Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:25:59 GMT

نگاه دولتمردان به تمام نقاط کشور عادلانه باشد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۳۰۹۶

نگاه دولتمردان به تمام نقاط کشور عادلانه باشد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نگاه دولتمردان باید به تمام نقاط کشور عادلانه باشد و به همین منظور آن‌ها باید به استان‌های ضعیف و کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام امیر قلی جعفری سوم شهریور ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد، با اشاره به اینکه گفتمان دولت اسلامی با خارج از مرزها گفتمان تعامل و قدرت است، ادامه داد:گفتمان دولت با درون کشور و مردم، نیز گفتمان مجاهدت است و دولتمردان باید برای مردم تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جعفری خاطرنشان کرد:نگاه دولتمردان باید به تمام نقاط کشور عادلانه باشد و به همین منظور آن‌ها باید به استان‌های ضعیف و کمتر توسعه یافته مانند چهارمحال و بختیاری توجه بیشتری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تمام افراد طالب احیای زاینده رود هستند، گفت: خروجی تصمیمات در وزارت نیرو، محدود کردن چهارمحال و بختیاری بوده است.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره اینکه آب جز انفال مردم است، افزود: همواره بایستی عدالت اجرا شود و دولتمردان باید با در نظر گرفتن عدالت، در حق استان‌های ضعیف اجحاف نکنند.
وی افزود: تمام دولتمردان باید بتوانند وظایف خود را با توجه به اندک بودن فرصت‌ها انجام دهند.
جعفری تصریح کرد: تاکنون خروجی تصمیمات وزارت نیرو به نفع مردم چهارمحال و بختیاری نبوده است.
وی ابراز عقیده کرد: خروجی سفر کمیسیون امنیت ملی مجلس، منجر به تعطیلی 40 طرح مهم در چهارمحال و بختیاری و اجرای طرح‌های مخرب و غیرقانونی گلاب و بهشت آباد می‌شود.
امام جمعه موقت شهرکرد در بخش دیگر سخنان خود گفت: ماه‌های ذی‌القعده و ذی‌الحجه جزو ماه‌های حرام محسوب می‌شوند که انجام کارهای خیر و ثواب در این ماه‌ها دارای اجر دو چندان است.
جعفری با اشاره به اعمال حاجیان در حج تمتع، تصریح کرد: در صورتی که حاجیان در احرام، لباس آلوده بر تن کنند احرام آن‌ها اشکال دارد و حاجی واقعی کسی است که درون خود را پاک کند.
وی افزود: مردم نباید در ماه‌های حرام سال خود را آلوده به نجاسات و گناه کنند زیرا حرمت ماه‌های حرام، حفظ کردن حریم و گناه نکردن است.
جعفری گفت: اعمال شب عرفه بسیار زیاد است و خواندن زیارت امام حسین دارای فضیلت بسیاری است که توصیه شده کسانی که از کاروان رمضان باز مانده‌اند عرفه را دریابند.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه ماموران سعودی در سال 66 حجاج را به شهادت رساندند، خاطرنشان کرد: مکه حریم امن مسلمانان است که طبق توافقات انجام شده امید است حج امسال و سال‌های آینده در امنیت کامل انجام شود.
وی ادامه داد: افرادی که تنها به ظاهر رسیدگی می‌کنند روز قیامت حسرت می‌خورند زیرا کفه ترازوی اعمال این افراد سبک خواهد بود و ظاهر نمود باطن است و نباید دو گانگی وجود داشته باشد.
امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت، خاطرنشان کرد: دولتمردان وظیفه دارند قدر فرصت‌ها را دانسته و همواره در وظایف خود تلاش کنند زیرا اداره مملکت کار بسیار سختی است و به موازات سختی‌ها، اجر و ثواب دو چندان نیز خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت

آفتاب‌‌نیوز :

جواد افشار منش اظهار کرد: برخورد امروز عصر خودرو سواری پژو از عقب با آمبولانس موجب مرگ حجت‌الاسلام اصغر دهقان دولتی امام جمعه بلوک شد که راننده پژو بوده است.

وی افزود: این تصادف همچنین سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشینان آمبولانس شامل ۲ تکنسین و یک مصدوم داخل کابین بودند که از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند و توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: باوجود تلاش پرسنل اورژانس برای احیای حجت‌الاسلام دهقان، بعد از انتقال در بیمارستان امام جیرفت فوت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • نماهنگ |به دانش آموزتان نگاه ملی بدهید
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم