Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم تودیع و معارفه فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه ٤ شهریور) در ستاد مشترک ارتش برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، مراسم تودیع و معارفه فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (شنبه ٤ شهریور) در ستاد مشترک ارتش برگزار شد.
فرماندهان عالیرتبه نیرو‌های مسلح کشورمان اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، قبل از آغاز رسمی مراسم با یکدیگر به گپ و گفت پرداختند و در این میان امیر شهبازی فرمانده اسبق کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از جمله کسانی بود که قریب به اتفاق حاضرین در مراسم به سراغ وی رفته و حال و احوالش را جویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق قرار قبلی مراسم راس ساعت ٨ صبح و با ورود سرلشکر باقری، سرلشکر جعفری، سرلشکر صالحی، سرلشکر صفوی و سرلشکر موسوی به سالن جلسه، آغاز شد.

سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا اولین سخنران مراسم بود؛ او پس از قرائت احکام جدید سرلشکر صالحی و سرلشکر موسوی، در خصوص دیدار این دو فرمانده با مقام معظم رهبری در تاریخ ٣١ مرداد جملاتی را بیان کرد.

وی گفت: فرمانده معظم کل قوا در هنگام اعطای درجه سرلشکری به امیر موسوی در روز ٣١ مرداد، اظهار کردند «خدا ان شاالله کمکتان کند، کار بزرگ و مهمی است وان شاالله بتوانید از همه ظرفیت تعهد و انقلابی گری و مدیریتی نظامی استفاده کنید تا اینکه بتوانید این کار را به بهترین وجه پیش ببرید، ان شالله»؛ مقام معظم رهبری در همان روز به سرلشکر صالحی نیز گفتند«من به معنای واقعی کلمه از ته دل از شما تشکر می‌کنم برای اینکه شما در این چند سال، تدین، تعهد، امانت، دلسوزی و پاکی از خودتان به نحو کامل نشان دادید. خدا را شاکر هستم که شما پاک آمدید و پاک دارید از ارتش می‌روید، خدا ان شاالله شما را حفظ کند».

سرلشکر باقری دومین سخنران مراسم بود. او در بخشی از سخنانش گفت:«امیر موسوی سابقه درخشانی در جنگ داشته و فردی متدین و متعهد است و این یک سال و چند روزی که در کنار ما در ستاد کل بود، ارادتم به وی بیشتر شد و این انتصاب با همه خیرات، یک محرومیت برای بنده و ستادکل است.»

پس از پایان سخنرانی رییس ستادکل نیرو‌های مسلح، نوبت به تقدیر از سرلشکر صالحی و سرلشکر موسوی رسید. این دو فرمانده همراه با سردار شیرازی بر روی سِن رفته و در کنار سرلشکر باقری قرار گرفتند؛ پس از قدردانی از این دو سرلشکر ارتش جمهوری اسلامی ایران که با اهدای تابلو‌هایی مزین به آیات قرآن کریم همراه بود، مجری مراسم از سرلشکر صالحی خواست تا با قرارگرفتن در پشت تریبون برای حاضرین در مراسم سخنرانی کند؛ سرلشکر صالحی در همان لحظه خطاب به حضار گفت: "من تمامی حرفهایم را در این ده دوازده سال انجام داده ام، همه شما را به خداوند بزرگ می‌سپارم و برایتان آرزوی موفقیت می‌کنم. "

در بخش پایانی این مراسم، سرلشکر موسوی فرمانده جدید کل ارتش پشت تریبون قرار گرفت و پس از تشکر از فرمانده معظم کل قوا بابت اطمینان به وی، گفت: « در یک برنامه ٥ ساله دغدغه معیشت را در ارتش و در ذهن مبارک حضرت آقا برطرف خواهم کرد. این صحبت فرمانده جدید کل ارتش با گفتن «ان شاالله» مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۸۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی پنج‌شنبه شب اعلام کرد که رئیس جدید سرویس اطلاعات نظامی و فرمانده بخش مرکزی ارتش این رژیم تعیین شدند.

طبق گزارش شبکه الجزیره، در پی این انتصاب‌های جدید «ایتامار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: «یوآو گالانت» وزیر جنگ یکی از مسئولین شکست هفتم اکتبر است و صلاحیت تایید انتصاب ژنرال‌ها و فرمانده‌ها را ندارد.

بن گویر افزود: از نتانیاهو می‌خواهم که گالانت را از سمت خود برکنار کند، زیرا او شایسته ادامه کار خود به عنوان وزیر جنگ نیست.

به گزارش ایسنا، پیش از این نیز روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از اختلافات شدید میان فرماندهان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم پرده برداشته بودند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصر به فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین در کنار دستاوردهای نظامی، منجر به نمایان شدن کوه یخ اختلافات سیاسی میان مقامات رژیم صهیونیستی شده است؛ طوری که کمتر روزی را می‌توان دید که صهیونیست‌ها به یکدیگر نمی‌تازند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902258

دیگر خبرها

  • انتصاب‌های جدید در ارتش رژیم صهیونیستی جنجال‌ساز شد
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • فرماندهان آینده ارتش انقلابی در مکتب معلمان خود پرورش می‌یابند
  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • سربازان زن صهیونیست به دلیل امتناع از حضور در جنگ در معرض بدرفتاری قرار دارند
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...