Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این مسابقات بیش از 50 بانوی ورزشکار رزمی کار این رشته از استان های گیلان ، مازندران ، البرز و تهران در رده های سنی نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی عقاب المپیک رشت با هم به رقابت پرداختند.
در پایان این رقابت ها ، تیم کیک بوکسینگ بانوان گیلان توانست با غلبه بر حریفان خود ، عنوان قهرمانی رقابت های چهارجانبه گرامیداشت هفته دولت را به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین تیم کیک بوکسینگ بانوان مازندران در مکان دوم این مسابقات قرار گرفت و تیم تهران نیز مقام سوم رقابت های کیک بوکسینگ هفته دولت را کسب کرد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این رقابت ها، به تیم های برتر مسابقات کیک بوکسینگ گرامیداشت هفته دولت، لوح و جام قهرمانی و همچنین به نفرات برتر نیز لوح و مدال قهرمانی اهداء شد.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزش های رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان