Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:34:27 GMT

نجات مرد میانسال از چاه ۱۰ متری فاضلاب

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۷۰۶۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات مردی ۵۰ ساله پس از سقوط به چاه فاضلاب خبر داد.به گزارش مردم سالاری، سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این حادثه گفت: وقوع حادثه سقوط در چاه در ساعت ۲۱:۰۲ پنج شنبه شب گذشته در خیابان فداییان اسلام نرسیده به چهارراه چشمه علی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که محل حادثه یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه قدیمی است که در حیاط آن یک حلقه چاه فاضلاب قرار داشته که ناگهان به دلیل تخریب طوقه چاه دهانه چاه تخریب شده و یک مرد ۵۰ ساله به عنق ۱۰ متری چاه سقوط کرده است.وی با بیان اینکه در چاه فاضلاب گازهای مسموم کننده زیاد است، گفت: احتمال تلفات جانی در پی این حادثه وجود داشت و به همین دلیل عوامل آتش نشانی بی‌درنگ برای نجات مرد ۵۰ ساله وارد چاه شدند.ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان، این مرد ۵۰ ساله را زنده، اما مصدوم از داخل چاه خارج کردند، گفت: آتش ‌نشانان پس از تحویل این مرد به عوامل اورژانس، محل حادثه را نیز به مالک و عوامل شهرداری تحویل و در ساعت ۲۱:۵۹ به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۷۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مسعود مثنوی افزود: طی اعلام مرکز عملیات اضطراری استان مبنی بر گرفتار شدن دو فرد عشایر در پل روستای زرمیتان شهرستان اردل در اثر فعالیت سامانه بارشی و بالا آمدن سطح رودخانه، به سرعت نیروهای عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای دشتک با یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
مثنوی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از دسترسی به حادثه دیدگان نسبت به رهاسازی آنان و استقرارشان در محل امن اقدامات لازم را انجام دادند.

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • آب‌های خاکستری؛ نجات‌بخش حیات زمین
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • ۲ عمل اهدای عضو در مشهد نجات بخش جان پنج بیمار شد
  • نجات 2 فرد گرفتار در پل زرمیتان اردل
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی