Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی عزالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، در خصوص وضعیت سدهای استان همدان اظهار کرد: در سال جاری به علت تعدد پروژه‌ها، عمده پروژه‌ها مانند سد شنجور با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی از کلنگ‌زنی سد خرمرود با اعتباری بالغ بر 316 میلیارد تومان طی ماه‌های اخیر خبر داد و گفت: این سد با سرمایه‌گذاری صد درصد بخش خصوصی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای استان همدان با بیان اینکه سد گرین آماده بهره‌برداری است، بیان کرد: این سد نیز با اعتبار 353 میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است که کار در حال اجراست.

وی با اظهار امیدواری مبنی بر اینکه تا پایان سال سد نعمت‌آباد آبگیری شود، تصریح کرد: در دولت یازدهم به طور متوسط سالانه یک سد را به بهره‌برداری رساندیم که عملکرد مناسبی برای مجموعه آب استان همدان است.

عزالدین با بیان اینکه در هفته دولت آب‌منطقه‌ای پروژه‌ای برای افتتاح ندارد، افزود: با توجه به اینکه پروژه‌های آب منطقه‌ای بزرگ بود، با حضور مسوولان طی سال انجام شده و در هفته دولت پروژه‌ای برای بهره‌برداری ندارد.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۱۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری