Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-07@09:45:35 GMT

روابط جنسی با وجود امراض قلبی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۳۰۶۲

روابط جنسی با وجود امراض قلبی

در گذشته فکر می­کردند که فشار زیاد و هیجانی که در جریان اعمال جنسی ایجاد می­شود، به افزایش فشار خون و ناراحتی ناگهانی قلب می­ انجامد؛ از این رو بهترین کار برای بیمار، ترک آن اعمال است. اما امروزه پزشکان نه تنها آن را منع نمی­ کنند، بلکه تجویز هم می­کنند. درست است که در جریان اعمال جنسی، افزایش فشارخون و سرعت نبض و کار قلب قابل توجه و تأمل است، ولی باید دانست که اولاً تا این حد افزایش فعالیت قلب و عروق برای قلب و دستگاه عروقی قابل تحمل است، ثانیاً زندگی جنسی عادی بی­ شک نتایج مفیدی از جهت رفع فشار داخلی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی نیز احساس آرامش و تسکینی که از جهت روحی و جنسی مداوم است.

این قبیل اشخاص، فعالیت­های جنسی را می­ توانند پس از گذشت 6 الی 8 هفته بعد از رفع حمله قلبی شروع کنند، البته گاهی نیز لازم است که مدت بیشتری ازاین کار بپرهیزند. از طرفی اگر شخصی بعد از مقاربت دچار تنگی نفس و خستگی شدید شود‌، بایستی مدتی از اقدام و تکرار آن اجتناب کند، تا وضع بهتر شود.

چون بعضی از اشخاص، در جریان انجام اعمال جنسی دچار حملات آنژین صدری می­ شوند، بهتر است کمی قبل از شروع عمل، از کپسول ­های نیتروگلیسیرین، که مخصوص برطرف کردن حملات آنژینی است، استفاده کنند.

زندگی جنسی از سویی سبب ارضای احتیاجات روانی و تعادل درونی شخص می­شود، و از سوی دیگر، طریقی است که شخص پس از بازیافتن سلامت،‌ خود را به زندگی نزدیک­تر می­ بیند.

برای شخصی که زمانی به حملۀ قلبی دچار شده،‌ هیچ نکته­ ای نوید بخش­تر از این نیست که بداند، پس از گذشت مدتی، زندگی عادی داشته باشد و از نظر جنسی هم، مثل سابق، بهره­ مند شود.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هوپ هیکس» دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ، شهادت داد که در روزهای پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به او گفته بود که رابطه جنسی او با ستاره فیلم‌های پورن «استورمی دنیلز» را انکار کند.

شهادت هیکس به هیئت منصفه در رابطه با دادگاه جاری ترامپ به ویژه در مورد روابط خارج از عرف او نقش مهمی ایفا می‌کند؛ چه اینکه او اکنون در رقابتی سخت با بایدن برای رسیدن دوباره به کاخ سفید به سر می‌برد.

دنیلز تهدید کرده بود داستان رابطه جنسی خود در سال ۲۰۰۶ را در معرض دید عموم قرار می دهد؛ این درحالی است که ترامپ اصولاً موضوع رابطه با این بازیگر سابق فیلم‌های مستهجن را رد می‌کند.

کد خبر 849141 برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ

دیگر خبرها

  • بانکی پور سند روابط جنسی مردان ترکیه با زنان پُرشمار را منتشر کرد | عدد یاد شده به چه معناست؟ +لینک منبع
  • فرانسه بی‌اخلاقی در صنعت فیلم را جدی گرفت/ تشکیل یک کمیسیون دولتی
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • پس لرزه های ادعای یک نماینده مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /یک ذره انسانیت و شرم داشته باشید /حرمت زنان و نوامیس یک کشور مسلمان را نشکنید
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • (ویدیو) در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...