Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ علیرضا ایزدی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته کنگاور با تبریک هفته دولت به دولتمردان و مردم متدین این شهرستان افزود: مردم این شهرستان به علت تخریب و ریزش چند چاه با کمبود آب مواجه هستند که با ترمیم این چاه ها و تزریق آب به شبکه آب شرب، مشکل آب شرب حل خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به راه اندازی تصفیه خانه فاضلاب کنگاور در آینده ای نزدیک، اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز این طرح از کشور آلمان خریداری شده و در حال نصب است که مشکل فاضلاب شهرستان نیز با راه اندازی تصفیه خانه بزودی مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او همچنین گفت: آبرسانی در قالب سه مجتمع نیز بزودی به بهره برداری می رسد و مردم از نعمت آب شرب کافی نیز برخوردار خواهند شد .
فرماندارکنگاور در ادامه سخنان خود از گازرسانی به هشت روستای تابعه دهستان فش خبر داد و افزود: از حمایت های استاندار و پیگیری های دلسوزانه نماینده پرتلاش مردم حوزه کنگاور، صحنه و هرسین وهمچنین نماینده استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و حامیان پیشرفت شهرستان تقدیر و تشکر می کنم.
ایزدی در ادامه از اجرای پروژه راه نهاوند - کنگاور و تویسرکان - کنگاور و تسهیل تردد در این محورها خبر داد.
او درادامه با اشاره به حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حضور پرشور و مشارکت 82 درصدی مردم کنگاور در پای صندوق های رای نشان وحدت و همدلی و ارادت این مردم به نظام و انقلاب است.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
3033/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: فرزاد نویدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور

تقی رضایی در همایش تخصصی منطقه‌ای پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن که در شیراز برگزار شد، گفت: علاوه بر این، حدود ۱۳ هزار هکتار زمین نیز برای ایجاد شهرک‌های جدید در کشور مکان یابی شده که مجموع این زمین‌ها بسیار قابل توجه و عملکرد بسیار بالایی است.

او، هدف از برگزاری این همایش را انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر، پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری برنامه اجرایی ادارات کل و همچنین پیگیری تأمین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت خدمتگزار و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد.

رضایی ادامه داد: یکی از روش‌های تأمین زمین از طریق توافقات است که با توجه به اهمیت موضوع ضمن حمیت همکاران در تحقق این امر باید در سلامت کار دقت شود تا در آینده با چالش و مشکل مواجه نشویم.

معاون املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در بحث تامین زمین، طی دهه‌های گذشته شاهد یک عقب ماندگی در کشور بوده‌ایم، اما در ۲ سال گذشته توانستیم میزان قابل توجهی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن را تامین کنیم.

او ادامه داد: در استان فارس نیز در بحث تامین زمین به ویژه در آنجا که با کمبود مواجه بوده‌ایم در قالب توافقات و تغییر و تحول اراضی اقدامات خوبی انجام شده و این اقدامات باید ادامه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • ‌اختصاص ۴۵ هزار هکتار زمین به طرح نهضت ملی مسکن در کشور
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • واکنش تهیه‌کننده «نون‌خ۵» به شکایت یک خواننده/ فعلا تصمیمی بر ساخت فصل بعدی نداریم
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی