Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@16:54:11 GMT

مایلی کهن:اگر ممنوع التصویر شده باشم؛ خدا را شکر می‌کنم

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۱۷۳۶۴

سرمربی اسبق تیم ملی ایران گفت: تاکنون با دید مقایسه به طارمی و منشا نگاه نکرده‌ام.

محمد مایلی کهن در گفت و گو با ایلنا، درباره شرایط نه چندان خوب این روزهای استقلال اظهار داشت: نمی‌شود که یک تیم همیشه شرایط خوبی داشته باشد. این فراز و فرودها همیشه وجود داشته است. طبعا اگر اجازه بدهند شرایط بهتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های ما بیشتر مشکل مدیریتی دارند. مگر نگفتند پرسپولیس دویست و استقلال 100 میلیارد بدهی دارند؟!من فکر می‌کنم اگر این تیم‌ها مدیر نداشتند الان شرایطشان بهتر بود.از کجا معلوم که اینها بروند بیشتر نشود. مشکل جای دیگری است.

وی در ادامه افزود: منصوریان کارش خوب است و باید به او فرصت داد. با 4 یا 5 بازی نمی‌شود گفت که شرایط خوب است یا بد. در سپاهان شرایط آقای کرانچار چطور است؟ شما خودتان خارجی دوست هستید.

سرمربی اسبق تیم ملی درباره احتمال موفقیت پرسپولیس در برابر الاهلی عربستان گفت: شانس زیادی برای پرسپولیس قائل هستم. پرسپولیس باید بازی را ببرد. اما خب اگر بازی 3-3 شود هم به نفع ما خواهد شد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و پرسپولیس راهی دور بعدی شود.

وی درباره مقایسه طارمی و منشا گفت: با این دید بازی آنها را نگاه نکرده‌ام اما هر دو خوب هستند و فوتبال را به خوبی بازی می‌کنند و می‌توانند کمک کنند.

وی درباره عملکرد خوب برانکو مقابل الاهلی در نیمه دوم اذعان داشت: من با این اصطلاحی که جامعه فوتبال می‌گذارند موافق نیستم. نیمه دوم نیمه مربیان یعنی چه؟یعنینیمه اول برای همسایه است؟هر دو نیمه برای مربیان است. این نمی‌شود که تقسیم کنیم.

مایلی کهن درباره درگیری کی روش با دو نفر در استخر و همچنین دعوت نکردن از بازیکنان جدید در اردوی تیم ملیگفت: مگر تا به الان غیر از این عمل کرده است؟ مثل آقایان پرتغالی عمل می‌کند اما رنگش نکنند و به عنوان پرتغالی به ما قالب کنند. این نظرش است و من نمی‌توانم حرفی بزنم که چه کسی را دعوت می‌کند و چه کسی را دعوت نمی‌کند. حق یک مربی است. اما چرا کنکاش نمی‌کنید 10 روز در ایران است و بقیه روزها در استراحت استو در سال اقتصاد مقاومتی همینجور پول‌ها را می‌گیرد و به ریش همه ما می‌خندد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پایان درباره شایعه ممنوع التصویر شدنش بیان داشت: من هم مثل شما تازه شنیده‌ام. اگر واقعیت داشته باشد خدا را شکر می‌کنم. اصلا چیزی به من نگفتند درباره ممنوع التصویر بودنم. اما اگر چنین چیزی باشد شکر و اگر هم نباشد بازهم شکر می‌کنم. به قدر کافی من را در این سالها نشان داده‌اند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، نمایندگان سنای آمریکا طرحی را تصویب کردند که براساس آن واردات اوانیوم روسیه به آمریکا را ممنوع می‌کند.

پیش از این نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا این طرح را تصویب کردند و شامگاه سه‌شنبه نیز نمایندگان سنا آن را با اکثریت آراء تصویب کردند.

طبق روند قانون‌گذاری در آمریکا این طرح برای تبدیل به قانون و اجرایی‌شدن باید جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا نیز آن را امضا کند.

در دسامبر گذشته، مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را تصویب کرد که واردات اورانیوم با غنای پایین از روسیه را ممنوع می کرد. در سال‌های اخیر، آمریکا تلاش کرده تا برای تامین انرژی راکتورهای هسته‌ای خود، سوخت روسیه را با سطوح بالای اورانیوم با غنای پایین جایگزین کند.

در ماه فوریه، وزارت بازرگانی آمریکا گزارش داد که خرید اورانیوم و سایر عناصر رادیواکتیو روسیه در سال ۲۰۲۳ بیش از یک دهه از این خریدها فراتر رفته است.

ماه مارس گذشته، گزارش های شرکت روسی «اتم انرگوپروم» (بخشی از شرکت دولتی «روساتوم») حاکی از آن بود که «روساتوم» اقدامات پیشگیرانه ای را برای کاهش خسارات وارده به خود و خریداران اورانیوم روسیه تدارک دیده است.

در بخشی از بیانیه این شرکت آمده که «علیرغم احتمال کم خطر اعمال چنین محدودیت‌هایی، اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن خسارات ناشی از آنکه ممکن است به شرکت و خریداران وارد شود، از جمله تجزیه و تحلیل احتمالات انتقال سفارش‌ها به شرکت‌های محلی روسیه و حمایت قانونی تدارک دیده شده است.»

کد خبر 6093696

دیگر خبرها

  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو
  • چشم، دیگر سریال حشاشین نمی بینیم!/ «چه تکاپوی رقت انگیزی»
  • وزش تندباد‌های لحظه‌ای و ممنوعیت تردد شناور‌ها در کیش، ۱۲ اردیبهشت
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • آنچلوتی آدامس می‌جود چون سیگار ممنوع است!‏
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!