؛ اما جهتی که این دو بزرگوار در مدیریت خود مشخص کرده بودند، جهت مدیریت آرمانی برای مدیریت یک نظام انقلابی وابسته و مبتنی بر اصول امام و انقلاب بود؛ آنان به این سمت جهت گرفتند.

آیت‌الله علم‌الهدی، جهت مدیریت شهید رجائی و شهید باهنر را دارای سه مؤلفه دانست و عنوان کرد: تسهیل در زندگی جهت مدیریت آرمانی که در حرکت ابتدایی آنان مشخص شد، سه مؤلفه دارد، مؤلفه اول، «تسهیل زندگی برای مردم»، شما فرمایشات شهید رجائی را مرور کنید، حرکت‌هایی که انجام داد، وظایفی که شروع کرد، هدفش تسهیل زندگی برای مردم بود، مدیریت آرمانی دولت این است که زندگی را برای مردم آسان کند، معیشت مردم، اقتصاد و اشتغال مردم، مردم در زندگی روزمره خود دغدغه نداشته باشند.

خطیب جمعه مشهد ضمن اشاره به این مطلب که کشور ما در هر زمانی اقتضائات و شرایط مخصوص به خود و ویژه‌ای دارد، بیان داشت: کشور ما کشور انقلابی است، جامعه ما جامعه انقلابی است، در کشتی انقلابی نشستیم که سکان‌دارش یک مرجع تقلید حکیم، آشنا، مدیر و عالم و آگاه به تمام شئون است و در این کشتی انقلاب حرکت کردن و نهادی به نام دولت جامعه کشتی را مدیریت کردن، باید هماهنگ با انقلاب باشد.

وی خاطرنشان کرد: هر روزی ما در این کشور با شرایطی مواجهیم، مهم این است که در آن شرایط مدیریت کشور به صورتی انجام بگیرد که مردم دلواپس وضعیت خود نباشند.

* امام جمعه همدان:

شاخ و شانه کشیدن آمریکا برای همسایگان ایران نگران کننده است

امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت : این مساله که جدیدا آمریکا برای پاکستان و افغانستان شاخ و شانه کشیده نگران کننده است ، از آن طرف هم ترکیه که همسایه کشور ما است عقل درست و حسابی ندارد و نمی تواند درست تصمیم بگیرد.

از علامت های شقاوت انسان این است که به دوست خودش خیانت می کند، هیچکس جرأت نافرمانی خداوند را ندارد ، مگر کسی جاهل و شقی باشد ، سه روز شاخص برای سلامت انسان است ، اول روز تولد انسان است ، اگر تولد انسان سالم باشد امید است که دو مورد دیگر هم که مرگ و حشر انسان است ، سلامت باشد

آیت الله غیاث الدین طه محمدی افزود : روز قیامت در جهنم عذاب زنا کاران به قدری شدید است که همنشینان شخص در جهنم از شدت عذاب او به خداوند شکایت میکنند ، چرا باید بچه ی بعضی از پیامبران نا اهل بشود ؟ این از جانب مادر است که آنها انسان های شقی بودند. بسیاری از ناهنجاری های جسم دلیلش این بوده که پدران یامادران اهل مشروبات الکلی بوده اند که متاسفانه گاهی شاهد اینگونه از موارد هستیم.

وی افزود : وزرای دولت دوازدهم به مجلس معرفی شدند و نمایندگان ما هم با صلابت به آنها رای دادند، و الان نوبت فعالیت وزرای جدید است که با تمام توان به ملت عزیز ایران خدمت کنند و امانت داری خود را از این امانتی که به آنان داده شده نشان بدهند.

* امام جمعه یاسوج:

مردم انتظار دارند دولت دوازدهم نفایص سالهای گذشته را جبران کند

امام جمعه یاسوج نیز در خطبه های این هفته گفت: داعش و منافقین همه زیر چتر امریکای جنایتکار است جنایت هایی می کنند که در دنیا بی سابقه است و در تمام این جنایت ها شریک هستند با این حال دم از حقوق بشر می زنند.

حجت اسلام حسینی در نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دعوت مردم به رعایت تقوا گفت: تقوا رمز پیروزی. سعادت، خوشبختی در دنیا و اخرت است خداوند به همه نعمت می دهد و منتی نیز ندارد.

وی بیان کرد: نامه ها و کارها باید کوتاه و گویا باشد امیر المومنین به نیروهایش بخش نامه کرد که قلم ها را نوکشان را تیز کنید و ریز تر بنویسید حرف اضافه را حذف کنید بیت المال مسلمین نباید ضرر ببیند یعنی اگر نوک قلم تیز نباشد و کلمات طولانی شود ابزار بیشتری نیاز است که بیت المال نمی تواند تحمل کند.

امام جمعه یاسوج افزود: کسانی که با بیت المال سر و کار دارند هواسشان باشد که خیانتی اشرافی در بیت المال انجام نشود اگر مبلغ کمی از بیت المال خیانت کند همه راضی باشند غیر از یک نفر محازات دارد پس حتب در نامه نوشتن هواسمان به بیت المال باشد.

وی تصریح کرد: ان شالله خداوند به همه ما توفیق دهد که سعی کنیم به بیت المال کوچک ترین خسارتی وارد نشود.

حجت الاسلام حسینی در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته ضمن دوری مردم از گناه و دوری ار الودگی گفت: مسلمان باید پاک باشد و شبانه روز مواظب کارها، گفتار و شنیده هایش باشد چرا که اینها همه در قیامت گواهی می دهند هواسمان به اعضای بدنمان باشد که در قیامت گواهی می دهند و سخن می گویند تلاش کنیم و از گذشتگان پند بگیریم که انها که انحراف پیدا کردن چه عذاب هایی کشیدند.

وی بیان کرد: هفتم ذی حجه شهادت بنیان گذار جامعه اسلامی به فرزندش امام زمان ورهبر انقلاب و همه شیعیان تسلیت عرض می کنم همچنین شهاد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ارتش، گفت: ارتش در کنار ملت قرار گرفته و برای دفاع از وطن و تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام می‌کند. ارتش ما خود را از سایر ارتش‌های دنیا با ویژگی عقیده و ایمان به خدا و اتکال به قدرت الهی متمایز کرده است.

وی ادامه داد: ارتش ما ارتش با مهارت و آموزش دیده است. اطلاعات نظامی‌اش به روز است و این مهارت ارتش ما را ممتاز کرده است. ارتش مجهز به نوآوری‌ها و فناوری‌های به روز است. تجهیزاتی که تا قبل انقلاب اسلامی به دست کشور‌های دیگر باید نگهداری می‌شد، امروز به دست توانای نیرو‌های مسلح و ارتش ما به روز می‌شود. استقلال فنی، صنعتی، نظامی و بومی در کشور به برکت تلاش جوانان ما در ارتش، سپاه و نیرو‌های مسلح پیدا شده است.

رئیس جمهور افزود: ساخت جنگنده‌ها، شناور‌های سطحی و زیرسطحی، تانک‌ها و خودرو‌های زرهی، سامانه‌های هوشمند قدرت نظامی ما را نه فقط در منطقه، بلکه در جهان می‌تواند به عنوان قدرت برتر مطرح کند. این اقتدار نه عاریه‌ای، بلکه بومی است. این اقتدار، اقتدار ملت بزرگ ملت ایران است.

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: ارتش مجهز و به روز، سپاه مقتدر و نیرو‌های مسلح ما پشتوانه اقتدار کشور هستند. نیرو‌های منطقه می‌توانند به نیرو‌های مسلح ما اتکا کنند.

وی با اشاره به انسجام ارتش، سپاه، بسیج، فراجا و مردم، گفت: نیرو‌های مسلح از مردم و در کنار مردم هستند و در کرونا و بلایای طبیعی در کنار مردم و غمخوار مردم هستند و در دل و جان مردم هستند. دفاع از مردم و وطن و انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل گروه‌های تروریستی و حفاظت از مرز‌های کشور از ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ماست. مردم منطقه و دنیا به نقش نیرو‌های مسلح ما واقف هستند.

رئیسی گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آنها، تار عنکبوتی است. اقتداری که سپاه و ارتش آفریدند و کاری کردند که به فرموده فرمانده کل قوا، رژیم صهیونیستی تنبیه شد. این عملیات دقیق و حساب شده بود و اعلامی بود به همه جهان و قدرت‌های به ظاهر مجهز، به آمریکا و حامیان رژیم صهیونیستی که ایران در صحنه است و نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند.

وی افزود: وعده صادق اقدامی محدود و نه فراگیر بود. اگر قرار بود اقدامی گسترده باشد، می‌دیدند چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند ولی قرار بود اقدام محدود باشد، تنبیهی برای رژیم صهیونیستی باشد و مراکزی که علیه ما اقدام شده بود، برخورد شود. اگر کوچک‌ترین تعرضی از سوی رژیم صهیونیستی به خاک ما انجام شود برخوردی سهمگین و شدید با آنها خواهد شد.

وی گفت: در ادبیات آمریکایی‌ها سخن از گزینه نظامی روی میز نیست و این به خاطر اقتدار نیرو‌های مسلح ماست. شکست رژیم صهیونیستی، شکست اطلاعاتی، امنیتی، نظامی بود، اما بالاتر از این‌ها شکست راهبردی بود. برخی کشور‌ها دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند، اما الان پیش ملت‌های خود سرافکنده هستند و این شکست راهبردی برای آن رژیم بود. مردم ایران و بسیاری از مردم دنیا در روز قدس، دفاع از مردم فلسطین و مقاومت را در برابر راهبرد تسلیم و سازش فریاد زدند.

وی ادامه داد: از همه روز‌ها حمایت از مقاومت و تنفر از آمریکا و رژیم صهیونیستی را بیشتر می‌بینیم و این یعنی پیروزی و افتخار ملت ما. نیرو‌های مسلح ما افتخار کنند که پرچم حمایت از فلسطین و مقاومت، امروز پرچم همه ملت‌ها و ادیان شده است و این یعنی پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب.

رئیسی افزود: به کشور‌های منطقه عرض می‌کنم که نیرو‌های نظامی ما امنیت ساز، صلح آفرین و موجب اقتدار برای منطقه و کاملا قابل اتکا هستند و این کشور‌ها به جای ارتباط با رژیم صهیونیستی به داشته‌های خود و نیرو‌های مسلمان و ارتش و سپاه ما اتکا کنید. نیازی به نیرو‌های بیگانه در منطقه نیست.

رئیس جمهور گفت: ما در وزارت دفاع، پشتیبانی از نیرو‌های مسلح را وظیفه خود می‌دانیم. مساله آنها مساله ماست. برنامه ریزی شده که کمترین مشکل به لحاظ تدارکاتی و پشتیبانی داشته باشیم. جلوه‌های زیبای همکاری دولت و نیرو‌های مسلح را مشاهده می‌کنیم و رهبری هن بر آن تایم دارند و در گره گشایی از زندگی مردم تاثیرگذار است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • بدشانسی و فرصت‌سوزی مدافع استقلال!
  • «وعده صادق» تمام معادلات دشمنان اسلام را به هم ریخت
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت/ نیرو‌های مسلح ما آماده و منتظر فرمانده کل قوا هستند
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • مسئولان به جای صندلی «مداخله‌جویی» روی صندلی «حکمرانی» بنشینند