Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا محبی زنگنه روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ژینو پیکری دختر نوجوان کرمانشاهی اهل شهرستان پاوه است که به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است.
وی ادامه داد: این رقابت ها از پنجم تا دهم شهریوردر مناطق مختلف آسیا شامل مرکز، غرب، جنوب و جنوب شرقی برگزار می شود.
محبی زنگنه با بیان اینکه تیم ایران با قرار گرفتن در منطقه مرکز آسیا باید با تیم های ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان مسابقه دهد، شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان را میزبان مسابقات این منطقه عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: تیم ملی فوتبال دختران نوجوان ایران بامداد امروز (شنبه) با 23 ورزشکار عازم رقابت های قهرمانی آسیا شده است.
وی تصریح کرد: تیم ایران در نخستین مسابقه خود روز یکشنبه (پنجم شهریور) با قرقیزستان، روز دوشنبه (6 شهریور) با تاجیکستان و روز سه شنبه (هفتم شهریور) با ازبکستان مسابقه خواهد داد.
محبی زنگنه گفت: در پایان مسابقات مقدماتی، 2 تیم از هر منطقه که جمعا هشت تیم می شوند به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کنند.
وی در پایان با ابراز رضایت از وضعیت آمادگی ژینو پیکری گفت: در مسابقات گذشته این بازیکن همواره جزو نفرات ثابت تیم ملی بوده و امیدوارم تیم کشورمان با درخشش وی بتواند مقام خوبی کسب کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. با پایان این مسابقات قرار هست رقابت‌های کسب سهمیه المپیک پاریس هم برگزار شود که کشتی فرنگی برای ۲ سهمیه باقیمانده در وزن ۷۷ و ۸۷ کیلوگرم تلاش خواهد کرد.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در ترکیب تیم ملی قرار گرفته است. او در جام وهبی‌امره مدال طلا گرفت و از رقیبان جدی محمدرضا گرایی دارنده مدال طلای المپیک محسوب می‌شود. اسامی نفرات اعزامی به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: امیررضا ده بزرگی
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سعید اسماعیلی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا رستمی
۷۷ کیلوگرم: امیر عبدی
۸۲ کیلوگرم: رسول گرمسیری
۸۷ کیلوگرم:ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازازده

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا اواخر فروردین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار خواهد شد. نکته جالب این لیست غیبت محمدرضا گرایی و حضور سعید اسماعیلی به عنوان جانشین اوست. گفتنی است امیر عبدی و ناصر علیزاده در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه باقی مانده المپیک در اوزان خود تلاش خواهند کرد.

منبع: فرهیختگان آنلاین

tags # کشتی فرنگی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • انتخاب پینگ پنگ باز خوزستانی برای مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا
  • تکواندوکار کرمانشاهی راهی تایلند می شود
  • اعزام تکواندوکار کرمانشاهی به رقابت‌های آسیایی تایلند
  • عبدلی: ۳ ملی‌پوش شنا شانس کسب سهمیه المپیک هستند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا