Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@18:22:39 GMT

معماي پليسي مرگ خاموش در ساختمان نيمه‌کاره

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۳۴۲۴

خبرگزاري آريا - سريع خودش را به او رساند. چند بار صدايش کرد اما او مرده بود. به اتاق نگهباني برگشت و با صاحب ساختمان و پليس تماس گرفت.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، سلمان از خواب که بيدار شد، خبري از محسن نبود. فکر کرد براي خريد نان از خانه خارج شده است. از اتاق نگهباني خارج شد تا قبل از آمدن کارگران در را باز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سمت در که مي‌رفت با صحنه تلخي روبه‌رو شد. جسد محسن در طبقه اول حلق‌آويز بود.
سريع خودش را به او رساند. چند بار صدايش کرد اما او مرده بود. به اتاق نگهباني برگشت و با صاحب ساختمان و پليس تماس گرفت.
دقايقي بعد مامور گشت کلانتري خود را به ساختمان نيمه‌کاره رساند. با تائيد گزارش، موضوع را به بازپرس کشيک قتل اعلام کرد. قاضي دستور داد صحنه جرم حفظ شود و تيم بررسي صحنه در محل حاضر شوند.
سروان ميري در مسير پليس آگاهي بود که گزارش خودکشي به او اعلام شد. آدرس را در غرب تهران گرفت و راهي آنجا شد. عقربه‌هاي ساعت، 9 صبح را نشان مي‌داد که به مقابل ساختمان نيمه‌کاره رسيد. وارد ساختمان که شد، جسد حلق آويز را ديد.
هنوز تيم تشخيص هويت به محل نرسيده و جسد پايين آورده نشده بود.
سراغ افسر کلانتري را گرفت. مامور جواني به سمت او آمد. کارآگاه خودرا معرفي کرد و از او خواست گزارش حادثه را بدهد.
مامور جوان گفت: مرد جوان به نام محسن کارگر اين ساختمان بود. او اهل شهر ديگري بود و شب‌ها همين‌جا مي‌خوابيد. او و کارگر ديگري به نام سلمان شب‌ها اينجا مي‌ماندند. سلمان که صبح از خواب بيدار مي‌شود با جسد حلق آويز دوستش روبه‌رو شده و با ما تماس گرفت. مدتي بود او گوشه‌گير شده و علت آن مشخص نبود. به نظر مي‌رسد صبح زود خود را از سقف حلق آويز کرده است. بررسي‌هاي اوليه آثاري از درگيري را روي بدن او نشان نداد البته بايد جسد پايين بيايد و بيشتر بررسي شود.
سروان سپس به بررسي محل پرداخت. رد کبودي روي گردنش ديده مي‌شد. هيچ وسيله‌اي هم در اطراف او نبود و آثار مشکوکي هم ديده نمي‌شد. از سربازي که در محل بود خواست چهارپايه‌اي بياورد و جسد را به پايين انتقال دهد.
در اين فاصله سراغ سلمان رفت تا از او تحقيق کند. مرد جوان خيلي خونسرد بود. بعد از هر سوال مکث کوتاهي مي‌کرد و پاسخ مي‌داد.
محسن چرا خودکشي کرد؟
من نمي‌دانم. اما به همکارتان گفتم از مدتي قبل گوشه‌گير شده بود. با کسي حرف نمي‌زد. دو بار درباره تغيير رفتارش سوال کردم اما پاسخي نداد. حتي دفعه دوم با لحن بدي با من حرف زد. به همين دليل تصميم گرفتم در کارش دخالت نکنم.
چطور جسد را پيدا کرديد؟
صبح که بيدار شدم آن را ديدم.
متوجه نشدي چه زماني از اتاق خارج شده بود؟
نه. خواب بودم.
به جسد يا وسايل اطراف آن دست زدي؟
نه. سريع به پليس و صاحبکارم زنگ زدم. آنها از من خواستند تا آمدن ماموران کاري نکنم.
با او اختلاف داشتي؟
از رفتارش ناراحت شده بودم اما آنقدر جدي نبود. به او حق دادم.
سروان به تحقيق از ديگر کارگران پرداخت و بعد از آن گزارش ماجرا را به بازپرس داد.
پاسخ معماي پليسي قتل در شب تولد
سروان ميري با اشاره به دو دليل راز قتل را فاش کرد.
1ـ سامان از شنا بدش مي‌آمد و کسي نصف شب با لباس وارد استخر نمي‌شود.
2ـ متهمان مدعي بودند مهمانان ساعت 12 رفتند اما آنها گفتند ساعت 10 شب به خانه رفته‌اند.
در مسابقه شماره گذشته 2160 نفر شرکت کرده بودند که 945 نفر پاسخ صحيح داده و از ميان پاسخ‌هاي صحيح مسعد پيروي از تهران و هومن شيري از دلگان به قيد قرعه برنده شده‌اند.
شما خوانندگان گرامي با اشاره به دليل کارآگاه ميري مشخص کنيد محسن به قتل رسيده يا خودکشي کرده است. پاسخ خود را همراه نام و نام خانوادگي به شماره 300011224 پيامک کنيد.
جام جم
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • معمای کیفیت سکه های حراجی بانک مرکزی
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • فیلم کامل ادعاهای جنجالی محسن افشانی علیه توماج صالحی
  • ویدیوی محسن افشانی برای توماج صالحی: اعدام خواهد شد!
  • معمای «مثلث برمودا»
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!