Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سرپرستی منطقه 2 بانک شهر از آمادگی این بانک در تامین منابع مالی مورد نیاز برای احداث نیروگاه زباله سوز خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : صفر صلاحلو در دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: بانک شهر آماده تامین اعتبارات لازم برای احداث نیروگاه تولید برق از زباله در کلان شهر تبریز است.
وی با تاکید بر این‌که در تمامی مراحل احداث این پروژه زیست محیطی، در کنار سازمان مدیریت پسماند شهر تبریز خواهیم بود،تصریح کرد : یکی از مهمترین و کار آمدترین فعالیت های سازمان مدیریت پسماند در بخش آموزش شهروندی است که در بین مردم بسیار تاثیر گذار بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های بانک شهر از مدیریت شهری تبریز اظهار کرد: این بانک مهمترین پشتوانه برای شهرداری و سازمان‌های تابعه جهت بهبود خدمات رسانی و احداث پروژه‌های عمرانی است.
به گزارش مرکز ارتبطات و روابط عمومی بانک شهر،وی افزود: افراد متخصص و مجرب در بانک شهر فعالیت دارند که امیدواریم با مشاوره و مشورت‌های مالی و سرمایه گذاری، گام‌های خوبی را در تاسیس نیروگاه تولید برق از زباله داشته باشیم.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن میری رئیس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر سه شنبه در نشست رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با مدیران کل و اعضای شورای عالی استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس در محیط زیست چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اذعان داشت: پسماند و زباله در این استان به عنوان یک معضل و چالش جدی است و متولی مدیریت پسماند و زباله در استان مشخص نیست.

وی با اشاره به اینکه بر اساس ساختار قانونی، اداره کل حفاظت محیط زیست متولی نظارت است تصریح کرد: برای مدیریت پسماند طبق برنامه و قانون باید حرکت کرد.

میری با تاکید بر اینکه پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای استان است گفت: دهیاری‌ها به دلیل کم بودن منابع، مدیریت خوبی بر این معضل ندارند و این مساله مشکلاتی را از نظر حقوقی و حقیقی برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها فراهم کرده است.

وی همچنین به انعقاد تفاهم‌نامه بین شورایعالی استان با اداره کل حفاظت محیط زیست نیز اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه در راستای افزایش مشارکت شوراها با محیط زیست منعقد شده است.

کد خبر 6086719

دیگر خبرها

  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • گسترش مشکلات مدیریت پسماند در استان چهار محال و بختیاری
  • آمادگی نیروگاه نکا برای تامین برق در فصل گرم سال
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • ۸۰۰ روستای کردستان دارای جایگاه دفن پسماند مجوزدار است
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • شهرداری‌های کردستان مدیریت دفن بهداشتی زباله را ندارند