Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: افتخار بزرگی است که امروز شاهد افزایش تعداد پروازهای بین‌المللی بر فراز آسمان‌هایکشور ایران هستیم و این امر نشان دهنده اقتدار کشور ایران در بخش پدافند هوایی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ محمد فلاحتکار به مناسبت روز پدافند هوایی امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه اهواز با بیان اینکه به مردم خوزستان اطمینان می‌دهم که جوانان انقلابی در پدافند هواییدر کنار سایر مردم غیور برای حفظ کشور ایران مطیع فرمان رهبری هستنداظهار داشت: جوانان این مرز بوم آماده هرگونه جانفشانی در برابر حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی کشور ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نقاط مختلف جهان و منطقه خاورمیانه شاهد حضور گروه‌های تروریستی و تکفیری هستیم که با ایجاد آشوب و کشتار سعی در ایجاد ناامنی در جهان و منطقه دارند اما آسمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همت و تلاش‌های بی وقفه نیروهای پدافند هواییاز امنیت پایداری برخوردار بوده و آرامش زبانزدی را برای مردم این خطه رقم زده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور گفت: قرارگاه پدافند هوایی کشور تدام دهنده راه شهدای انقلاب اسلامی و شهدای رشید جنگ تحمیلی است که با کنترل تمامی ترددهای انجام شده در فراز آسمان‌های ایران تهدیدهای دشمن را در لحظه خفه می‌کند. دشمنان جهان اسلام و کشور ایران آماده آسیب‌رسانی به زیر ساخت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند اما بدانید که پدافند هوایی کشور با چشمی باز امنیت مرود نیاز کشوررا تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی کشور در دوران دفاع مقدس نقش برجسته‌ و تاثیر گذاری داشت، عنوان ‌کرد: شناسایی درگیری‌های احتمالی با دشمنان و کنترل تمامی پروازها ماموریت اصلی پدافند هوایی کشور است که با توجه به این وظیفه مهم هیچگاه اجازه ناامنی در آسمان‌های ایران را نمی‌دهیم.

فلاحتکار نقش پدافند هوایی کشور ایران در دستگیری ملوانان آمریکایی را حرکتی بی بدیل دانست و گفت: انهدام پهبادهای بدون سرنشین که به صورت غیر قانونی وارد کشور می‌شدند از دیگر ماموریت‌های این نهاد نظامی بوده که در طول چند سال اخیر پدافند هوایی نشان داد در این زمینه عملکرد مثبت و موثری در تامین و حفظ امنیت‌ آسمان‌های کشور ایران داشته است.

وی با اشاره به ساخت تجهیزات مورد نیاز برای افزایش توان دفاعی کشور بیان کرد: پدافند هوایی کشور با همکاری صنایع وزارت دفاع و ظرکت‌های دانش‌بنیاندر زمینه طراحی و تولید سلاح‌های دفاعی مورد نیاز کشور از جمله سامانه های پیشرفته راداری، سامانه های پیشرفته موشکی، سامانه های توپخانه‌ای غدیر مجهز به فناوری‌های جدید، سامانه فناوری و کنترل تاکتیکی پیشرفته و سامانه‌های جمع‌آوری اطلاعات به خودکفایی رسیده است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب غرب کشور خاطر نشان کرد: افتخار بزرگی است که امروز شاهد افزایش تعداد پروازهای بین‌المللی بر فراز آسمان‌هایکشور ایران هستیم و این امر نشان دهنده اقتدار کشور ایران در بخش پدافند هوایی است.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حمله موشک‌های بالستیک ایران به اسرائیل تا حد زیادی شکست خورد.

این رسانه رسمی رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود در این خصوص افزود که از بین هشت موشکی که این سامانه پدافند هوایی آمریکا یرای مقابله با موشک‌های بالستیک ایران شلیک کرد، فقط دو موشک در اصابت به هدف خود موفق عمل کردند.

اذعان دیرهنگام رادیو ارتش رژیم اشغالگر در حالی است که رسانه های عبری چند روز پس از عملیات وعده صادق گزارش دادند که ادعاهای سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ پهپاد ایرانی نتوانسته وارد اراضی اشغالی شود صحت ندارد.

این رسانه ها تاکید کردند که آمار ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر رهگیری پهپادها و موشک های ایران جنون‌آمیز و مبالغه‌آمیز است و ممکن است باعث شود صهیونیست ها و حتی عناصر ارتش توجهی به این آمار نکنند.

در ادامه این گزارش ها تصریح شد که ادعاهای ارتش اشغالگر در راستای کم جلوه دادن خسارت‌های وارده بعد از عملیات ایران صحت ندارد، چرا که دست‌کم ۹ موشک از سیستم دفاعی اسراییل در پایگاه هوایی نواتیم عبور کردند.

کد خبر 6094147

دیگر خبرها

  • حمله یک پهپاد انتحاری اوکراینی به حامل موشک یدکی برای سامانه پدافند هوایی بوک روس ها (فیلم)
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • شناسایی، پایش و رصد تهدیدات موجود و پیش بینی تمهیدات مناسب
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی 
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش تغییرات آب و هوایی در گسترش ویروس ها