Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین شافعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: باید به این نکته توجه کرد که «تیم اقتصادی»، عامل مهمی در دولت است و باید امیدوار باشیم که در دولت یک تیم هماهنگ اقتصادی داشته باشیم و وزیران اقتصادی دولت باید یک حرکت هماهنگ در توسعه اقتصادی کشور داشته باشند.

وی اضافه کرد: آنچه به وزیر اقتصاد اعلام شده است، از وجود برنامه 4 سال آینده حکایت دارد اما باید به این نکته تأکید کرد که آنچه اعلام و گفته می‌شود باید تبدیل به عمل و اجرا شود و اگر این برنامه‌ها عملیاتی شود، قطعاً می‌توانیم وضع متفاوتی با گذشته داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی ایران در ادامه افزود: از نظر سابقه وزیر اقتصاد در گذشته در وزارت صنعت، معدن و تجارت تجربه خوبی داشته است و مدتی نیز به‌عنوان نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران کار کرده است، این سابقه نشان‌دهنده این است که به محیط و مشکلات بخش خصوصی آگاه است.

شافعی تبیین کرد: دولت باید هدف خود را در مسائل اقتصادی مشخص کند که با تعیین نقطه هدف، وزیران را برای رسیدن به آن نقطه مشخص شده بسیج کند؛ باید هماهنگی لازم بین تیم اقتصادی کشور به وجود آید و وزیران به وعده‌های داده شده عمل کنند.

وی تأکید کرد: بدون تکیه بر مردم و بخش خصوصی دولت هیچگاه نمی‌تواند توفیق چندانی در مسائل اقتصادی آینده کشور داشته باشد.

انتهای پیام/ذ