Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا_ حسن يزداني قهرمان وزن 86 کيلوگرم کشتي آزاد جهان شد.

به گزارش سرويس ورزشي آريا،مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌هاي کشتي آزاد قهرماني جهان، از صبح امروز در پاريس فرانسه آغاز شده و حسن يزداني در وزن 86 کيلوگرم موفق به حضور در فينال مسابقات شد و 3 آزادکار ديگر کشورمان برابر حريفان خود تن به شکست دادند و از دور مسابقات حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 61 کيلوگرم بهنام احسان‌پور پس از شکست برابر حريف کوبايي خود با توجه به شکست اين حريف برابر علي‌يف آذربايجاني از دور مسابقات حذف شد. محبي در وزن 125 کيلوگرم نيز با توجه به شکست حريف آمريکايي خود مقابل قهرمان المپيک از دور مسابقات حذف شد. در وزن 57 کيلوگرم نيز رضا اطري در گروه شانس مجدد برابر حريف اوکرايني شکست خورد تا از دور مسابقات حذف شد.

وزن 86 کيلوگرم، رضا يزداني (ايران) - بوريس ماکويف (اسلواکي)

حسن يزداني دارنده مدال طلاي المپيک در وزن 86 کيلوگرم پس از استراحت در دور اول، در دور بعد به مصاف عظمت دولت بيکوف از قزاقستان رفت و با نتيجه 12 بر 2 و در کمتر از 4 دقيقه به پيروزي رسيد. وي در دور سوم با پيتر يانولوف از مولداوي سرشاخ شد و موفق شد در کمتر از 4 دقيقه اين حريف خود را 10 بر صفر شکست دهد تا راهي مرحله يک چهارم نهايي مسابقات شود.

يزداني در مرحله يک چهارم نهايي با الکساندر گوستيف از آذربايجان مصاف داد و با نتيجه 10 بر صفر مقابل حريفش به برتري دست پيدا کرد تا راهي مرحله نيمه نهايي شود. يزداني در نيمه نهايي با الکساندر واليف روس تقابل داشت و با ارائه يک کشتي منطقي 4 بر صفر حريف روس خود را شکست داد تا راهي فينال مسابقات شود و اولين فيناليست ايران در مسابقات جهاني باشد.

يزداني در فينال مسابقات با ارائه يک نمايش خارق العاده قبل از پايان سه دقيقه اول با ثبت نتيجه 10بر صفر بوريس ماکويف نماينده روسي الاصل اسلواکي را شکست داد و براي اولين بار مدال طلاي جهان را کسب کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.
 
امروز سه‌شنبه، چهار بوکسور تیم امید ایران به مصاف حریفان قدرتمند خود رفتند که نتایج آنان به شرح زیر است:
 
در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با ارائه مبارزه‌ای تماشایی از سد گورپاد از هند گذشت و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. وی در این مبارزه، حریفش را ۲ بار ناک‌دان کرد و هر سه راند را برنده شد. محشری در نیمه‌نهایی با جواهر اوماتالیف ازبکستانی و دارنده مدال طلای جهان و آسیا مبارزه دارد.
 
در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که برابر لی جونگ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود با ویشوانا از هند قهرمان جوانان جهان در اسپانیا رقابت کرد و با وجود تلاش فراوان نتوانست به نتیجه برسد و کارش در این مسابقات به پایان رسید.
 
در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی نتیجه را به آکاش گورکا از هند واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.
 
در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان نایب قهرمان جوانان جهان رفت و نتیجه را واگذار کرد و به کار خود پایان داد.
 
فردا چهارشنبه، مسابقات رده سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند.
 
در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی کاظمی با ظفربیک کمیل‌اوف از قرقیزستان می‌رود.
 
در وزن ۵۷ کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس عشیش اردنی روبه‌رو خواهد شد.
 
در وزن ۶۳.۵ کیلوگرم، سیدعلی اکبرمیراحمدی با سینگ یاشی‌واردان هندی می‌رود.
 
در وزن ۸۰ کیلوگرم، سام استکی با مهرالدینوف ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.
 
در وزن ۹۲ کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان از هند جدال می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد