Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب‌آهن که در فصل هفدهم از 5 دیدار گذشته خودش 6 امتیاز کسب کرده است، با رتبه هفتم جدول به تعطیلات لیگ برتر رفته است که این موضوع نه برای قلعه‌نویی نه برای ذوب‌آهن آمار خوبی محسوب نمی‌شود.

شاگردان قلعه‌نویی در دو دیدار از 5 دیدار گذشته خودشان در ثانیه‌های پایانی برد را با تساوی عوض کرده و 4 امتیاز به راحتی از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 امتیازی که اگر آن را برای این تیم محاسبه کنیم، الان با تفاضل بالاتر نسبت به سایپا در رتبه سوم جدول قرار می‌گرفت.

عدم توانایی در حفظ نتیجه برای یک تیم می‌تواند عوامل متعددی داشته باشد که یکی از آنها ضعف در کوچینگ و هدایت بازیکنان است. کاری که نیمکت عریض و طویل ذوبی‌ها ظاهراً تا اینجای کار از انجام آن عاجز بوده‌اند.

قلعه‌نویی در سبک مربیگری خود اعتقاد زیادی به کار گروهی و خرد جمعی دارد و در ذوب‌آهن هم طبق معمول تعداد زیادی دستیار و آنالیزور و مشاور در کنار خود قرار داده است تا با کمک آنها بتواند مشکلات ذوب‌آهن را رفع و رجوع کند.

سبزپوشان اصفهانی از نظر فنی بازی‌های خوبی از خودشان به نمایش می‌گذارند ولی تا اینجای کار نتوانستند نتیجه لازم را بگیرند و باید دید با استفاده از فرصت تعطیلات قادر به برطرف کردن ضعف‌های تیم هستند یا نه.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد