Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل حزب جوانان عدالت و توسعه یمن با اشاره به این موضوع که وجود اختلاف میان نیروهای انقلابی یمن توهمی بیش نیست، گفت که اختلافات میان انصارالله و حزب کنگره ملی کاملاً برطرف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل بی‌باک، جنگنده‌های ائتلاف به‌سرکردگی عربستان روز چهارشنبه با حمله به منطقه مسکونی ارحب در صنعا ده‌ها نفر را به خاک و خون کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه اروپا این حملات را محکوم کرد و وزارت امور خارجه ایران نیز طی بیانیه‌ای به این جنایت سعودی‌ها واکنش نشان داد.

از سوی دیگر طی هفته‌های اخیر برخی رسانه‌ها از بروز اختلاف میان جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی به‌رهبری علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن خبر می‌دادند. البته مقامات ارشد هر دو نیروی مخالف با تجاوز سعودی به یمن طی روزهای گذشته از حل و فصل این اختلافات و اتحاد برای مقابله با دشمن سعودی خبر دادند.

بکیل الحمینی دبیرکل حزب جوانان عدالت و توسعه یمن در مصاحبه با خبرنگار بین‌الملل بی‌باک درباره جنایت اخیر آل سعود در بمباران محله ارحب در صنعاء که به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد، گفت‌وگو کرد.

ارتکاب جنایتی نظیر حمله به منطقه ارحب برای آل‌سعود به اقدامی عادی تبدیل شده است

وی در این مصاحبه گفت: در پی جنایت اخیر رژیم آل سعود در بمباران منطقه ارحب در صنعا حدود 100 نفر به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر نیز مجروح شدند. ارتکاب این جنایت‌ها برای رژیم آل سعود به اقدامی عادی تبدیل شده و آل سعود از ابتدای آغاز حملات به یمن تا کنون صدها جنایت مشابه را در بمباران مناطق مسکونی در سرتاسر یمن مرتکب شده است، اما زمانبندی این حمله به‌گونه‌ای بوده که بیشترین تأثیر را به‌روی جنبش‌های داخلی یمن بگذارد. هدف از این حملات به چالش کشاندن اتحاد و همبستگی داخلی میان گروه‌های مختلف ملی در داخل یمن مخالف با حملات سعودی بوده است. همچنین بمباران مبادی ورودی شهر صنعا نیز با این انگیزه بوده که رعب و وحشت را در دل ساکنان این شهر ایجاد کرده و همچنین تقویت روحیه مزدوران وابسته به عربستان شود.

وجود اختلاف میان نیروهای انقلابی یمن توهم است و دشمنان بار دیگر شکست خوردند

الحمینی اضافه کرد: از چندین روز پیش شاهد این موضوع بودیم که رسانه‌های وابسته به عربستان این موضوع را منتشر می‌کردند که اختلاف‌هایی میان حزب کنگره ملی به‌رهبری علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن و نیروهای انقلابی وجود دارد و بمباران مبادی ورودی صنعا نیز با هدف برافروخته کردن آتش اختلافات بوده است. اما وجود اختلاف میان نیروهای انقلابی توهمی بیش نبوده و دشمنان بار دیگر شکست خوردند. مردم یمن به‌خوبی هدف تشدید حملات اخیر خود را دریافتند و به همین دلیل شاهد حضور گسترده مردم در جشن بیست و پنجمین سالگرد تأسیس حزب کنگره ملی بودیم.

اختلافات میان جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی کاملاً برطرف شده است

وی در پاسخ به سؤالی درباره واقعیت وجود اختلافات میان جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی یمن گفت: اختلافاتی که میان جنبش انصارالله و حزب کنگره ملی یمن بوده کاملاً برطرف شده و بروز برخی اختلافات کاملاً طبیعی است، این اختلافات درباره برخی موضوعات ثانویه و نه موضوعات اصلی بوده اما درباره ضرورت مقابله با دشمن متجاوز اتحاد و یکپارچگی وجود داشته و این موضوعات خط قرمز به شمار می‌آید. زمانی که دشمن سعودی فهمید که اختلافات میان نیروهای انقلابی از بین رفته به‌شدت خشمگین شد و اقدام به بمباران مناطق مسکونی در صنعا و مبادی ورودی این شهر کرد.

.*


منبع: تسنیم

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یورگن کلوپ ، محمد صلاح ، لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • اختلافات آشکار شد؛ درگیری لفظی محمد صلاح با یورگن کلوپ پیش از ورود به زمین + ویدئو
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح می شود
  • چین میزبان مذاکرات آشتی میان حماس و فتح خواهد بود
  • جنبش انصارالله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش